Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Podstawy testowania oprogramowania - międzynarodowy certyfikat ISTQB
26-28 lutego 2013r. Katowice Ostatnie wolne miejsca!!!!
6-8 marca 2013r. Kraków Szkolenie w j.angielskim!
26-28 marca 2013r. Poznań

W czasie tego szkolenia uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania nimi i nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami.
Program ISTQB to w tej chwili najbardziej kompleksowy i nowoczesny sposób poznania problematyki testowania.
Wiedza uzyskana po tym szkoleniu stanowi solidny fundament, na którym można w późniejszym czasie efektywnie budować proces testowania i jego automatyzacje.

Szkolenie prowadzone jest na akredytowanych materiałach w j.polskim.

Szkolenia te kierujemy do:

- testerów i innych osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku zarządzania działem testów,
- kierowników działu jakości oprogramowania i serwisu,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- menedżerów ds. rozwoju oprogramowania,
- analityków systemowych,
- inżynierów oprogramowania,
- inżynierów testów,
- konsultantów testów,
- testerów akceptacyjnych,
- programistów,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i podstawowe zrozumienie testowania oprogramowania aplikacji.

Agenda szkolenia:

- Zasady testowania (terminologia, dlaczego testowanie jest konieczne?, podstawy procesu testowania, psychologia testowania,testowanie regresyjne, wyniki testów)
- Test w różnych fazach procesu wytwarzania oprogramowania (modele procesu wytwarzania oprogramowania, ekonomika testowania,planowanie testowania, testowanie komponentów, testowanie integracyjne, testowanie systemu, testowanie własności, testowanie akceptacyjne, testowanie pielęgnacyjne)
- Dynamiczne techniki testowania (techniki “czarnej skrzynki”, techniki “szklanej skrzynki”, zgadywanie błędów)
- Statyczne techniki testowania (udział przeglądów w procesie testowania, rodzaje przeglądów i inspekcji, analiza statyczna)
- Zarządzanie testowaniem (organizacja, zarządzanie konfiguracja, kontrolowanie testowania, śledzenie błędów, standardy w dziedzinie testowania)
- Narzędzia wspomagające testowanie (rodzaje narzędzi, wybór i wdrożenia narzędzi wspomagających testowanie)

Cena bez promocji*: 2050 PLN/os. + 23% VAT
Specjalna cena: 1800 PLN/os. + 23% VAT


Egzamin ISTQB ( 3 dnia szkolenia) - koszt 900+23% VAT

Osoba zapisana do newlsttera: 2%
• 2-4 osoby z firmy: 3%
• 5-6 osób z firmy: 5%
Rabatów i promocji nie łączymy!

******************************************************************************

Podstawy Zarządzania Wymaganiami - międzynarodowy certyfikat REQB Nowość!!!

21-22 lutego 2013r. Warszawa Ostatnie wolne miejsca!
25-26 marca 2013r. Warszawa

Osoby posiadające certyfikat REQB są postrzegane przez swoich klientów i pracodawców jako eksperci od zarządzania wymaganiami.

Szkolenie prowadzone jest na akredytowanych materiałach w j.polskim.

Certyfikat ten potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań.
Potwierdza również znajomość procesu i procedur inżynierii wymagań, oraz zasady dobrego zarządzania ryzykiem.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- analityków systemowych i biznesowych,
- kierowników działów analiz,
- osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku analizy systemowej/biznesowej,
- dokumentalistów,
- inżynierów oprogramowania,
- kierowników działu zapewnienia jakości oprogramowania,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- inżynierów i projektantów użyteczności,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w obszarze zarządzania wymaganiami.

Agenda szkolenia:

1. Podstawy
2. Procesy i Procedury
3. Zarządzanie Projektem i Ryzykiem
4. Odpowiedzialności i Role
5. Identyfikacja Wymagań
6. Specyfikacja Wymagań
7. Analiza Wymagań
8. Śledzenie Wymagań
9. Zapewnienie Jakości
10. Narzędzia

Cena bez promocji*: 2200 PLN/os. + 23% VAT
Specjalna cena: 1800 PLN/os. + 23% VAT


Egzamin REQB ( 2 dnia szkolenia) - koszt 900+23% VAT

Osoba zapisana do newlsttera: 2%
• 2-4 osoby z firmy: 3%
• 5-6 osób z firmy: 5%
Rabatów i promocji nie łączymy!

Szczegółowe informacje na http://sqam.org

W przypadku większych grup specjalne rabaty!

Edyta Szczerkowska
Kierownik Projektu Szkoleniowego
tel. 22 427 37 61 / fax: 22 244 24 59
tel.kom. 506 981 724
e-mail: edyta.szczerkowska@sqam.org
ww.sqam.org
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Zapraszam wszystkich na otwarte szkolenie dla branży MLM. „Twój sukces finansowy w 2013 roku”, które odbędzie się w godz. 16.00-20.00:

W Gdańsku w Hotelu Mercure przy ul. Jana Heweliusza 22. - 19 lutego (wtorek)

W Poznaniu w Hotelu Mercure przy ul. Franklina Roosevelta 20 - 20 lutego (środa)

Koszt to tylko 39 zł, w tym książka „Planowanie Celów” lub „ Ja.com” gratis.

Poza ciekawym szkoleniem będziesz mógł poznać kilkadziesiąt ciekawych osób z branży.

Zarejestruj się - http://szkolenia.inway.pl/index.php?option=com_content...

Do zobaczenia na konferencji.
Sabrina Kowalczyk

Sabrina Kowalczyk Coach |
Szkoleniowiec


Obrazek


http://iqemocji.pl/nauka/szkolenia-i-kursy/

Zapisy na szkolenia, kursy, akademię, networking, propozycje współpracy:

koordynator.biura@iqemocji.pl
szkolarozwojuosobistego@gmail.comTen post został edytowany przez Autora dnia 08.07.13 o godzinie 14:15

konto usunięte

Konferencja - Document Workflow, 28.02.2013

Już tylko tydzień dzieli nas od konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.
Już dziś zapraszamy Państwa do rejestracji na to wydarzenie!

Konferencja, odbędzie się 28 lutego 2013 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Millenium Plaza Golden Floor.

Będzie to idealne miejsce, aby zaobserwować najnowsze tendencje w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów, a także wysłuchać opinii Niezależnych Ekspertów.

Wśród uczestników wydarzenia zostaną także rozlosowane cenne nagrody.
AGENDA KONFERENCJI


Obrazek


Szczegółowe informacje: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji :
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.
Marek Owczarski

Marek Owczarski koordynator
projektów targowych

Znalazłem ciekawą inicjatywę we Wrocławiu.

Targi pracy dla specjalistów IT połączone panelami warsztatów i wykładów merytorycznych

Data: 16 marca (sobota)
Miejsce: Wrocław, Hotel Radisson Blu (ul. Jana Ewangelisty Purkyniego 10)
Czas: 9.45 - 15.45

Organizatorzy zapewniają:
-aż 12 warsztatów i wykładów merytorycznych !
-poznanie ofert rekrutacycjnych oraz bezpośredni kontakt z liderami rynku IT w Polsce
-materiały targowe dla wszystkich uczestników
-przerwy kawowe
-losowanie nagród

WSTĘP BEZPŁATNY - wystarczy rejestracja online
Link do rejestarcji: http://it-s.com.pl/formularz-dla-pwit-23-iii-2013-wroc...

Strona wydarzenia
http://it-s.com.pl/przyszloscwIT

Program:
od 9.30 Odbiór identyfikatorów i materiałów targowych
10.00 – 10.40 Panel pierwszy: równoległe wykłady merytoryczne
Paulina Świątkiewicz „Efektywne poszukiwanie pracy w branży IT”
Arkadiusz Haszto “Mobile to przyszłość komunikacji w IT “
Artur Cieślik “Zarzadzania bezpieczeństwem w departamentach IT”
10.50 – 11.30 Panel drugi: równoległe wykłady merytoryczne
Bartosz Grajewski “Rekrutacja w IT okiem headhuntera. Najczęściej popełniane błędy i najlepsze metody.”
Anna Liszewska „UX w Agile - jak tworzyć przyjazne użytkownikom oprogramowanie.”
Konrad Mazurek "Kogo i jak będą poszukiwać pracodawcy w branży IT w 2013 roku? Jakie możliwości rozwoju zaoferują najlepszym?"
11.30 – 12.00 Catering kawowy dla uczestników
12.00 – 14.00 Prezentacje firm uczestniczących w Przyszłości w IT
14.00 – 14.40 Panel trzeci: równoległe wykłady merytoryczne
Wojciech Paździor “10 rad jak podnieść swoją karierę na kolejny poziom”
Iga Mościkowska“O tworzeniu użytecznych aplikacji słów kilka”
Tobiasz Koprowski "Certyfikacja a kariera w IT. Self Case Study"
14.50 – 15.30 Panel czwarty: równoległe wykłady merytoryczne
Katarzyna Ujek “Wykorzystanie strategii emocjonalnej w realiach zawodowych IT.”
Aleksandra Bożyńska „Problemy komunikacyjne w zespole projektowym w IT”
15.30 – 15.45 Losowanie nagród dla uczestników i zakończenie imprezy


Obrazek


Obrazek
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń LUTY - MARZEC- KWIECIEŃ

LUTY 2013

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Techniki Obrony Ceny

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Zarządzanie Czasem szkolenie dla profesjonalistów

28 lutego - 1 Marca 2013 - Warszwa
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

28 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA REKLAMACJI

MARZEC 2013

1 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

4 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA DLA HANDLOWCÓW - Jak windykować tych, którym sprzedajemy.

5 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

6 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Wrocław)

7 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Wrocław)

8 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Wrocław)

7-8 Marca 2013 - Warszawa
BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

7-8 Marca 2013 - Warszawa
SZKOLENIE NEGOCJACJE HANDLOWE. Techniki i Taktyki Negocjacji

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

14-15 Marca 2013 - Warszawa
Szkolenie Coaching - Warsztat Menedżerski

14-15 Marca 2013 - Warszawa
PUBLIC RELATIONS. Szkolenie dla ekspertów

18-19 Marca 2013 - Warszawa
RÓWNOWAŻNY CZAS PRACY

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców (Edycja - Lublin)

21 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Lublin)

22 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Lublin)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Sprzedaży Usług

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
PROSPECTING. Sposoby pozyskiwania klientów. Szkolenie dla handlowców

KWIECIEŃ 2013

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

15-16 Kwietnia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Menedżerskie - Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

22 Kwietnia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22-23 Kwietnia 2013 - Warszawa SYMULACJA BIZNESOWA
Industry Game. Symulacja Biznesowa

25-26 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów


Obrazek


Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction


Obrazek

Obrazek


Platinium Cast zaprasza na bezpłatną konferencję Business Security – 26.02.2013, Wrocław

Tematy wystąpień:

- Podstawy prawne ochrony informacji. Umowa, czy ustawa?
Jan Jakub Kubalski (Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka)
- Bezpieczna mobilność - rozwiązania WatchGuard technologies
Marcin Klamra (CCNS)
- Skuteczne zarządzanie bezpieczeństwem biznesowym z wykorzystaniem rozwiązań GRC.
Filip Nowak, Andrzej Partyka (GRC Solutions)
- Zasady oraz korzyści przeprowadzania audytów systemow informatycznych.
Piotr Kawczyński (Forsafe)
- Przykład idzie z góry, czyli ład IT a bezpieczeństwo informacji
Andrzej Niemiec (PTI)
- Bezpieczeństwo fizyczne i środowiskowe według ISO 27001:2005 - praktyczne aspekty. Zagrożenia i podatności, ryzyka zabezpieczenia
Grzegorz Krzemiński (IBiI)

Miejsce konferencji: Hotel Sofitel
ul. Świętego Mikołaja 67, Wrocław

Czas: 08:30 – 09:00 – rejestracja uczestników
ok. 13:30 – zakończenie

NAGRODY DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI:
- każdy uczestnik otrzyma Kartę Smakosza (kartę uprawniającą do zniżki w restauracjach w Polsce)
- 7 książek wydawnictwa Znak Litera Nova
- 10 pakietów Kaspersky Internet Security
- bezpłatne szkolenie przygotowujące do egzaminu CCSK

Bezpłatna rejestracja: http://platiniumcast.pl/formularz-business-security-26...

Więcej informacji: http://platiniumcast.pl/formularz-business-security-26...

Do udziału zapraszamy:
• kierowników, dyrektorów, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo w firmie- szefów departamentów ds. IT
• przedstawicieli firm korzystających lub planujących wykorzystywać omawiane technologie
• właścicieli, zarządców i administratorów budynków
• szefów działów technicznych
• inżynierów i administratorów systemów IT

ZAPRASZAMY
Barbara Kupis

Barbara Kupis Koordynator
projektu, SW
Konferencje

14 marca, Poznań
Hotel Mercure
http://gigacon.org/bin_poznan_2013

Zapraszamy do Poznania na kolejną edycję Konferencji BIN GigaCon – Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów Informatycznych!

Konferencji towarzyszyć będzie ekspozycja rozwiązań, swoją wiedzą podzielą się niezależni eksperci.

Patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji!

Wybrane wykłady:
- Zyski, koszty… czyli jak liczyć bezpieczeństwo? - Grzegorz Krzemiński (Instytut Bezpieczeństwa i Informacji)
-Bezpieczna mobilność - rozwiązania WatchGuard Technologies - Marcin Klamra (CCNS)
- Najczęstsze błędy prawne popełniane przez przedsiębiorców działających w Internecie - Paweł Jóźwiak (Świeszkowski & Jóźwiak Adwkat i Radca Prawny)
- Wyższy poziom bezpieczeństwa - Adrian Wróbel (MEDIARECOVERY )

Partnerzy konferencji: CCNS, MediaRecovery

Bezpłatna rejestracja dla uczestników na stronie http://gigacon.org/bin_poznan_2013/rejestracja

Firmy mające rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa informatycznego zapraszam do wypromowania się na wydarzeniu:
Aleksandra Pyrak
aleksandra.pyrak@software.com.pl
22 427 36 48

konto usunięte

Konferencja "Backup & Storage Systems - niezawodna ochrona danych”

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!

Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 20 marca 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• zastosowanie i zalety systemów storage,
• zarządzanie architekturą storage,
• wydajność, bezpieczeństwo oraz wytrzymałość na katastrofy systemów storage,
• mobilne rozwiązania storage oraz back-up online,
• Green Storage,
• backup i archiwizacja danych,
• deduplikacja danych,
• systemy centralnej kopi zapasowej,
• backup systemów operacyjnych,
• pamięci masowe - macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, streamery, systemy NAS,
• sieci SAN (FC, iSCSI),
• systemy wysokiej dostępności i procedur Disaster Recovery,
• konsolidacja zasobów serwerowych dyskowych i migracje danych.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Backup & Storage System

konto usunięte

Konferencja "Backup & Storage Systems - niezawodna ochrona danych”

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!

Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 20 marca 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• zastosowanie i zalety systemów storage,
• zarządzanie architekturą storage,
• wydajność, bezpieczeństwo oraz wytrzymałość na katastrofy systemów storage,
• mobilne rozwiązania storage oraz back-up online,
• Green Storage,
• backup i archiwizacja danych,
• deduplikacja danych,
• systemy centralnej kopi zapasowej,
• backup systemów operacyjnych,
• pamięci masowe - macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, streamery, systemy NAS,
• sieci SAN (FC, iSCSI),
• systemy wysokiej dostępności i procedur Disaster Recovery,
• konsolidacja zasobów serwerowych dyskowych i migracje danych.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Backup & Storage System

konto usunięte

Konferencja "Backup & Storage Systems - niezawodna ochrona danych”

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!

Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 20 marca 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• zastosowanie i zalety systemów storage,
• zarządzanie architekturą storage,
• wydajność, bezpieczeństwo oraz wytrzymałość na katastrofy systemów storage,
• mobilne rozwiązania storage oraz back-up online,
• Green Storage,
• backup i archiwizacja danych,
• deduplikacja danych,
• systemy centralnej kopi zapasowej,
• backup systemów operacyjnych,
• pamięci masowe - macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, streamery, systemy NAS,
• sieci SAN (FC, iSCSI),
• systemy wysokiej dostępności i procedur Disaster Recovery,
• konsolidacja zasobów serwerowych dyskowych i migracje danych.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Backup & Storage System
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Bezpłatna konferencja "BPM GigaCon – Modelowanie procesów biznesowych" – 19.03.2013 Warszawa

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w VII edycji bezpłatnej Konferencji BPM GigaCon – Modelowanie Procesów Biznesowych!

Już 19 marca 2013 w Warszawie będzie można dowiedzieć się jak usprawnić funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa, instytucji czy organizacji poprzez wykorzystanie umiejętności i narzędzi z modelowania procesów biznesowych, prezentowanych podczas naszej konferencji.

Zakres tematyczny spotkania obejmuje:

- projektowanie procesów
- analiza procesów
- automatyzacja procesów biznesowych
- optymalizacja procesów biznesowych
- modelowanie procesów biznesowych
- metody opisu procesów
- SOA w organizacji
- notacje BPM
- dobre praktyki (systemy kompleksowo wspierające zarządzanie procesami – przykłady wdrożeń)

Wybrane tematy prelekcji:

- Jak nie modelować procesów biznesowych czyli dlaczego nasze modelowanie nie powiodło się - Piotr Biernacki (MGX Infoservice)
- Kiedy modelowanie procesów przestaje wystarczać – czyli wprowadzenie do architektury korporacyjnej – Andrzej Sobczak (Ośrodek Studiów nad Cyfrowym Państwem)
- O automatyzacji elektronicznych procesów biznesowych: stan obecny i nowe wyzwania -Stanisław Ambroszkiewicz (Instytut Podstaw Informatyki PAN)
- Praktyczne aspekty wdrożenia modelu procesowego organizacji - Magdalena Chomuszko (Pomorska Spółka Gazownictwa sp. z o.o., współautorka książki “Modelowanie organizacji procesowej”)

Konferencja kierowana jest do:
osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa, odpowiedzialnych za zarządzanie zmianami, dobór rozwiązań i technologii służących optymalizacji procesów zachodzących w organizacjach

Uczestnikom konferencji zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.
Ponadto każdy uczestnik konferencji otrzyma ufundowany przez firmę BAMT kupon rabatowy 10% na cykl szkoleń BPMN.

Więcej informacji na stronie: http://gigacon.org/bpm_warszawa/2013
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Bezpłatna konferencja "BPM GigaCon – Modelowanie procesów biznesowych" – 19.03.2013 Warszawa

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w VII edycji bezpłatnej Konferencji BPM GigaCon – Modelowanie Procesów Biznesowych!

Już 19 marca 2013 w Warszawie będzie można dowiedzieć się jak usprawnić funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa, instytucji czy organizacji poprzez wykorzystanie umiejętności i narzędzi z modelowania procesów biznesowych, prezentowanych podczas naszej konferencji.

Zakres tematyczny spotkania obejmuje:

- projektowanie procesów
- analiza procesów
- automatyzacja procesów biznesowych
- optymalizacja procesów biznesowych
- modelowanie procesów biznesowych
- metody opisu procesów
- SOA w organizacji
- notacje BPM
- dobre praktyki (systemy kompleksowo wspierające zarządzanie procesami – przykłady wdrożeń)

Wybrane tematy prelekcji:

- Jak nie modelować procesów biznesowych czyli dlaczego nasze modelowanie nie powiodło się - Piotr Biernacki (MGX Infoservice)
- Kiedy modelowanie procesów przestaje wystarczać – czyli wprowadzenie do architektury korporacyjnej – Andrzej Sobczak (Ośrodek Studiów nad Cyfrowym Państwem)
- O automatyzacji elektronicznych procesów biznesowych: stan obecny i nowe wyzwania -Stanisław Ambroszkiewicz (Instytut Podstaw Informatyki PAN)
- Praktyczne aspekty wdrożenia modelu procesowego organizacji - Magdalena Chomuszko (Pomorska Spółka Gazownictwa sp. z o.o., współautorka książki “Modelowanie organizacji procesowej”)

Konferencja kierowana jest do:
osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa, odpowiedzialnych za zarządzanie zmianami, dobór rozwiązań i technologii służących optymalizacji procesów zachodzących w organizacjach

Uczestnikom konferencji zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.
Ponadto każdy uczestnik konferencji otrzyma ufundowany przez firmę BAMT kupon rabatowy 10% na cykl szkoleń BPMN.

Więcej informacji na stronie: http://gigacon.org/bpm_warszawa/2013
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

„BPM – systemy do zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora finansowego”
21 marca 2013 r., Warszawa

Strona konferencji:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-03-2013-r...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/21-03-2013-r...

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w IV edycji konferencji poświęconej zagadnieniom Business Process Management (BPM) dla instytucji finansowych.

W programie m.in. wykłady:

* Pan Krzysztof Stumpf, Kierownik Rozwoju Systemów Transakcyjnych, Raiffeisen Bank Polska S.A., Wykorzystanie narzędzi BPM i architektury SOA w fuzji banków na przykładzie Raiffeisen Polbank
* Pan Paweł Brzeski, Dyrektor ds. IT, ING Usługi Finansowe S.A., Nowa odsłona narzędzi klasy BPM i sposób ich wykorzystania w ING Usługi Finansowe S.A.
* Pan Andrzej Gnyp, Architekt Rozwiązań Microsoft, Grupa Passus Sp. z o.o., Korzyści z wdrożenia platformy pracy grupowej wspomaganej systemem workflow
* Pan Paweł Chochoł, Dyrektor Oddziału Regionalnego, DomData Ag Sp. z o.o.
* Pan Rafał Jaczyński, Dyrektor, PWC, Pięć dobrych powodów, dla których warto wdrożyć rozwiązanie klasy BPMS
* Pan Łukasz Wachowicz, Dyrektor Handlowy, Billennium Sp. z o.o., Billennium PaperLess - czy to tylko "mniej papieru"? Droga ku oszczędnościom i zwiększonym przychodom w instytucjach finansowych

Tematyka konferencji:
* analiza i opis procesów
* projektowanie procesów
* modelowanie procesów biznesowych
* zarządzanie i audyt procesów
* symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
* technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
* Business Process Outsourcing (BPO)
* Business Activity Monitoring (BAM)
* Service Oriented Architecture (SOA)

Konferencję kierujemy do:
kadry zarządzającej:

* Przedstawicieli sektora finansowego,
* Przedstawicieli i członków zarządów,
* Osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację,
* Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi,
* Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów,
* Osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
* Menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Udział jest bezpłatny:
dla przedstawicieli firm i instytucji z sektora finansowego - banków, ubezpieczeń, doradców finansowych, funduszy inwestycyjnych.

Udział jest płatny:
dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23%VAT.

Ilość miejsc ograniczona!

Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji.

Kontakt z organizatorem:
Marta Andrzejczyk
tel. +48 725 792 689
marta.andrzejczyk@multitrain.pl
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Anna Zaniewska

Anna Zaniewska Conference
Coordinator, SW
Konferencje


Obrazek


Cloud computing GigaCon – 21 marca, Kraków, Hotel Andel's.

Jeśli chcą Państwo odkryć zalety chmury – optymalizację kosztów, szybkość wdrożenia i elastyczność rozwiązań IT – zapraszamy na bezpłatną konferencję, poświęconą rozwiązaniom chmurowym.

Niektóre tematy wykładów to:

- Chmura – szansa czy zagrożenie? Obraz rynku cloud computing w Polsce - Paweł Olszynka (PMR Consulting)

- Przetarg na system w technologii chmurowej - na co zwrócić uwagę? - dr Krzysztof Atłasiewicz (Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu)

- Prawo a Cloud Computing , czyli zanim zabłądzisz w Chmurze - ryzyko cloud computingu, ochrona informacji, istotne postanowienia umowy/regulaminu - Adam Werner (Adam Werner Kancelaria Radcy Prawnego)

- Cloud Computing – czy takie rozwiązania są dla mojej firmy? - wykład firmy Sekwencja.

- Zaawansowane mechanizmy wyszukiwawcze dla platform chmurowych - Martin Karwiński (Niezależny ekspert)

Udział w wydarzeniach jest BEZPŁATNY , wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/cloudcomputing/krakow/2013

Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:
Anna Zaniewska
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1,
02-682 Warszawa
tel. 22 4273679
anna.zaniewska@software.com.pl
http://gigacon.org
Anna Zaniewska

Anna Zaniewska Conference
Coordinator, SW
Konferencje


Obrazek


Bezpłatna konferencja Systemy dla przedsiębiorstw GigaCon - 26 marca 2013, Kraków, Park Inn by Radisson.

Szanowni Państwo,

zapraszamy na przegląd dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem i instytucją.

Niektóre tematy wykładów to:

- Jak dobrać system informatyczny do firmy? - wykład firmy Sekwencja

- Zintegrowany system klasy ERP w zarządzaniu firmą na podstawie rozwiązania XYZ, czyli jak odpowiadać na potrzeby rynku - (ZETO Opole)

- Nowoczesne środowisko IT szansą twojej firmy - (Capgemini Polska)

-Co-working zorientowany na rezultaty – projektowanie systemów motywacyjno-rozwojowych - (MKG Consulting)

- Czy już czas na PLM? Efektywny wybór i wdrożenie rozwiązań wspomagających zarządzanie cyklem życia produktu - (Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu)

- Oprogramowanie jako przedmiot umowy licencyjnej - (Kancelaria Radcy Prawnego Marzena Sarapata)

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY , wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp/krakow

Wśród uczestników wydarzenia rozlosujemy nagrody , m.in. książki, ufundowane przez grupę wydawniczą HELION.

Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:
Anna Zaniewska
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1,
02-682 Warszawa
tel. 22 4273679
anna.zaniewska@software.com.pl
http://gigacon.org
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

[b]Platinium Cast zaprasza na bezpłatną konferencję Zintegrowane Systemy Informatyczne - 21.03.2013, Łódź, Hotel Ambasador[b/]

Więcej informacji: http://platiniumcast.pl/zintegrowane-systemy-informaty...

Tematy wystąpień:
- Zawirusowane i punktualne portfele projektów
Jan Rey (Hanseaticus)

- Zarządzanie zespołem projektowym w projekcie wyboru i wdrożenia zintegrowanego systemy informatycznego
Tomasz Górecki (PMTG)

- Jak dobrać system informatyczny do firmy?
Renata Wysocka, Ewa Czerwińska (Sekwencja)

- Utrzymanie powdrozeniowe systemu ERP
Adam Cieloch (Niezależny Ekspert)

- Prawna ochrona programów komputerowych - prawo autorskie i patenty
Jakub Bonowicz (Radca Prawny, Uniwersytet Łódzki)

- Synergia systemów ERP WMS DDM – kontrola i optymalizacja procesów w logistyce
Konrad Matyjasiak (Softsol)

Nagrody dla uczestników:
- tablet multimedialny
- 7 ksiazek wydawnictwa Znak Litera Nova
- kazdy uczestnik otrzyma Karte Smakosza (uprawniajaca do znizek w restauracjach w Polsce)
- jedna osoba otrzyma kupon na szkolenie przygotowujace do egzaminu CCSK

Udział jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować:
http://platiniumcast.pl/formularz-zsi-21-03-2013
Natalia Bąk

Natalia Bąk Specjalista ds.
Promocji i
Marketingu

Zostało 50 miejsc na Networking IT 23 marca w Rzeszowie!

Termin:
23 marca 2013 - sobota
Lokalizacja:
Hotel Bristol Tradition & Luxury, ul, Rynek 20-23
Czas trwania:
9.00 - 15.10
Strona wydarzenia: http://careercon.pl/karieraprogramisty/rzeszow

Gość honorowy to Michał „Rysiek” Woźniak z FWiOO, który przedstawi nam temat: Start do kariery IT poprzez organizację pozarządową?

Dodatkowe prelekcje i warsztaty ekspertów:
- Piotr Karczmarz – Trzy kręgi zasady jeża – zaplanuj swoją karierę
- Anita Szymczuch – Coaching, Action Learning jako narzędzia w rozwiązywaniu sytuacji problematycznych w branży IT
- Gustaw Lasek - Praca na etat kontra samozatrudnienie w branży IT
- Łukasz Anwajler - 10 sposobów na uratowanie Twojego startupu od strony technologicznej

Rejestracja:
Kontakt: natalia.bak@careercon.pl
Sławomir S.

Sławomir S. Dyrektor Regionalny
ds.Sprzedaży

Zapraszam Państwa na praktyczne warsztaty z zakresu szyfrowania danych. Jest to doskonała okazja, by w ciągu jednego dnia poszerzyć swoje kwalifikacje o praktyczną znajomość rozwiązania do szyfrowania danych Symantec Encryption Powered by PGP.

Warsztaty mają charakter hands-on - po krótkiej części teoretycznej nastąpi seria praktycznych ćwiczeń. Podsumowaniem warsztatów będzie możliwość rozwiązania testu sprawdzającego poziom wiedzy o szyfrowaniu. Ponadto otrzymają Państwo Certyfikat Eksperta.

Warsztaty są bezpłatne, lecz ze względu na ich praktyczny charakter, liczba uczestników jest ograniczona. Prosimy o rejestrację na najbliższy wolny termin.

Agenda:

10.00
Powitanie
Wszystko, co należy wiedzieć o kryptografii
Przegląd rozwiązań Symantec Powered by PGP

11.00
Praktyka:

1. Wszystko pod kontrolą, czyli Encryption Managment Powered by PGP
instalacja i konfiguracja
klucze i certyfikaty
grupy i polityki
raportowanie i monitorowanie
2. Szyfrowanie dysków vs. Szyfrowanie plików
instalacja, konfiguracja
zarządzanie uprawnieniami
szyfrowanie
odzyskiwanie danych
3. Szyfrowanie poczty
instalacja, konfiguracja
zarządzanie kluczami
szyfrowanie i podpisywanie poczty

14.00
Test i rozdanie certyfikatów

15.00
Obiad

Daty i rejestracja:

25 marca 2013 »
12 kwietnia 2013 »
29 kwietnia 2013 »

Zapraszamy!

Symantec Poland i Sisoft

Wiadomość nie jest wyświetlana prawidłowo? Zobacz ją tutaj https://symantec-corporation.com/servlet/website/Respon...

Wyślij zaproszenie do