Magda M.

Magda M. Marketing i PR

Zapraszamy na bezpłatny webinar: „Śledzenie zachowań użytkowników w sieci firmowej”.
12 lipca 2012, godz. 10-11

W trakcie godzinnego webinarium omówimy zagadnienia:
• Captive Portal - uwierzytelnianie użytkowników w sieci WiFi;
• Analiza ruchu sieciowego pod kątem nietypowych zachowań.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych w firmie za bezpieczeństwo sieci i aplikacji: pracowników departamentów bezpieczeństwa firm, administratorów systemów, osób odpowiedzialnych za wdrażanie zabezpieczeń, analityków systemowych, którzy określają wymagania dla nowych systemów oraz administratorów danych odpowiedzialnych za ich bezpieczeństwo.

Link do rejestracji
Laura Nawrocka

Laura Nawrocka PR & Marketing
Manager, more7
Polska Sp. z o.o.

Witam serdecznie,
Wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem systemów CRM zapraszam na szkolenie „Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce”, które odbędzie się 12.09.2012 w Warszawie.

Celem tego wydarzenia jest przybliżenie filozofii użytkowania systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz ich możliwości funkcjonalnych. Zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania usprawniające działania przedsiębiorstwa w zakresie pozyskania, utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Stawiamy przede wszystkim na aspekt praktyczny: uczestnicy dowiedzą się jak prawidłowo przygotować firmę i jej pracowników na wdrożenie systemu CRM, jakie są najczęstsze przyczyny nieudanych wdrożeń i jak się przed nimi ustrzec.

Wszystkie firmy biorące udział w szkoleniu otrzymają bezpłatny dostęp do systemu CRM7 przez 6 miesięcy dla 5 użytkowników. Dodatkowo uczestnikom spotkania zapewniamy udział w konkursie, w którym główną nagrodą jest tablet
Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie: http://www.more7.pl/szkolenie-crm

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
biuro@more7.pl
+48 61 662 57 25
Agnieszka Tylska

Agnieszka Tylska organizator eventów

DWUDNIOWA KONFERENCJA, POŚWIĘCONA OBIEGOWI DOKUMENTÓW!!!

Serdecznie Zapraszamy do rejestracji: http://gigacon.org/eoif_warszawa/rejestracja

Dla wszystkich uczestników vouchery w postaci zaproszenia na 3-godzinną darmową konsultację biznesową

Wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody:

* TRZY NAGRODY GŁÓWNE konferencji EOIF GigaCon Warszawa -
5 000 zł netto rabatu na wdrożenie PROGMATE DOCs, z możliwością zamiany na dwudniowy kurs modelowania procesów dla jednej osoby. Fundatorem Nagród Głównych jest firma PROGMATE!
* Książki ufundowane przez Księgarnię Internetową HELION
* Pakiety SPA
* Dla zarejestrowanych uczestników konferencji gwarantujemy rabat
w wysokości 300 zł na wszystkie wakacyjne szkolenia ISecMan

Proponowane tematy to między innymi:

* W oczekiwaniu na e-urzędy - jak daleko nam do elektronizacji administracji?
* Firma (prawie) bez papierów ….. Czy to możliwe? ELO – System do Zarządzania Dokumentami, Archiwizowania, Obieg Dokumentów
* DYSANT Framework - Agregacja aplikacji w portalowych rozwiązaniach procesowych
* Fujitsu i Kofax Express - ekspresowe skanowanie i indeksowanie dokumentów
* Rozwiązania Kodak w procesie obiegu dokumentów.
* Pełna kontrola nad fakturami Faktury kosztowe w ELO – Księgowanie w SAP na przycisk myszki
* VDoc - ECM
* Architektura systemów EOD - Metadane jako kluczowy czynnik sukcesu wdrożenia system
* Nareszcie w domu! Prezentacja wszystkiego co najbardziej interesujące w systemie PROGMATE DOCs.
* Optymalizacja obiegu faktur w Mediusflow – OCR, workflow, archiwizacja, pełne księgowanie w 60 systemach ERP/finansowo-księgowych
* Sam zamodeluj swój workflow z VDoc
* Bezpieczeństwo Prawne Elektronicznego Obiegu Dokumentów
* Prawne aspekty elektronicznego obiegu informacji w firmie
* Nareszcie w domu! Prezentacja wszystkiego co najbardziej interesujące w systemie PROGMATE DOCs.
* Intranet następnej generacji - nowy wymiar pracy grupowej w IBM Connections
* Automatyzacja procesu od zakupu do zapłaty w Mediusflow – zamówienia, faktury, OCR, workflow, archiwizacja, pełne księgowanie w 60 systemach ERP/finansowo-księgowych
Monika Synoradzka

Monika Synoradzka Marketing & PR
Coordinator


Obrazek


Business Sprint

Masz pomysł na biznes? Pracujesz nad nim i czujesz, że stoisz w miejscu, kręcisz się w kółko? Masz poczucie, że bardzo niewiele brakuje ci, żebyś mógł ruszyć do przodu jak czołg i być nie do powstrzymania? Wiemy czego ci trzeba. Potrzebujesz 48 godzin ostrej pracy z ludźmi, którzy już przez to przeszli i mogą Ci pomóc.

To właśnie dla Ciebie jest Business Sprint. Dwudniowe (24-25 sierpnia 2012) warsztaty prowadzone przez doświadczonych praktyków biznesu pomogą ci, w ustrukturyzowany sposób przeanalizować swój cały biznes. Zburzysz go i zbudujesz od nowa – lepszy, silniejszy i gotowy na zbliżające się sukcesy. Dowiesz się jak zweryfikowaćswój model biznesowy, jak przetłumaczyć go na budżet oraz jak zaprezentować go potencjalnym klientom, partnerom i inwestorom.

Program możecie znaleźć na: http://www.businesssprint.pl/
Informacje: hello@startupsprint.org
Karolina Drabik

Karolina Drabik PR & Marketing
Manager

Witam!

w każdy pierwszy czwartek miesiąca zapraszam na AFTER WORK dla branży informatycznej. Na hasło INFORMATYK każdy nasz gość otrzyma 30% rabatu na wszystkie produkty z karty barowej.

Restauracja 99 to nie tylko wspaniała kuchnia, ale i biznesowe miejsce spotkań przedstawicieli firm polskich, jak i międzynarodowych. Spotkania branżowe to nie tylko miło spędzony czas w gronie znajomych, ale również możliwość nawiązania owocnych kontaktów, które zaprocentują w przyszłości.

Pierwsze spotkanie już 2 sierpnia w Restauracji 99 / Al. Jana Pawła II 23 / Atrium Plaza.

Zapraszamy od godziny 17.00:)

http://restaurant99.com
http://facebook.com/Restauracja99
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

„Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem z wykorzystaniem systemów ERP”
29 sierpnia 2012r., Warszawa


Rozwiązania klasy ERP (Enterprise Resource Planning) są coraz bardziej popularne, dostępne i integrowalne z innymi systemami. Wykorzystywane do tej pory głównie w produkcji, czy logistyce, wdrażane są ostatnio również w zupełnie innych obszarach działalności. Zapewniają bowiem optymalne wykorzystanie zasobów oraz uporządkowanie procesów wewnętrznych w Firmie, co korzystnie wpływa na przepływ danych pomiędzy wszystkimi szczeblami zarządzania.
Już 29 sierpnia zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, na której poznają Państwo odpowiednie narzędzia oraz metody do sprawnego i efektywnego zarządzania Firmą.

Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: produkcja, przemysł, logistyka, usługi, finanse.

Szczegóły: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-er...

Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain

konto usunięte

SmartDevCon 2012

Dużymi krokami zbliża się już wrzesień a wraz z nim pierwsza edycja konferencji SmartDevCon.
Znany jest już program konferencji! Serdecznie zapraszamy wszystkich fanów technologii mobilnych, developerów aplikacji i inne zainteresowane osoby do wzięcia udziału.
Konferencja odbędzie się w dniach 4-6 września 2012 w Katowicach (dokładne szczegóły na stronie konferencji).

O sile każdej konferencji świadczą jej prelegenci. Nie inaczej jest w przypadku SmartDevCona, gdzie wysłuchać będzie można ciekawych wystąpień zagranicznych gości. Wśród nich koniecznie należy wspomnieć o Jeremym Olsonie - młodym bloggerze, przedsiębiorcy i zdobywcy Apple Design Award 2011, który w trakcie swojej prelekcji zdradzi własny przepis na sukces w App Store.
Z kolei rozwiązanie problemu jak szybko stworzyć aplikację mobilną nie instalując całej masy narzędzi i środowisk programistycznych przedstawi, pochodzący z Australii, Flame Herbohn. W tym celu wykorzysta swój autorski system appMode (http://www.appmo.de/), który do zbudowania aplikacji wymaga jedynie przeglądarki internetowej.
Inny z prelegentów, ekspert z zakresu różnych platform mobilnych i organizator Dutch Mobile Conference - Martin de Keijzer, przybliży uczestnikom SmartDevCona ideę czegoś co być może w ciągu paru lat zagrozi Androidowi i iOSowi, czyli tworzony przez Fundację Mozilla system Firefox OS. Ponadto Martin przedstawi framework Sencha Touch 2 umożliwiający tworzenie wieloplatformowych aplikacji, który, podobnie jak inne tego typu rozwiązania, w czasach fragmentacji na rynku mobilnym zyskuje na znaczeniu.
Na SmartDevConie, obok wcześniej wspomnianych, z wystąpieniem pojawi się Carsten Munk współtwórca i główny architekt projektu Mer. Co ciekawe tym otwartym i wydawałoby się niszowym rozwiązaniem opartym na GNU/Linuksie interesują się zarówno znane, duże firmy z Azji, ale również małe, obiecujące fińskie startupy zakładane przez byłych pracowników Nokii jak Jolla Mobile. Ta ostatnia, działająca od ubiegłej jesieni, firma jeszcze w tym roku chce wypuścić dwa smartfony bazujące na owocach projektu Mer i tym co znane było szerzej światu jako Meego.
Mocnym punktem całej imprezy będzie na pewno prelekcja Arkadiusza Stopczyńskiego, doktoranta z Denmark Technical University - jednego z twórców pierwszego na świecie mobilnego skanera mózgu. Nie mniej ciekawie zapowiada się też prezentacja projektu Telecar, czyli sterowanego smartfonem samochodu działającego pod kontrolą Linuksa.
Poza tym w programie SmartDevCona znalazło się między innymi miejsce na wystąpienia poświęcone rynkowi gier na platformy mobilne, systemom in-vehicle infotainment, jak i skutecznym tworzeniu wydajnych i pozbawionych błędów aplikacji dla systemu Android.
Warto wspomnieć, że SmartDevCon to nie tylko prelekcje, ale również świetna okazja do spotkania podobnych sobie specjalistów, wymiany doświadczeń, nawiązania współpracy czy wręcz znalezienia pracy w branży. By uczynić konferencję dostępniejszą dla większego grona fanów technologii mobilnych i osób zainteresowanych - wprowadziliśmy tańsze wejściówki typu “lite” dające również dostęp do całego programu konferencji.

Po więcej szczegółów odnośnie konferencji warto odwiedzić stronę SmartDevCona -http:// http://smartdevcon.eu

Warto nie zwlekać i zarejestrować się już dziś!

Firmy zainteresowane zaprezentowaniem swoich rozwiązań, sponsorowaniem zapraszamy do kontaktu - adresy e-mail na naszej stronie www.

Pozdrawiam,
Marcin Jabrzyk
Marcin.Jabrzyk@smartdevcon.eu

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Barbara Kupis

Barbara Kupis Koordynator
projektu, SW
Konferencje

DATA CENTER & STORAGE GigaCon
22 sierpnia 2012r.
Wrocław, Hotel Orbis

Zapraszamy Państwa serdecznie do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej technologiom, środowiskom i narzędziom gwarantującym niezawodny i bezpieczny dostęp do baz danych oraz zagadnieniom teoretycznym i praktycznym związanym z architekturą i funkcją pamięci masowych.
Po udanej tegorocznej edycji spotkania w Warszawie, postanowiliśmy zorganizować drugą edycję w tym roku – tym razem we Wrocławiu!

Proponowane sesje tematyczne:

data center
- zarządzanie i bezpieczeństwo w data center
- budowa nowoczesnego data center
- serwery baz danych
- systemy operacyjne dla data center
- integracja baz danych, transfer danych
- wydajne serwery i klastry dla data center
- wirtualizacja w data center
- green data center

storage
- zalety, zarządzanie i zastosowanie architektur storage
- macierze dyskowe, streamery, biblioteki taśmowe, autoloadery
- składowanie, replikacja i integralność systemów storage
- analiza potrzeb storage
- ciągłość prowadzenia biznesu, disaster recovery
- mobilne systemy storage
- bezpieczeństwo, wydajność, skalowalność i odporność na katastrofy systemów storage
- ochrona danych – backup i archiwizacja
- backup on-line

Konferencja skierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących lub zamierzających wdrażać omawiane technologie i narzędzia. Osoby, które zapraszamy do udziału to osoby z branży bankowej i finansowej, przemysłu, telekomunikacji, ubezpieczeń, usług, handlu oraz administracji.

To osoby na stanowiskach:

- Członków Zarządu ds. IT i bezpieczeństwa
- szefów działów IT
- kierowników działów technicznych
- dyrektorów i menedżerów ds. rozwoju biznesu
- kierowników projektów
- inżynierów systemowych
- analityków
- kierowników ds. bezpieczeństwa systemów IT
- administratorów systemów IT
- specjalistów IT
- osób odpowiedzialnych za wdrożenia

Liczba miejsc jest ograniczona - zarejestruj się już dziś!

Firmy zainteresowane promocją rozwiązań na konferencji zachęcam do kontaktu:

Anna Dulińska
anna.dulinska@software.com.pl
Andrzej Wojciech Jankowski

Andrzej Wojciech Jankowski networkmarketer na
emeryturze

Już we wrześniu wielkie otwarcie.
Rusza Familo.
Zapraszam do rejestracji.
http://www.familo.com/r/andrzejjankowski
Andrzej
Piotr Kossakowski

Piotr Kossakowski Kredyty, Inwestycje,
Ubezpieczenia,
Konta/Karty

MARKETING W INTERNECIE

Wszystkich zainteresowanych uczeniem się nowoczesnych metod marketingowych zapraszamy do Akademii Nowoczesnego Marketingu. Uczymy się w praktyce: zamiast płacić za szkolenia, wchodzisz do naszego zespołu marketingowego w którym będziesz uczył się i testował nabywane umiejętności.

Wszyscy chcą jednego: nauczyć się skutecznych metod online, aby budować swój biznes z nową siłą i rozpędem. Kierujemy się na osiągnięcie trzech ważnych celów:

Wizerunkowego - (abyś mógł pokazać dowód swojej skuteczności)
Marketingowego - (abyś nauczył się jak budować dużą listę, jak pozyskiwać dziesiątki osób miesięcznie do swojego biznesu) oraz
Kapitałowego - (abyś mógł zarobić spore dodatkowe pieniądze).

W każdą sobotę o godz. 11: 00 oraz czwartki o 21:00 prowadzimy specjalny webinar treningo-wy pod adresem:
AKADEMIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU

Można zapraszać gości i osoby zainteresowane dołączeniem. Zarejestrowani użytkownicy mają również dostęp do specjalnego forum wsparcia, a także dostają specjalne szkolenia video, które są całkowicie zarezerwowane tylko dla partnerów.


W ramach podziękowania za dołączenie do naszego programu, po rejestracji natychmiast dosta-niesz link do bloga forum wsparcia, dostęp do pomocy technicznej na skype 24/7, oraz darmowe poradniki. Uzyskasz pomoc merytoryczną i techniczną.

Jeśli chcesz się zarejestrować to kliknij w poniższy przycisk i wypełnij formularz w prawym górnym rogu.

AKADEMIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU

WEBINARY / SZKOLENIA w AKADEMII NOWOCZESNEGO MARKETINGU

Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego jesteśmy skuteczni i potrafimy w krótkim czasie wprowadzać produkty na rynek, dominować nisze, to wiedz, że to nie bierze się z niczego. Każdy z nas zaczyna niemalże od zera, dlatego powołaliśmy Akademię Nowoczesnego Marketingu. Są to webinary szkoleniowe prowadzone przez najlepszych polskich marketerów, a nierzadko mamy gości spoza granic naszego kraju.



Pozdrawiam i do zobaczenia na wspólnych webinarach.
Bezpłatna konferencja ERP GigaCon

Jak wybrać system ERP, czego unikać w trakcie negocjacji umów i na jakie pułapki uważać podczas wdrażania? Jaka jest rola doradców zewnętrznych? - tego m.in. dowiedzą się Państwo podczas konferencji ERP GigaCon

Serdecznie zapraszam Państwa na X edycję BEZPŁATNEJ konferencji ERP GigaCon, która odbędzie się 12 września w Warszawie, w Hotelu Courtyard by Marriott.

Będzie to doskonała okazja do pogłębienia wiedzy o aktualnych zagadnieniach, związanych z systemami ERP, poznania oferty producentów i spotkania z ekspertami w tej dziedzinie.

Tematy wykładów to m.in.:

- Wdrożenie systemu ERP w małych i średnich przedsiębiorstwach - jakie przynosi korzyści, na co uważać i jakich błędów nie popełniać? - case study - Jacek Gałkowski (ALDEA IT Consulting)

- Doświadczenia z procesów selekcji i wdrażania systemów ERP. Wybór systemu i zawieranie umów: dostawa licencji, konserwacja oprogramowania, usługi wdrożeniowe, szkolenie, nadzór nad wdrożeniem. Pułapki w trakcie negocjacji i podczas negocjacji umów - dr inż. Ludwik Maciejec (Niezależny ekspert)

Firma w Chmurze - Wykorzystanie usług SaaS w rozwiązaniach klasy ERP na przykładzie systemu Quatra - Sygnity

- Ewolucja systemów klasy WMS na przykładzie zaawansowanych funkcji SAP Extended Warehouse Management (EWM) - itelligence

- Zbuduj własne ERP - Streamsoft

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/erp/warszawa

Więcej informacji, agenda i bezpłatna rejestracja na stronie:
http://gigacon.org/erp/warszawa

Wśród uczestników wydarzenia rozlosujemy atrakcyjne nagrody, m.in. książki, ufundowane przez Księgarnię PWN. Każdy uczestnik otrzyma też płyty, zawierające RAPORT ERP 2012, autorstwa niezależnego konsultanta rynku ERP – dr. inż. Ludwika Maciejca.

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam.

Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Bezpłatna konferencja ERP GigaCon

Jak wybrać system ERP, czego unikać w trakcie negocjacji umów i na jakie pułapki uważać podczas wdrażania? Jaka jest rola doradców zewnętrznych? - tego m.in. dowiedzą się Państwo podczas konferencji ERP GigaCon

Serdecznie zapraszam Państwa na X edycję BEZPŁATNEJ konferencji ERP GigaCon, która odbędzie się 12 września w Warszawie, w Hotelu Courtyard by Marriott.

Będzie to doskonała okazja do pogłębienia wiedzy o aktualnych zagadnieniach, związanych z systemami ERP, poznania oferty producentów i spotkania z ekspertami w tej dziedzinie.

Tematy wykładów to m.in.:

- Wdrożenie systemu ERP w małych i średnich przedsiębiorstwach - jakie przynosi korzyści, na co uważać i jakich błędów nie popełniać? - case study - Jacek Gałkowski (ALDEA IT Consulting)

- Doświadczenia z procesów selekcji i wdrażania systemów ERP. Wybór systemu i zawieranie umów: dostawa licencji, konserwacja oprogramowania, usługi wdrożeniowe, szkolenie, nadzór nad wdrożeniem. Pułapki w trakcie negocjacji i podczas negocjacji umów - dr inż. Ludwik Maciejec (Niezależny ekspert)

Firma w Chmurze - Wykorzystanie usług SaaS w rozwiązaniach klasy ERP na przykładzie systemu Quatra - Sygnity

- Ewolucja systemów klasy WMS na przykładzie zaawansowanych funkcji SAP Extended Warehouse Management (EWM) - itelligence

- Zbuduj własne ERP - Streamsoft

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/erp/warszawa

Więcej informacji, agenda i bezpłatna rejestracja na stronie:
http://gigacon.org/erp/warszawa

Wśród uczestników wydarzenia rozlosujemy atrakcyjne nagrody, m.in. książki, ufundowane przez Księgarnię PWN. Każdy uczestnik otrzyma też płyty, zawierające RAPORT ERP 2012, autorstwa niezależnego konsultanta rynku ERP – dr. inż. Ludwika Maciejca.

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam.

Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa

konto usunięte

Zapraszamy na nowe szkolenia z oferty firmy BSSG:

Kokpity Menedżerskie w SAP BusinessObjects
Podczas warsztatów dowiesz się, jakie są dostępne narzędzia do tworzenia kokpitów, jaka jest różnica między kokpitem, panelem a widgetem (zastosowanie i funkcjonalności), jaka jest zasada tworzenia kokpitu, jak pobierać dane ze źródeł zewnętrznych. W trakcie warsztatów ćwiczenia praktyczne na komputerach z wykorzystaniem aplikacji SAP Dashboard Design.
Termin: 4 września 2012, Cena: 210,00 zł. netto (dla zgłoszeń dokonanych po 27 sierpnia - 300 zł. netto). Rejestracja

Efektywne Zarządzanie Business Intelligence
Podczas warsztatów dowiesz się jak zwiększyć efektywność systemów BI, jak analizować wpływy zmian w systemie źródłowym na istniejące rozwiązania, jak skutecznie budować jedną wersję prawdy, jak weryfikować jakość i aktualność danych użytych w raportach, jak zredukować liczbę inicjatyw, które dublują się funkcjonalnie, jak stworzyć spójny słownik pojęć biznesowych oraz zintegrowaną bibliotekę metadanych, jak zarządzać wiedzą i społecznością BI.
Termin: 5 września 2012, Cena: 210,00 zł. netto (dla zgłoszeń dokonanych po 27 sierpnia - 300 zł. netto). Rejestracja

Location Intelligence
Podczas warsztatów dowiesz się co to jest Location Intelligence, jakie korzyści wynikają z analizowania danych biznesowych na mapach, jak tworzyć raporty z interaktywnymi mapami w systemie raportowym SAP BusinessObjects oraz pakiecie Microsoft Office, jak skrócić czas potrzebny na analizy geoprzestrzenne oraz jak zwiększyć samodzielność użytkowników biznesowych w takich analizach.
Termin: 6 września 2012, Cena: 210,00 zł. netto (dla zgłoszeń dokonanych po 27 sierpnia - 300 zł. netto). Rejestracja

SAP BusinessObjects 4.0
Podczas warsztatów dowiesz się, jakie korzyści przyniesie migracja obecnego systemu raportowego do najnowszej wersji SAP BusinessObjects 4.0. oraz jak przebiega proces migracji. Dzięki ćwiczeniom na komputerach, sprawdzisz, jak najnowszy system raportowy działa w praktyce oraz jak rozwiązać typowe problemy występujące w obszarze związanym z raportowaniem i analizą danych.
Termin: 7 września 2012, Cena: 210,00 zł. netto (dla zgłoszeń dokonanych po 27 sierpnia - 300 zł. netto). Rejestracja

Podane ceny dotyczą firm, które nie świadczą usług Business Intelligence.

Więcej informacji:
e-mail: szkolenia@bssg.pl
tel. 505 000 419
http://www.bssg.pl/warsztaty-i-szkolenia

Obrazek

Problem: jak właściwie zabezpieczyć dane firmy?
Zapewnienie ochrony danych we współczesnych środowiskach IT jest zadaniem złożonym i kosztownym. Spełnienie wymagań funkcjonalnych i dotyczących poziomu usług niejednokrotnie możliwe jest wyłącznie poprzez zastosowanie różnych, niezintegrowanych rozwiązań. Wdrożenie wielu odrębnych rozwiązań do ochrony i odtwarzania danych samo w sobie stwarza nowe zagrożenia i generuje koszty związane utrzymaniem oprogramowania.

Zarejestruj się już dziś na webinarium IBM ,,Czy wystarczająco zabezpieczasz dane w swojej firmie?" - 23.08.2012 r. (czwartek), godzina 10:00. Podczas spotkania online z ekspertem IBM dowiesz się, jak:
- właściwie chronić dane firmy,
- zachować ciągłość biznesową,
- bezproblemowo kontrolować koszty,
- łatwo usuwać skutki awarii,
- ograniczyć ryzyko utraty danych,
- uprościć środowisko IT,
- spełnić wymogi formalno-prawne.
Na spotkaniu poznasz również środowisko IBM Tivoli Storage Manager.

Kliknij i zarejestruj się tutaj:
https://events.webdialogs.com/portal/wippages/register....

Produkty z rodziny IBM Tivoli® Storage Manager umożliwiają ochronę różnego typu systemów, w tym maszyn wirtualnych, serwerów plików, systemów pocztowych, baz danych, sieci SAN, oraz stacji roboczych. Oprogramowanie IBM pozwala odtworzyć dowolne dane z dowolnego miejsca przy użyciu jednego interfejsu administracyjnego.
IBM Tivoli Storage Manager Suite for Unified Recovery to pakiet 10 sprawdzonych w praktyce rozwiązań do ochrony i odtwarzania danych.
Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

SZKOLENIE
„CRM w praktyce – jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami?”


12 września 2012 roku w Warszawie autorzy systemu CRM7 podzielą się swoją ekspercką wiedzą podczas szkolenia: „CRM w praktyce – jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami?”. Za główny cel organizatorzy postawili sobie praktyczne zaprezentowanie sposobów użytkowania systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz wykorzystania ich do budowania konkurencyjnej pozycji firm w różnych branżach.

Spotkanie adresowane jest przede wszystkim do kadry mającej uczestniczyć we wdrożeniu systemu CRM oraz członków projektów wdrożenia. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z następującymi zagadnieniami:

• Prawidłowe przygotowanie do wdrożenia systemu CRM, w tym wartościowej analizy,
• Cele i korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM,
• Najczęściej spotykane błędy przy wdrażaniu systemów CRM,
• Mobilizacja zespołu pracowników do użytkowania systemu CRM,
• Statystyki wdrożeń systemów CRM,
• a przede wszystkim praktyczne wykorzystanie możliwości operacyjnych i analitycznych systemu CRM.

Oprócz unikalnej wiedzy, wszyscy uczestnicy szkolenia uzyskają bezpłatny dostęp do CRM7 standard przez 6 miesięcy dla 5 użytkowników oraz darmową analizę przedwdrożeniową w przypadku zakupu systemu.

Dodatkowo more7 Polska podczas wydarzenia zorganizuje konkurs, w którym nagrodą jest nowoczesny tablet.

Kolejne zgłoszenia z tej samej firmy – 50% rabatu. Ze względu na unikalne środowisko spotkania, będzie miało ono ograniczoną liczbę miejsc.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie http://www.more7.pl/szkolenie-crm lub na profilu firmy na Facebooku: http://www.facebook.com/more7polska.Justyna Jakubowska edytował(a) ten post dnia 16.08.12 o godzinie 10:51
Magda M.

Magda M. Marketing i PR

Bezawaryjne działanie systemów backoffice? Jak utrzymać wysoką dostępność i zapewnić bezpieczeństwo infrastruktury – AD, Exchange i SharePoint. Zapraszamy na bezpłatne seminarium online

30 sierpnia 2012 r., godz. 10 - 11

Zapraszamy na bezpłatne seminarium online dotyczące sprawnego funkcjonowania infrastruktury backoffice, w tym poczty elektronicznej, stałego dostępu do aplikacji, zasobów i informacji. Podczas godzinnej prezentacji podpowiemy, w jaki sposób utrzymać wysoką dostępność i bezpieczeństwo danych składowanych w systemach AD, Exchange i SharePoint.

Krótki przegląd narzędzi wspierających bezawaryjne funkcjonowanie infrastruktury zobrazujemy przykładami konkretnych zastosowań i rozwiązań problemów zebranymi od klientów i użytkowników oprogramowania Quest Software.

W trakcie tego wirtualnego spotkania omówimy dwa potencjalne scenariusze:

• Czy bezawaryjne funkcjonowanie systemów jest możliwe?
monitoring i diagnostyka kluczem do sukcesu
bieżące i historyczne raportowanie

• A jeśli jednak awaria się wydarzy…
odtwarzanie danych i systemów
ciągłość pracy systemów zwirtualizowanych

Szkolenie przeznaczone jest dla administratorów sieci IT oraz innych pracowników dużych i średnich firm odpowiadających za zapewnienie i utrzymanie sprawnego funkcjonowania infrastruktury backoffice.

Link do rejestracji

konto usunięte

Zapraszamy na kolejne spotkanie CHI Południe 30 sierpnia, o godz. 19:00 w Krakowie. Tym razem zajmiemy się tematem związków i zależności pomiędzy User Experience Design, a Strategią. Naszym gościem będzie Tomek Sawicki, który odpowiadał za Strategię w takich agencjach jak Eura7 czy SoInteractive - obecnie Strategy Director w HumanoitGroup.

Mamy nadzieję, że to spotkanie będzie wstępem do dłuższej dyskusji na temat związków i zależności pomiędzy UX, a Strategią. Będzie okazja dowiedzieć się jak wygląda praca stratega, jakie narzędzia i metody wykorzystuje, wspólnie zastanowić się jak może/powinna wyglądać współpraca stratega i projektanta i - oczywiście - zadać trudne pytania ;)

Więcej informaci na naszym fanpage'u. Zapraszamy!

CHI Polska jest oddziałem ACM SIG-CHI, międzynarodowej grupy zainteresowań skupiającej się na badaniu, projektowaniu i rozwiązywaniu problemów interakcji pomiędzy człowiekiem, a komputerem.Bartłomiej Matoga edytował(a) ten post dnia 20.08.12 o godzinie 22:48
Zapraszam,
Szanowni Państwo,

Mam przyjemność zaprosić Państwa na Targi - III Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2012, które odbędą się 21-22.11 2012 EXPO XXI w Warszawie na ulicy Prądzyńskiego 12/14, stoisko nr K 03 A oraz Targi Office Fair - Hala nr.4 stoisko nr. 42A

http://www.retailshow.pl/
21-22.11.2012 EXPO XXI, Warszawa

http://www.officefair.com.pl/

Zespół Kalbar dołączył do grona wystawców Retail Show i Office Fair” 2012.

Zaprezentujemy innowacyjne rozwiązania IT wspomagające sprzedaż i zarządzanie oraz podnoszące produktywność pracowników. Między innymi rozwiązania klasy e-commerce wyposażone w funkcjonalności, które do tej pory dostępne były tylko dla największych organizacji, umożliwiające dostęp do kluczowych danych w systemach informatycznych za pomocą urządzeń mobilnych.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska, gdzie pokażemy Wam jak IT może pomagać, polepszać i budować Twoją firmę, podnieść wydajność i jakość obsługi, poprawić kontrolę finansów i inwentarza, zabezpieczyć Twój biznes. Pokażemy…. Jak IT może stać się katalizatorem Twojego biznesu.
Hanna Z.

Hanna Z. Copywriting /
Content Marketing

WRO CAMP PRO - prestiżowe spotkanie dla młodych przedsiębiorców, specjalistów e-biznesu, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność. Konferencja odbędzie się 5 grudnia 2012r. w budynku Wydziału Nauk Pedagogicznych Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ul. Strzegomska 55, we Wrocławiu.

WRO CAMP PRO to spotkanie szeroko rozumianej branży multimedialnej (oprogramowanie, gry komputerowe, aplikacje mobilne, cyfrowe animacje), niezależnych miłośników IT, projektowania gier i ostatnich trendów hi-tech szukających pracy w tej branży oraz przedstawicieli środowiska startupowego. Pozwoli na wymianę doświadczeń, poszerzenie wiedzy, nawiązanie kontaktów biznesowych, pozyskanie zarówno zleceń, jak i odpowiednich kandydatów do pracy. Celem wydarzenia jest pozycjonowanie wrocławskich firm IT i budowanie ich wizerunku jako atrakcyjnych pracodawców.

Oprócz konferencji będą również przeprowadzone 2 warsztaty przybliżające funkcjonowanie funduszy seed i venture capital oraz umożliwiające uczestnikom zaczerpnięcie niezbędnej wiedzy na temat platform mobilnych, zasad tworzenia interfejsów graficznych czy możliwości nowych systemów operacyjnych.

Udział we WRO CAMP PRO jest bezpłatny!

Program konferencji, dane kontaktowe i formularz rejestracyjny znajdują się na stronie http://www.wrocamp.wroclaw.pl.

Wyślij zaproszenie do