konto usunięte


Obrazek

Testy penetracyjne systemów IT
Warszawa, 6-8 lutego 2012 r.

Przekazuje wiedzę z przeprowadzania testów penetracyjnych przy użyciu narzędzi Open Source i wybranych komercyjnych. Zakres obejmuje szacowanie ryzyka oraz prezentację i praktyczne przećwiczenie metod przełamywania zabezpieczeń, jak również przedyskutowanie metod obrony przed nimi. Szkolenie dostarcza mnóstwo praktycznych korzyści przekazywanych przez doświadczonych i certyfikowanych praktyków świetnie znających techniki oraz skuteczne oprogramowanie przydatne poruszanym zagadnieniom.

Koszt: zgłoszenie przed 23 stycznia: 3090 (-9%)



Pełnomocnik ISO 27001
Warszawa, 28-29 lutego 2012 r.

Warsztat przygotowuje do wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania. Uczestnik poznaje interpretację wymagań normy, zasady podejścia procesowego, cyklu PDCA i dokumentowania systemu. Szczegółowo omawiane są etapy i sposoby skutecznego wdrożenia. Zajęcia na bazie studium przypadku pozwalają samodzielnie prześledzić i przeanalizować przykładowe wdrożenie systemu. Praktyczne korzyści przekazuje doświadczony i certyfikowany prelegent doskonale znający tajniki implementacji formalnych wymogów w życie codzienne firmy.

Koszt: zgłoszenie przed 14 lutego: 2300 (-8%)



Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych
Warszawa, 29 lutego 2012 r.

Szkolenie zapoznaje z najczęściej występującymi wg OWASP podatnościami i ich ryzykiem, ponadto kilkoma bardziej istotnymi niemieszczącymi się w zestawieniu. Prócz tego uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą prowadzenia testów zgodnie z najlepszymi praktykami i zaleceniami OWASP. Zdobytą wiedzę będą mogli wykorzystać podczas części praktycznej. Zostaną zaprezentowane narzędzia i techniki wykorzystywane podczas profesjonalnych testów penetracyjnych, dzięki czemu uczestnicy będą w stanie samodzielnie przeprowadzić w podstawowym zakresie badanie bezpieczeństwa aplikacji internetowej. Szkolenie prowadzi doświadczony i certyfikowany praktyk rewelacyjnie znający zakamarki tematu.

Koszt: 650



Stałym klientom, grupom kilkuosobowym oraz osobom deklarującym udział w więcej niż 1 szkoleniu oferujemy wysokie rabaty. Pełna lista wydarzeń I kwartału znajduje się w załączniku.
I proszę pamiętać: u nas im wcześniej, tym taniej!!


Życzę owocnego dnia i nietuzinkowych sukcesów. =)

konto usunięte

Zapraszam serdecznie na jednodniowe warsztaty Forum Ochrony Danych Osobowych, które odbędą się 3 lutego 2012 r. w Warszawie.

Zapewniamy Ci solidną, ciekawą i przydatną dawkę praktycznej wiedzy!

Prowadzący Andrzej Guzik, Artur Kostowski i Tomasz Ruczaj chętnie przedstawią wiele gotowych rozwiązań związanych z pracą ABI na przykładzie własnych doświadczeń.

Ponieważ zależy nam na realnym rozwoju umiejętności uczestników naszych szkoleń dajemy możliwość zgłaszania własnych sugestii do agendy, które przedstawiamy naszym prelegentom.

Więcej informacji: http://isecman.org/forum_ochrony_danych_osobowych

CENA: 950 zł + VAT
3 osoby z firmy - 10%, 2 osoby z firmy 5%


Pozdrawiam,
Angelika Głuszak
ISecMan
angelika.gluszak@isecmna.org
tel: (22) 427 32 86


Obrazek
Paula Myśliwiec

Paula Myśliwiec Project Manager,
Platinium Cast

BEZPŁATNA konferencja Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon. 30.01.2012. Hotel Orbis we Wrocławiu
Serdecznie zapraszam Państwa na bezpłatną konferencję "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", która będzie dotyczyła rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw i instytucji.

SYSTEMY DLA PRZESIĘBIORSTW GigaCon
30 stycznia 2012
Wrocław
Hotel Orbis

Wydarzenie jest przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Zakres tematyczny spotkania obejmuje szereg technologii teleinformatycznych stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji. Omawiać będziemy platformy sprzętowe i systemowe oraz aplikacje, wspierające funkcjonowanie firmy.

Niektóre tematy wykładów:
- Zmierzch ery PC.Zmiany sieci i środowiska pracy oraz wielu aspektów związanych z bezpieczeństwem informatycznym

- Optymalizacja procesu zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie systemu ISOF

- Helpdesk, który lubię

- PAYMENT FACTORY - Automatyzacja płatności masowych

- Budowa wydajnych sieci bezprzewodowych WiFi w środowiskach zaszumionych

- Przygotowanie wdrożenia portalu internetowego ukierunkowane na ograniczanie kosztu obsługi klienta.

- Nowe kierunki ochrony konsumentów w Internecie w świetle prawa Unii Europejskiej. Konieczne zmiany w prawie polskim do końca 2013 roku.

Agenda oraz BEZPŁATNA rejestracja znajdują się na stronie wydarzenia. : http://gigacon.org/sdp_wroclaw_2012
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

„Business Intelligence w instytucjach finansowych”
7 lutego 2012r., Warszawa


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w III edycji konferencji poświęconej zagadnieniom Business Intelligence w instytucjach finansowych.

Business Intelligence to szereg elementów wspierających proces podejmowania decyzji. Opiera się na stosowaniu wielu umiejętności, technologii, aplikacji i praktyk, służących do przekształcania danych w informacje, a ich w wiedzę, wykorzystywaną ostatecznie do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

W programie wykłady m.in. na temat:
- "Wdrożenie hurtowni danych w Fiat Banku Polska S.A - wybrane aspekty"
- "Raportowanie do KNF pod kontrolą – wdrożenie Oracle Hyperion w PZU”
- "Quiterian Analytics jako zaawansowane narzędzie analityczne klasy BI 2.0 wspierające proces podejmowania decyzji biznesowych”
- "Business Intelligence w procesach konwersji danych. Zastosowanie rozwiązań BI do integracji danych, kontroli jakości informacji i zarządzania metadanymi w procesach konwersji i migracji danych”
- "Agile BI - decyzje, o których nie wiesz, że będziesz musiał je podjąć, na podstawie dużej ilości danych, o których nie wiesz, że masz je zbierać"
- "IBM Cognos monitorowanie efektywności biznesu"
- "Niekończąca się droga w kierunku doskonałości - o procesach raportowych i modelach danych”


Wystąpią przed Państwem:
- Niezależni Eksperci którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami:
* Robert Fornalski , Kierownik ds. rozwoju i analiz finansowych, Fiat Bank Polska S.A.
* Patryk Prelewicz, Kierownik Biura Rozwoju MIS, Deutsche Bank PBC
- oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: Oracle, SmartCon, Business Partners eXcellence, Sanmargar Team, TouK

Zapraszam do odwiedzenia naszego fanpage'a na Facebook'u, gdzie znajdą Państwo szczegółowe informacje o konferencji wraz z linkiem do strony konferencji

Na konferencję zapraszamy:
Kadrę podejmującą decyzje strategiczne w firmie – dyrektorów finansowych; menadżerów Business Intelligence, dyrektorów i kierowników IT, kierowników projektów, architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych; architektów aplikacji; osoby odpowiedzialne za rozwój firmy.

Wstęp bezpłatny dla Przedstawicieli firm i instytucji z sektora finansowego - banków, ubezpieczeń, doradców finansowych, funduszy inwestycyjnych.

Zostały ostatnie wolne miejsca!

Wszystkie informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bi-w-instytu...

Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.plJoanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 01.02.12 o godzinie 15:45

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dawid F.

Dawid F. Programista PHP (+
cała otoczka z tym
związana)

Czy wiarygodność jest niezbędna w biznesie?

Na konkurencyjnym rynku wiarygodność finansowa firmy ma kluczowe znaczenie dla jej funkcjonowania i rozwoju. Ułatwia budowanie długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi, co wpływa na zwiększenie przychodów. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że 80 % przedsiębiorców jest zdania, że udokumentowanie firmy jako wiarygodnej finansowo ma wpływ na podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy. Podczas seminariów będziemy dyskutować na temat metod potwierdzania wiarygodności finansowej i ich wpływie na zwiększanie sprzedaży. Powiemy również, jak wykorzystywać dostępne źródła informacji o klientach, a także o budowaniu zaufania w relacjach z klientami i sposobach pozyskiwania nowych.

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor zaprasza wszystkich przedsiębiorców na cykl bezpłatnych seminariów odbywających się w całej Polsce - szczegółowe informacje o terminach i miejscach znajdą Państwo na stronie http://www.big.pl/brylanty-miasta.

Tematy seminarium:
• Metody pozyskiwania informacji o nowych kontrahentach
• Budowanie wiarygodności finansowej
• Jak prowadzić wiarygodny biznes internetowy
• Techniki wywierania wpływu oraz perswazji
• Niekonwencjonalne metody pozyskiwania kapitału zewnętrznego
• Wiarygodność finansowa a czarny PR w sieci Internet

Prelegenci:
• dr Mariusz Wyżycki, Wiceprezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej
• Mariusz Hildebrand Prezes Zarządu BIG InfoMonitor SA
• Marcin Ledworowski, Wiceprezes Zarządu BIG InfoMonitor SA
• Tomasz Sidewicz, Ekspert z dziedziny perswazji i negocjacji
• Patrycjusz Rozpiątkowski, Kierownik ds. Centrum Informacji Gospodarczej
• dr Tadeusz Białek, Dyrektor Zespołu Prawno – Legislacyjnego Związku Banków Polskich
• Tomasz Jaroszek, Redaktor naczelny Przeglądu Finansowego Bankier.pl

Chcesz, by Twoja firma była wiarygodna? Chcesz być postrzegany jako bezpieczny partner biznesowy? Zarejestruj się już dziś!

Zapraszamy!
Edyta Małgorzata Walicka

Edyta Małgorzata Walicka Koordynator Działu
Edukacji
Artystycznej

inter-AKCJE I spotkania interaktywne

inter-AKCJE to cykl spotkań poświęconych różnym aspektom pracy w nowoczesnej agencji interaktywnej: od projektowania stron i aplikacji po zagadnienia marketingowe.

Misją imprezy jest rozwijanie pasji nowych mediów oraz praktyczne i teoretyczne przygotowanie do pracy w nowoczesnej branży reklamowej. W konferencji uczestniczą znawcy mediów oraz specjaliści IT, którzy z pasją opowiedzą o znanych i mniej znanych zakamarkach swojej branży.

Celem spotkań jest wskazanie różnych ścieżek rozwoju i kariery w agencjach interaktywnych, gdzie nowoczesne technologie przekładają się na kreatywne rozwiązania, a wirtualny biznes owocuje realnymi zyskami.

interAKCJE umożliwią przybliżenie słuchaczom realiów rynku, a możliwość spotkania z niebanalnymi osobistościami z pewnością okaże się inspirująca.

Gośćmi specjalnymi pierwszego spotkania będą:

Artur Strzelecki – pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, organizator Silesia SEM, koordynator Google Online Marketing Challenge.

Michał Dyrda - z branżą internetową związany od 8 lat, przedsiębiorca, twórca dwóch startupów lingapp.com oraz dziecisawazne.pl. O sobie mówi krótko: „Humanista zainteresowany technologią, dwoje dzieci, jedna żona i stały dostęp do internetu”.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny!

Więcej informacji:
http://interakcje.evenea.pl
http://facebook.com/interAKCJE

Kiedy? 23.02.2012 godz. 18.00

Gdzie? Centrum Kultury Studenckiej „Mrowisko”, Gliwice ul. Pszczyńska 81

Po spotkaniu zapraszamy do klubu studenckiego Spirala (budynek CKS „Mrowisko”)

Imprezie patronują: dlastudenta.pl, studentnews, kariera.com.pl, Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju ECID
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
29 lutego 2012r., Warszawa


Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję, która poświęcona będzie wykorzystywaniu nowoczesnych technologi, które usprawniają i ułatwiają komunikację wewnątrz firmy, zmniejszają dotychczasowe wydatki na infrastrukturę teleinformatyczną oraz chronią przed wyciekiem istotnych danych.

Strona konferencji
Strona MultiTrain na Facebook'u

Proponowana tematyka:
*rozwiązania usprawniające komunikację
*infrastruktura i platformy komunikacyjne
*komunikacja "w chmurze"
*zarządzanie usługami
*systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
*ochrona przed wyciekiem istotnych danych
*rozwiązania contact center
*rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
*rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:
*Kadra zarządzającą pracownikami (korzystających z technologii informatycznych) oraz działem IT
*Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
*Kierownicy działów Integracji
*Kierownicy działów obsługi klienta
*Kierownicy działów komunikacji
*Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 22/ 101 33 45

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magda M.

Magda M. Marketing i PR

Wspólnie z naszym partnerem - Isec Security Research zapraszamy na bezpłatne szkolenie online dotyczące tematyki bezpieczeństwa sieci IT.

W trakcie godzinnego webinara omówiona zostanie tematyka zaawansowanych ataków oraz incydentów bezpieczeństwa. Na podstawie realnych przykładów – (premier.gov.pl, platforma.org, RSA, Sony, Google, DigiNotar SSL) zostaną omówione błędy i problemy, z którymi borykamy się dbając o bezpieczeństwo informacji w firmach.
Prelegent, z perspektywy osoby wykonującej testy penetracyjne, doradzi jak zidentyfikować słabe punkty w sieci i zminimalizować ryzyko wystąpienia incydentu bezpieczeństwa.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo sieci i aplikacji:
pracowników departamentów bezpieczeństwa firm, administratorów systemów, osób odpowiedzialnych za wdrażanie zabezpieczeń.

Prelegent: Borys Łącki, ISEC Security
14 lutego 2012r. godz. 11-12

Zarejestruj się
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

IV edycja seminarium w cyklu Cloud Computing - RYZYKA W CLOUD COMPUTING
Warszawa, 22 lutego 2012 r.

Zapraszamy do bezpłatnego udziału w seminarium
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/cc/free/index.php
*Ilość miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Cloud Computing jest kuszącą propozycją dla firm, których zapotrzebowanie na moc obliczeniową i przestrzeń dyskową przerasta ich możliwości. Jest krokiem w kierunku utworzenia dynamicznego środowiska IT, zmniejszenia kosztów inwestycji i utrzymania infrastruktury IT przy jednoczesnym wzroście wydajności. Zakup usługi Cloud Computing wiąże się z wyborem. Przed podjęciem takiej decyzji zarząd i eksperci IT powinni sprawdzić jakie istnieją zagrożenia związane z korzystaniem z Cloud Computing.

Organizowane przez Centrum Promocji Informatyki seminarium RYZYKA w CLOUD COMPUTING będzie doskonałym miejscem do zapoznania słuchaczy z możliwymi zagrożeniami jakie daje Cloud Computing, ale będzie to również okazja do informacji o dostępnych rozwiązaniach, które niwelują te zagrożenia. Jesteśmy przekonani, że informowanie o modelu Cloud Computing musi zawierać również informacje o problemach prawnych, które są kluczowe dla bezpieczeństwa biznesowego i możliwości podjęcia ryzyka całościowego lub częściowego przetwarzania danych w chmurze. Bardzo istotnym elementem uwarunkowań prawnych są informacje dotyczące prawnych aspektów przetwarzania danych osobowych w chmurze oraz uwarunkowaniach prawnych korzystania z aplikacji Cloud Computing.

PROGRAM (10:00-16:00)
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/cc/index.php

- Raport o zagrożeniach, związanych z korzystaniem z Cloud Computing
Marek Mejssner, analityk rynku, content manager
- Biznesowe spojrzenie na ryzyka, związane z Cloud Computing
Dariusz Sadowski, Starszy Konsultant w Dziale Zarządzania Ryzykiem, Deloitte
- Cisco Unified Data Center - czyli rozwiązanie do budowy Chmury prywatnej i migracji do modelu IT jako usługa
Grzegorz Dobrowolski, Manager, Product Sales Data Center and Virtualization, Cisco Systems Poland sp. z o.o.
-Enterasys Cloud-Aware Network – infrastruktura sieciowa dla usług świadczonych w modelu chmury.
Zbigniew Grabis, I-technologies
-Uwarunkowania prawne korzystania z aplikacji Cloud Computing
mec. Małgorzata Darowska, radca prawny w kancelarii Salans
-Ryzyka prawne Cloud Computing w działalności sektora finansowego
Piotr Michał Kosmęda, radca prawny, doktor nauk prawnych
- Występujące i przewidywalne problemy prawne przy przetwarzaniu danych w modelu CC
dr Paweł Litwiński, Adwokat, partner w kancelarii Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów

Dodatkowych informacji udziela Organizator – Centrum Promocji Informatyki, pr@cpi.com.pl
Wojciech Kmiecik

Wojciech Kmiecik Właściciel, MAPRIT

Zapraszam do oderwania się od biznesowej codzienności, na chwilę relaksu.

Organizujemy zawody narciarsko-snowboardowe w Kluszkowcach k. Czorsztyna.

Super zabawa. Jeśli ktoś ma życzenie to zapraszamy z rodzinami - dla najmłodszych są przewidziane atrakcje.

ASTOR Winter Cup 2012 - zgłoszenia do 17 lutego 2012

Strona spotkania na GL >>Wojciech Kmiecik edytował(a) ten post dnia 09.02.12 o godzinie 08:43
Joanna Wiśniewska

Joanna Wiśniewska Marketing Manager

Zapraszamy na szkolenie ARBOacademy: Nowe media: wideo, gry, marketing mobilny i rich media ARBOacademy Data: 15.02.2012

Dzięki szkoleniu uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku reklamy: reklamą w grach, możliwościami promocji poprzez urządzenia mobilne, oraz formami reklamowymi wykorzystującymi wideo oraz rich media. Prowadzący opowiedzą jak, wykorzystując nowe technologie zdywersyfikować media, w których emitowana jest kampania. Ponadto uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie dotrzeć do zaangażowanego użytkownika.

Obrazek

Po szczegółowe informacje zapraszamy:
http://arboacademy.pl/szkolenia-i-konferencje/nowe-med...

Link do wydarzenia na GL http://www.goldenline.pl/spotkanie/nowe-media-wideo-gr...Joanna Wiśniewska edytował(a) ten post dnia 09.02.12 o godzinie 10:56
Magda M.

Magda M. Marketing i PR

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online dotyczące problematyki sieci konwergentnych i wyzwań, jakie towarzyszą wdrożeniu systemów ujednoliconej komunikacji.
22 lutego 2012, godz. 10-11
Zanim wdrożymy VoIP

W trakcie godzinnego webinarium omówione zostaną następujące zagadnienia:
• korzyści z posiadania konwergentnej infrastruktury;
• na co należy zwrócić uwagę wdrażając technologię VoIP w sieci;
• przygotowanie sieci pod nowe wdrożenie;
• wdrożenie - i co dalej? Monitorowanie, analiza, zarządzanie ruchem;
• zintegrowane rozwiązanie do zarządzania VoIP'em - Lync Server 2010 i jego możliwości.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych w firmie za wydajną pracę sieci i aplikacji w szczególności: administratorów systemów, inżynierów systemów, administratorów sieci, personelu wsparcia technicznego, a także osób odpowiadających za organizację pracy zdalnej, analityków w obszarze VoIP, kierowników projektu VoIP, analityków systemów VoIP.

Link do rejestracji
Katarzyna S.

Katarzyna S. "Rzeczpospolita" /
Gazeta Giełdy
"Parkiet"/
"Bloomberg Bu...

Dziennik Rzeczpospolita zaprasza do bezpłatnego udziału w konferencji: „Unified Communications – jak zintegrowana komunikacja wpływa na efektywność prowadzonego biznesu”, która odbędzie się 28 lutego w siedzibie Dziennika Rzeczpospolita w Warszawie. Do udziału serdecznie zapraszamy Managerów IT, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, działów call center, koordynatorów projektów i działów wsparcia sprzedaży, kadrę zarządzającą i właścicieli przedsiębiorstw.
Szczegóły i zgłoszenia: http://rp.pl/konferencje


Obrazek
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

ITSec 2012 – Forum bezpieczeństwa IT
28.03.2012r., Warszawa
Mam przyjemność przekazać Państwu 10% RABAT na udział w Forum IT Sec2012.

RABATOWY formularz zgłoszeniowy:
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/itsec/formularz_pr_...
W celu uzyskania formularza faksowego – prosimy o kontakt z Organizatorem: pr@cpi.com.pl

Coraz powszechniejsze i bardziej zaawansowane narzędzia, a także rosnący poziom umiejętności cyberagresorów spowodowały w ostatnich latach ponad dwukrotny przyrost cyberataków. Co więcej aż 30% firm za największe zagrożenie uważa błędy pracowników. Zmusza to organizacje do ciągłego monitoringu i inwestowania w nowoczesne narzędzia służące do obrony i zabezpieczania infrastruktury i danych.

Podczas forum IT Sec 2012 pokażemy jak zwiększyć bezpieczeństwo IT i kluczowych danych, a także przekażemy najświeższe informacje na temat cyberzagrożeń na najbliższe lata. Podczas zajęć wskażemy również prawne aspekty bezpieczeństwa IT obowiązujące w Unii Europejskiej oraz najskuteczniejsze procedury postępowania w sytuacji ataku.

Do udziału zapraszamy: Dyrektorów IT, Specjalistów od bezpieczeństwa sieciowego i pracowników działów IT, Architektów Bezpieczeństwa, Kierowników Ryzyka, Administratorów, Analityków Systemów Informatycznych, Programistów, Kierowników projektów IT, ADO/ABI

W PROGRAMIE (10:00-16:10)

- Cyberzagrożenia w środowisku bezpieczeństwa XXI wieku. Analiza obecnych i przyszłych zagrożeń
Dr Robert Białoskórski
- Częste problemy bezpieczeństwa w infrastrukturach IT
Michał Sajdak (konsultant, Securitum)
- Bezpieczeństwo w cyklu rozwoju i utrzymania aplikacji
Wojciech Dworakowski (konsultant Bezpieczeństwa IT, SecuRing)
- Zarządzanie ciągłością działania – bezpieczeństwo usług IT – jak przygotować się na katastrofę?
Przemysław Bańko (dyrektor ds. Bezpieczeństwa, 2Business Consulting Group)
- Analiza ryzyka i bezpieczeństwo infrastruktury Cloud Computing
Jarosław Żeliński (niezależny konsultant, IT Consulting)
- Wyciek danych - utrapienie naszych czasów. Jak temu zapobiec? Data Leakage Prevention (DLP)
Aleksander Ludynia (IT Risk and Assurance, Ernst & Young)
- Rozwiązania ochrony przed naruszeniami na stronach internetowych w Europie
Artur Piechocki (prawnik)
- Bezpieczeństwo w Internecie w prawie Unii Europejskiej – krótki przegląd istniejących rozwiązań prawnych
dr Paweł Litwiński (adwokat, partner w kancelarii Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów)

Pełen program wydarzenia dostępny jest na stronie:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/itsec/index.php

Dodatkowych informacji udziela Organizator – Centrum Promocji Informatyki, pr@cpi.com.pl
Magda M.

Magda M. Marketing i PR

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie on-line dotyczące poprawy wydajności i bezpieczeństwa sieci IT i aplikacji:

Kontroluj wydajność aplikacji w zwirtualizowanym środowisku
8 marca 2012, godz. 10-11

Podczas prezentacji uczestnicy będą mogli zapoznać się z rozwiązaniami służącymi do monitorowania i diagnostyki wydajności aplikacji, które umożliwiają identyfikację przyczyn wolnego działania aplikacji (sieć/ oprogramowanie/serwer) i dzięki temu podjęcie najskuteczniejszych i najszybszych środków zaradczych prowadzących do rozwiązania problemu.
W trakcie godzinnego webinarium zostaną omówione następujące zagadnienia:
• diagnostyka aplikacji MS Exchange, MS SQL Server, PeopleSoft i SharePoint działających na platformach wirtualnych;
• kontrola czasu odpowiedzi aplikacji, wykorzystania zasobów, przepływu ruchu pomiędzy maszynami wirtualnymi.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych w firmie za wydajną pracę sieci i aplikacji w szczególności: administratorów systemów, inżynierów systemów, administratorów sieci, personelu wsparcia technicznego.

Link do rejestracji
Zapraszam na szkolenie: Strona główna e-sklepu - najczęściej popełniane błędy

Masz zaledwie 10 sekund, aby przekonać użytkownika do swojego sklepu internetowego.

Ten krótki czas wystarcza internaucie, żeby dokonać pobieżnej analizy Twojego e-sklepu i podjąć decyzję, czy odpowiada jego potrzebom. Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać w internecie, strona główna Twojego sklepu internetowego musi być przemyślana i nastawiona na potrzeby użytkowników.

W trakcie tego szkolenia poznasz najnowsze trendy i rozwiązania, które będziesz mógł zastosować na swoim e-sklepie.


Więcej informacji można znaleźć tutaj: http://www.decommerce.pl/event-363-strona_glowna_e-skl...

Start godzina 19.00
Wiktor Żołnowski

Wiktor Żołnowski Co-founder at
Pragmatic Coders

BYOP - Bring Your Own Problem

Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby na co dzień pracujące w firmach z branży IT na pierwsze spotkanie z cyklu Bring Your Own Problem (BYOP), które odbędzie się 14.03.2012 (środa) w salach szkoleniowych Golden Flor Plaza Al. Jerozolimskie 123A w Warszawie. Zaczynamy o godzinie 17.30.

Więcej informacji na temat BYOP możecie Państwo znaleźć na stronie http://byop.pl.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny niemniej jednak wymagana jest rejestracja na naszej stronie.

Szczegółowe informacje na temat najbliższego spotkania znajdują się na naszym blogu: http://byop.pl/byop-14-03-2012-warszawa/Wiktor Żołnowski edytował(a) ten post dnia 07.03.12 o godzinie 16:44
Sylwia Jaszczur

Sylwia Jaszczur realizacja projektu
GL i PMN

Zarzadzanie Wydrukiem w Firmie - Oszczędnośc Czasu i Pieniedzy

Chciałabym serdecznie zaprosić na konferencję, której tematem jest:

Efektywne Zarządzanie Wydrukiem oraz Cyfrowy Obieg Dokumentów.

Konferencja kierowana jest do menadżerów, informatyków i administratorów,
którzy zainteresowani są kontrolą kosztów związanych wydrukiem,
zwiększeniem bezpieczeństwa drukowanych dokumentów oraz poniesieniem efektywności pracy.

główne tematy poruszane podczas spotkania:
• Nowoczesna, Efektywna i Bezpieczna Infrastruktura Druku,
• Wstęp do elektronicznego obiegu dokumentów - Zarządzanie kosztami, systemy skanowania i przetwarzania obrazu,
• Wykorzystanie cyfrowego obiegu dokumentów w praktyce, czyli jak zaoszczędzić za pomocą Microsoft SharePoint 2010,
• 40 minutowe Warsztaty, podczas których zaprezentujemy w praktyce omawiane rozwiązania.

Konferencja odbędzie się 22 marca we Wrocławiu
oraz 30 marca w Warszawie.

więcej szczegółów na stronach:

konferencja Wrocław
konferencja Warszawa

Serdecznie zapraszamy!

Wyślij zaproszenie do