Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.


Obrazek


SZKOLENIA OTWARTE

Zobacz 1 min VIDEO!

http://www.youtube.com/watch?v=90KTXF_-D9U

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Podstawy Zarządzania Wymaganiami - międzynarodowy certyfikat REQB
Data: 29-30 września 2011r.
Miejsce: Warszawa
Egzamin REQB: 30 września 2011r.
Prowadzący: Karolina Zmitrowicz

First minute: 1700 PLN/os. + 23% VAT (do 15 sierpnia)

Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Foundation Level. Certyfikat ten potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań. Potwierdza również znajomość procesu i procedur inżynierii wymagań, oraz zasady dobrego zarządzania ryzykiem. Osoby posiadające certyfikat REQB są postrzegane jako przez swoich klientów i pracodawców jako eksperci od zarządzania wymaganiami.
Przyczyną większości problemów pojawiających się w projektach jest często niewłaściwe określenie wymagań. REQB dostrzega ten problem i stara się go rozwiązać poprzez wprowadzenie międzynarodowego standardu dla Inżynierii Wymagań.
Certyfikacji Certyfikowany Profesjonalista Inżynierii Wymagań REQB udowadnia, że jesteście Państwo ekspertami Inżynierii Wymagań. Mając te kwalifikacje, wiecie, jak rozpoznać i określić wymagania oraz jak przeprowadzić skuteczną analizę wymagań.

Agenda szkolenia:
1. Podstawy
2. Procesy i Procedury
3. Zarządzanie Projektem i Ryzykiem
4. Odpowiedzialności i Role
5. Identyfikacja Wymagań
6. Specyfikacja Wymagań
7. Analiza Wymagań
8. Śledzenie Wymagań
9. Zapewnienie Jakości
10. Narzędzia

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- testerów i innych osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku zarządzania działem testów,
- kierowników działu jakości oprogramowania i serwisu,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- menedżerów ds. rozwoju oprogramowania,
- analityków systemowych,
- inżynierów oprogramowania,
- inżynierów testów,
- konsultantów testów,
- testerów akceptacyjnych,
- programistów,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i podstawowe zrozumienie testowania oprogramowania aplikacji.

Cennik
Cena bez promocji: 2000 PLN/os. + 23% VAT
First minute: 1700 PLN/os. + 23% VAT (do 15 sierpnia)
Koszt egzaminu: 1000 PLN /os. + 23% VAT
Koszt egzaminu dla osób, które nie biorą udziału w szkoleniu: 1000 PLN/os. + 23% VAT

Rabaty
5% przy zgłoszeniu dwóch osób z firmy
10% przy zgłoszeniu trzech osób z firmy
5% dla osób, które brały udział w przeszłości w naszych szkoleniach SQAM
UWAGA!!! Promocji i rabatów nie należy łączyć.

W ramach szkolenia zapewniamy:
- całodniowy serwis kawowy
- obiad
- materiały szkoleniowe w j.angielskim. Szkolenie prowadzone jest w j.polskim.
- certyfikat ukończenia szkolenia
- parking
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Szczegółowa agenda oraz rejestracja na stronie: http://sqam.org/podstawy-zarzadzania-wymaganiami-reqb

Kontakt:
Edyta Szczerkowska
Kierownik Projektu Szkoleniowego SQAM
Tel. 22 427 37 61
e-mail. edyta.szczerkowska@software.com.pl
Danuta K.

Danuta K. Niezależna Grupa
Doradców ngd.pl

Witam,

Zapraszam na XXVII Jesienne Spotkania PTI, gdzie zawsze się dzieje, oj dzieje ...

Wejdź http://www.xxvii.jesienne-spotkania-pti.org/ i w prawym górnym roku kliknij"Zapisz się na konferencję".

Do zobaczenia,

Danuta Kajrunajtys
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Zapraszamy do udziału w V edycji FORUM MARKETINGU INTERNETOWEGO
“Online Marketing Innovations & Consumer Trends 2011”
2 sierpnia 2011 roku, Warszawa

„Szybkość kanałów komunikacji w Internecie sprawia, że konsumenci bombardowani są tysiącami reklam dziennie. Zatem by skutecznie docierać do Klienta marketerzy muszą stosować coraz bardziej innowacyjne narzędzia i coraz bardziej skomplikowane strategie marketingowe.”

Zapraszamy na kolejną edycję Forum Marketingu Internetowego, podczas którego zaprezentujemy najskuteczniejsze narzędzia i nowe możliwości marketingu internetowego, które pomagają marketerom zbudować skuteczną strategię online i zmaksymalizować konwersję.

Podczas Forum:
- Dowiesz się jak zbudować i zrealizować skuteczną strategię online
- Nauczysz się jak efektywnie wzbudzić pożądanie do marki
- Dowiesz się jak skutecznie budować bazy danych e-mail
- Poznasz nowe możliwości targetowania kampanii video online
- Nauczysz się jak zarządzać relacjami z Klientem i jak wzbudzić zaufanie do marki
- Zdobędziesz wiedzę na temat nowych trendów w marketingu wirusowym
- Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia marketingu mobilnego w kampaniach internetowych
- Poznasz nowe narzędzia i możliwości marketingu internetowego

Do udziału zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują
i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe

Specjalnie dla GoldenLINE – 5% RABATU na udział w Forum.

RABATOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fmi/formularz_pr_ra...

W PROGRAMIE
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2011/fmi/index.php
- Wszyscy jesteśmy inni...
- 7 zasad tworzenia zintegrowanych strategii marketingu internetowego
- Co ma technologia do strategii i kreacji? Innowacyjne narzędzia budowania marki w Internecie
- Budowanie strategii wymagających brandów w Internecie
- Viral Marketing. Nowe oblicze wirusa
- Relation Marketing Strategy. Jak zjednać sobie Klientów na zawsze?
- Skuteczne wykorzystanie własnych i zewnętrznych baz adresowych w komunikacji e-mail marketingowej
- Reklama Mobilna. Jak znaleźć się tam, gdzie są Klienci?
- Ocean możliwości w reklamie video online

Kontakt z koordynatorem w celu uzyskania dodatkowych informacji: pr@cpi.com.pl

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Anna Adamczyk

Anna Adamczyk Zapraszam serdecznie
do lektury
miesięcznika
"Programista"

IT Crew Blog zaprasza do rejestracji i uczestnictwa w seminarium "RUP in Action". Szczegóły: http://itcrewblog.pl/2011/07/25/seminrium-rup-in-actio...
Magdalena Gryniewicz

Magdalena Gryniewicz New Media Manager,
V&P

Zapraszam do udziału konkursie dla starupów - Start with e-nnovation.
Aby wziąć w nim udział należy do 28 sierpnia zgłosić swój pomysł na biznes w sieci. Do wygrania jest 10 000 euro.

Konkurs organizowany jest już po raz drugi, w ramach międzynarodowej konferencji e-nnovation.

Więcej informacji na stronie http://e-nnovation.pl/contest/ i kanale Youtube http://www.youtube.com/watch?v=2zPhDNB784M

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Wysocka

Magdalena Wysocka Specjalista Polska
Agencja Rozwoju
Przedsiębiorczosci


Obrazek


UWAGA! WAKACYJNY RABAT -30% na:

Cykl szkoleń z zakresu Modelowania Procesów Biznesowych w notacji BPMN

Cykl składa się z dwóch modułów:

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN
termin: 29-31 sierpnia 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/podstawy_bpm_sierpien

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN
termin: 12-14 września 2011r. Warszawa
http://bamt.pl/symulacje-bpm-wrzesien

Zapraszamy do skorzystania z wakacyjnego RABATU!

Osoby, które zgłoszą swój udział w cyklu szkoleń BPMN ( I i II moduł) otrzymują RABAT -30%
*Rabat dotyczy tylko cyklu w/w terminach

Co zyskujesz?

Praktyczną umiejętność identyfikacji, mapowania, modelowania i publikacji procesów w stopniu umożliwiającym samodzielne efektywne przygotowywanie tych dokumentów na potrzeby opisu istniejących i projektowania nowych procesów biznesowych, zwłaszcza w celu wdrożenia systemów informatycznych, doskonalenia przedsiębiorstwa, szkoleń i komunikacji procesów.

Cykl składa się z dwóch modułów, po których każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia kursu " Analityka Procesów Biznesowych".

[b]Co zapewniamy?


1. od zakończenia ostatniego dnia szkolenia, uczestnicy mają prawo do 3 miesięcznych bezpłatnych konsultacji online, z zakresu tematycznego szkolenia
2. obszerne materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera
3. certyfikat ukończenia szkolenia ( po odbyciu dwóch modułów szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat " Analityka Procesów Biznesowych")
4. całodzienny serwis kawowy ( kawa, ciastka, soki)
5. obiad (dwudaniowy)
6. zajęcia w nowoczesnym Centrum Szkoleniowym
7. klimatyzowane sale

Szkolenie skierowane jest do:

- kadry zarządzającej firmą,
- menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracowników ds. standardów i procesów – kierowników, specjalistów,
- pracowników firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
- pracowników działu IT, w szczególności: analityków biznesowych, analityków systemowych, konsultantów biznesowych, kierowników projektów,
- osób zainteresowanych tematyką zarządzania procesami biznesowymi

Dlaczego u nas?

Ogromnym atutem szkoleń BPMN jest wiedza i praktyczne podejście trenera umożliwiające organizowanie szkoleń na najwyższym poziomie.
Trener przeszkolił samodzielnie kilkaset osób w obszarze modelowania w BPMN i symulacji oraz analizy procesów biznesowych. W iGrafx bierze udział w analizach na potrzeby rozwoju standardu BPMN – iGrafx jest jednym ze współtwórców tego standardu.
Duża ilość ćwiczeń i przykładów sprawia, że wiedza uzyskana podczas szkolenia pozwala na praktyczne jej wykorzystanie.

"Szkolenie zostało przeprowadzone z najwyższą starannością zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Profesjonalne przygotowanie osoby prowadzącej, kompleksowo opracowane materiały szkoleniowe oraz stały nadzór nad poprawnością przebiegu szkolenia dodatkowo podniosły jakość wykonanej usługi.
Z satysfakcją rekomenduję firmę SW Konferencje jako kompetentnego i efektywnego organizatora szkoleń"
Izba Celna, Wrocław

Szkolą się u nas min.:

*NARODOWY BANK POLSKI
*MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
*MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
*AKZO NOBEL DECORATIVE PAINTS SP Z. O O
*UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KRAKOWIE
*PEPSI-COLA GENERAL BOTTLERS POLAND SP. Z O.O.
*MINISTERSTWO FINANSÓW
*POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA
*PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
*PAŃSTWOWY INSTYTUT GEOLOGICZNY
*INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA
*POLSKIE GÓRNICTWO NAFTOWE I GAZOWNICTWO S.A.

Cena udziału w poszczególnych szkoleniach:
- 3500 PLN – "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN”
- 3300 PLN – "Symulacja procesów z modeli BPMN”
do cen należy doliczyć 23% VAT

Zapraszamy do skorzystania z wakacyjnego RABATU!

Osoby, które zgłoszą swój udział w cyklu szkoleń BPMN ( I i II moduł) otrzymują RABAT -30%
*Rabat dotyczy tylko cyklu w/w terminach

Więcej na: http://bamt.pl/podstawy_bpm_sierpien

Szkolenia wewnętrzne
Każde z naszych szkoleń może zostać przeprowadzone w dowolnym, wyznaczonym przez Klienta miejscu.
Jednocześnie poprzez proces konsultacji z naszym trenerem, istnieje także możliwość przekształcenia szkolenia by w większym stopniu trafiało w potrzeby pracowników Klienta.

Zachęcam do kontaktu.

Kontakt:
Magdalena Wysocka
magdalena.wysocka@bamt.pl
tel. 22 427 37 19

konto usunięte

Witam serdecznie,

Wszystkich zainteresowanych uzyskaniem certyfikatu ISTQB Advanced Test Analyst pragnę poinformować o wyjątkowej cenie najbliższego szkolenia:

Szkolenie poprowadzi: Wojciech Pająk
Termin: 18-19 i 29-31 sierpnia

Koszty:
Rejestracja 1 osoby: 3200 PLN
Rejestracja 2 osób: 5000 PLN

Więcej informacji i rejestracja: http://sqam.org/istqb-advanced-test-analyst-sierpien

Kontakt:

Aleksandra Wierzbicka
aleksandra.wierzbicka@software.com.pl
22 427 36 85
Katarzyna Tomasik

Katarzyna Tomasik Marketing Manager


Obrazek


więcej informacji na http://ValueTank.com w zakładce ValueAcademyKatarzyna Tomasik edytował(a) ten post dnia 03.08.11 o godzinie 16:10
Bezpłatna konferencja ERP GigaCon, 12 września 2011, Warszawa

Jak właściwie wybrać i wdrożyć system ERP, jak zminimalizować ryzyko i koszty? Co zrobić, by uzyskać dotacje unijne na system ERP? Jak optymalnie wykorzystać posiadane zasoby i skutecznie zarządzać najcenniejszym z "towarów" – informacją.
Tego dowiedzą się Państwo podczas konferencji ERP GigaCon.

Tematyka sesji to m.in.:

- Jak zminimalizować ryzyko przy wyborze systemu ERP ? Jak unikać błędów podczas wdrożenia, na co uważać przy wyborze partnera zewnętrznego? - koszty, analizy, etapy wdrożenia - Paweł Jakubowski (Kopsky Solutions Poland )

- Epicor ERP - wizjonerski system, realne korzyści - Tomasz Gliwka (Epicor Software)

- Mobilny Serwisant – ERP bez ograniczeń - Jacek Kowalak, Rafał Wrzeszcz (Exact Software Poland)

- ERP dla przemysłu - Mateusz Ciesielski (QAD Polska)

- Business Intelligence - zastosowanie modeli sztucznej inteligencji w zintegrowanych systemach zarządzania klasy ERP - Prof. dr hab. Mariusz Flasiński (MF&PARTNERS Consulting. Firma Doradcza "Flasiński i Wspólnicy")

- Dotacje unijne na zintegrowane systemy informatyczne dla przedsiębiorstw – pozyskiwanie, realizacja projektów, rozliczanie - Agnieszka Labenz (Attentive)

- iBusiness – prezentacja dostępu do systemu Asseco ERP z poziomu Android i iPhone. SEOD – pokaz iSoftlab i WEB-(Asseco Business Solutions)

Swoje rozwiązania ERP zaprezentują: Asseco Business Solutions, Epicor Software Poland, Exact Software Poland, QAD Polska, PC Guard, Streamsoft, Sykom Systemy Informatyczne

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jedynym warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wcześniejszej rejestracji.

http://gigacon.org/erp_2011

Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.

Organizator:

SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Anna Wieczorek

Anna Wieczorek Executive MBA
Manager, PAM Center,
Uniwersytet Łódzki

Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania (PAM Center)przy Uniwersytecie Łódzkim ma przyjemność zaprosić na spotkanie OPEN HOUSE Programu Studiów Executive MBA. Podczas spotkania osoby zainteresowane studiami w PAM Center będą mogły uzyskać wyczerpujące informacje na temat XV edycji Programu Executive MBA, a także porozmawiać z wykładowcami, Absolwentami Programu Executive MBA oraz organizatorami Programu. Spotkanie Open House odbędzie się w dniu 8 września br. (środa) w godz. 17:00 – 18:30, w siedzibie PAM Center, ul. J. Matejki 22/26 (gmach Wydziału Zarządzania UŁ), sala 111 (I p.). Serdecznie zapraszamy! Osoby zainteresowane udziałem w ww. spotkaniu są proszone o potwierdzenie obecności do 5 września br. e-mailem na adres: jjanecki@uni.lodz.pl lub telefonicznie (42 635 49 65).
http://pam.uni.lodz.pl
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager


Obrazek


IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
KLIKNIJ: IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing

Stowarzyszenie Information Technology Service Management Forum (itSMF Polska) oraz tygodnik Compoterworld zapraszają na kolejny IV Kongres stowarzyszenia itSMF Polska, który jest dorocznym spotkaniem członków i sympatyków stowarzyszenia, specjalistów i profesjonalistów zarządzania usługami IT. W jego trakcie uczestniczy oczekują:
* najświeższych informacji o zmianach zachodzących w branży, trendach, tendencjach i najnowszych rozwiązaniach,
* informacji o zmianach w standardach i opisach najlepszych praktyk - w tym roku to przede wszystkim informacje o nowej wersji "Service Strategy",
* informacji o nowościach w ofercie dostawców narzędzi i systemów ITSM,
* możliwości wymiany doświadczeń w swoim gronie, a także poznania doświadczeń z innych bardziej dojrzałych rynków.

W programie Kongresu:

09.00–09.45 Rejestracja uczestników, poranna kawa i herbata
09.45–10.00 Otwarcie konferencji: dr inż. Krzysztof Tomkiewicz, Computerworld; Bartosz Górczyński, itSMF Polska
10.00–10.45 The New IT - How to Deliver Value and Guarantee your Career, David Cannon, itSMF International
10.45–11.30 A Practical Guide to the Evolution of IT Service Management, Matthew Burrows, Institute of IT Service Management
11.30–12.00 Zarządzanie usługami w Onet.pl - studium przypadku, Wojciech Ehrenfeld, Grupa Onet.pl

Sesja panelowa: Co się zmienia w procesach zarządzania usługami w erze Cloud Computingu
12.30–13.00 Operacje IT w chmurze - jak zarządzać usługami chmury, Przemysław MazurkiewiczPrzemysław Mazurkiewicz, CompFort Meridian
13.00–13.30 Katalog usług chmury - czy jest tu coś nowego; Tymoteusz MyśliwiecTymoteusz Myśliwiec, CTPartners
13.30–14.00 Zarządzanie finansowe dla usług chmury

Sesja panelowa: Najnowsze zmiany w ITIL 2011
12.30–13.15 The New Service Strategy Book - New AND Improved, David Cannon, itSMF International
13.15–14.00 priSM, Professionalism, CPD & Mentoring - Matthew Burrows, Institute of IT Service Management

14.00–15.00 Lunch

Sesja: Narzędzia wspomagające zarządzaniem usługami w chmurze
15.00–15.30 Narzędzia ITSM dostarczane w modelu cloud
15.30–16.00 Jak monitorować usługi w chmurze - narzędzia

Sesja: Nasze najlepsze praktyki zarządzania usługami
15.00–15.30 AlleITSM - Krzysztof Olejniczak, Grupa Allegro
15.30–16.00 Więcej za mniej - wyzwania dla Service Level Managera, Stanisław Jakubowski, Vattenfall Sales Poland

Debata Computrworld
16.30–17.45 Rola Service Managera w nowej rzeczywistości

17.45–18.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji
18.30–20.00 Walne zebranie członków Stowarzyszenia itSMF Polska

KLIKNIJ: IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing


Obrazek


Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
Dołącz: COBIT Control Objectives for Information and Related Technologies
Dołącz: ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Dołącz: Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Dołącz: VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
Dołącz: RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
Dołącz: IT Service Management (ITSM ITIL)

IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
KLIKNIJ: IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Zapraszamy na warsztaty
STRATEGICZNE SLA


SZCZEGÓŁY PROGRAMU:
Umowy utrzymania jakości usług informatycznych (SLA Service Level Agreement) stanowią
części składowe kontraktów koncentrujących się przede wszystkim na zdefiniowaniu jakości usług.
SLA coraz powszechniej uznawane są za nieocenione narzędzie pozwalające na oferowanie usług
z gwarancją określonej jakości.

Strategiczne SLA to intensywne jednodniowe warsztaty dotyczące pisania umów zgodnych z zasadami SLA. W trakcie warsztatu omówiony jest punkt widzenia klienta oraz dostawcy usług.
Szczególną uwagę poświęcimy szerszym relacjom strategicznym. Zostaną omówione zagadnienia dotyczące negocjacji i mierników jakości usługi.

Warsztat opiera się na interaktywnym treningu. Nie jest to wykład. Celem warsztatu jest stworzenie uczestnikom możliwości bezpośredniego i natychmiastowego przećwiczenia nowej wiedzy oraz wdrożenia jej w swojej pracy.

Uczestnicy otrzymają również materiały i szablony, z których będą mogli korzystać
w celu opracowywania własnych projektów SLA.

sesja poranna: Struktura SLA
A – Poziomy i modele SLA.
B – Popularne mierniki.
C – Popularne błędy w pomiarach.
D – Typowe przypadki użycia.
E – Nagrody i kary.
F – Rozwiązania dotyczące negocjacji i ustaleń.

sesja popołudniowa: Wdrożenie strategicznych SLA.
A – Mapowanie w systemach IT dla osiągnięcia wyników biznesowych.
B – Umowy SLA ukierunkowane na klienta.
C – Umowy SLA ukierunkowane na dostawcę usług.
D – Powiązanie wskaźników KPI z umowami SLA.
E – Automatyzacja cyklu życia SLA.
F – Czynniki społeczne i korporacyjne w zastosowaniu i integracji SLA.

Koszt:900 zl+23%vat

Trener: dr Mark Juszczak
Doświadczony trener i konsultant w dziedzinie zarządzania i innowacji. Jest obywatelem USA.
Mówi również biegle po polsku. Jest autorem dwóch książek z zakresu zarządzania innowacjami
w firmach oraz w procesie globalizacji. Współpracuje z firmami prywatnymi oraz z sektorem
publicznym. Jest trenerem i konsultantem w dziedzinie wdrażania wiedzy i zarządzania
innowacjami, uzyskał tytuł doktora na Columbia University - rola wiedzy w organizacji. Prowadzi
warsztaty dla szerokiego grona odbiorców korporacyjnych w 15 krajach w tym z licznymi
agencjami i przedsiębiorstwami notowanymi w rankingu Fortune 500. Autor systemu oceniania
kompetencji.

Kontakt:
+48 791 245 914
+48 601 710 421
Katarzyna Tomasik

Katarzyna Tomasik Marketing Manager


Obrazek


więcej informacji na http://ValueTank.com/ValueAcademyKatarzyna Tomasik edytował(a) ten post dnia 30.08.11 o godzinie 14:03
Joanna Bucior

Joanna Bucior Internal
Communication &
Employer Branding at
Delphi

Roadshow 2011 E-commerce w praktyce
ZAPRASZAMY!

To punkt obowiązkowy w kalendarzu imprez dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych, firm prowadzących działalność B2B i B2C i pasjonatów branży. Dobra nowina o tajnikach sprzedaży w sieci dotrze aż do pięciu miast Polski. Na liście roadshow znalazły się Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Warszawa. Dlaczego warto pojawić się na tych spotkaniach?

Bezpłatne seminaria przygotowane zostały tak, by zaopatrzyć uczestników w zestaw praktycznej wiedzy z prowadzenia działalności w sieci. Prelekcje będą prowadzone w trzech blokach tematycznych. W ramach sesji Prawo i Finanse uczestnicy prześwietlą prawne aspekty działalności i zasady funkcjonowania w przestrzeni wirtualnej, jak również dobre zasady e-commerce oraz systemy finansowe. Na prelekcjach z Biznesu i Marketingu posłuchają m.in. o kreowaniu wizerunku sklepów internetowych, marketingu czy też o certyfikacji. Trzeci blok Technologie pomoże rozwikłać pojęcia takie jak optymalizacja systemów e-commerce, jak również badania użyteczności. Koniec każdego seminarium uwieńczy wystąpienie praktyków internetu – właścicieli i managerów popularnych sklepów internetowych. Swoje success story zaprezentują w tej edycji m.in. twórcy Answear.com, Allegro, meble VOX czy też Motoricus S.A.

Roadshow Akademii Empathy partnerują m.in. Trusted Shops, Paybynet (Krajowa Izba Rozliczeniowa), Edisonda, Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch-Wesołowska, Fundacja Obserwatorium Zarządzania oraz Shoper.

Aby wziąć udział w seminarium wystarczy dokonać rejestracji na stronie: http://ecommerce.evenea.pl. Warto się pospieszyć, ilość miejsc ograniczona!
Plan seminariów:

19.09.2011 - Kraków - Krakowski Park Technologiczny

20.09.2011 - Wrocław - Wrocławski Park Technologiczny

21.09.2011 - Poznań - Międzynarodowe Targi Poznańskie

22.09.2011 - Gdańsk - Gdański Park Technologiczny

23.09.2011 - Warszawa - Atrium Center
Anna Tobera Dec

Anna Tobera Dec Pośrednik w Obrocie
Nieruchomościami

Witam,

Zapraszam na cykl szkoleń z zakresu baz danych Oracle.
Zaletą prowadzonych przez nas warsztatów jest nacisk
na praktyczną stronę zagadnienia - nie tylko przekazujemy teorię,
ale pokazujemy praktyczne, najskuteczniejsze metody działania.

Aktualne szkolenia to:
Sql i PL\SQL
Zaawansowany SQL i PL\SQL
Administracja bazą danych Oracle
Archiwizacja i odtwarzanie bazą danych Oracle

Z naszych szkoleń korzystali m.in. Telekomunikacja Polska SA,
Ministerstwo Finansów, Tarczyński S.A.
PESA Bydgoszcz SA, biblioteki uniwersyteckie (biblioteka Jagiellońska,
biblioteka UMSC, biblioteka Politechniki Lubelskiej,
biblioteka Uniwersytetu Wrocławskiego,  biblioteka Akademii
Świętokrzyskiej).

Szkolenia odbywać się będą w naszej siedzibie w Krakowie.

Zapraszam do kontaktu:

Anna Tobera - Dec
Key Account Manager
COMMIT.IT
ul. Rzemieślnicza 1
30-363 Kraków
http://www.commit-it.pl
tel. (012) 378 96 03Anna Tobera Dec edytował(a) ten post dnia 05.09.11 o godzinie 08:53

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Tobera Dec

Anna Tobera Dec Pośrednik w Obrocie
Nieruchomościami

Witam zostały ostatnie miejsca na szkoleniu:

Administracja bazą danych Oracle

W programie:
- najskuteczniejsze, praktyczne sposoby zarządzania bazą Oracle
- jak zminimalizować skutki awarii?
- skuteczne i szybkie metody usuwania awarii?
- dobre praktyki administratora?
- dużo ćwiczeń praktycznych

Ponadto:

1. Wprowadzenie do baz danych Oracle
różnice pomiędzy ORACLE 9i / 10g /11g SE, SE one, EE, XE
nowości w ORACLE 10g
nowości w ORACLE 11g

2. Architektura ORACLE 9i /10g /11g
instancja, (podział SGA, procesy tła)
procesy użytkowników i procesy serwera (serwer wielokanałowy jako opcja),
pliki bazy danych (pliki danych, redolog-i, archivlog-i, pliki kontrolne i sterujące)

3.Uruchamianie i zamykanie instancji
tryby pracy instancji
stan wyciszenia
stan wstrzymania operacji I/O
zamykanie instancji
ćwiczenia praktyczne

4.Struktura bazy danych Oracle
struktura fizyczna (blok systemowy-plik-filesystem-baza danych)
struktura logiczna (blok bazodanowy-ekstent-obiekt-tablespace-baza danych)

5.Tworzenie bazy Oracle
przygotowanie pliku init.ora
istotne zmienne systemowe
przygotowanie skryptu tworzącego bazę
tworzenie katalogu danych
ćwiczenia praktyczne
dodatkowe kroki w zależności od funkcjonalności bazy

6.Tworzenie kopii działającej bazy Oracle
backup controlfile do pliku tekstowego
generowanie nowych controlfile-ów
zmiana SID-u bazy
ćwiczenia praktyczne
7.Rodzaje segmentów
rollback
segmenty tymczasowe
tabele (rodzaje tabel, parametry storage, zarządzanie tabelami)
indeksy (rodzaje indeksów, funkcjonalność indeksów, parametry storage, zarządzanie indeksami, przebudowy indeksów)
obiekty partycjonowane
ćwiczenia praktyczne

8.Tablespace – przestrzenie tabel
rodzaje przestrzeni tabel
tworzenie, usuwanie, zmiany parametrów przestrzeni tabel
zasady grupowania obiektów w przestrzenie tabel
zarządzanie plikami przestrzeni tabel
ćwiczenia praktyczne

9.Transakcyjność baz Oracle
pojęcie sesji
pojecie transakcji
tryby transakcji

10.Pliki zarządzane przez Oracle (opcjonalnie)
zalety
Właściwości

11.Użytkownicy
pojęcia: użytkownik, schema, rola
rodzaje uprawnień i zasady ich przydzielania
ćwiczenia praktyczne

12.Inne elementy bazodanowe
triggery
funkcje
procedury
package
contrainty - ćwiczenia praktyczne
dblinki
Viewsy

13.Monitorowanie baz Oracle
perspektywy słownika danych i perspektywy dynamiczne
monitorowanie wybranych elementów bazy
14.Najczęściej występujące problemy
analiza alertlog-u
diagnozowanie problemów
metody rozwiązywania najczęściej występujących problemów

15.Zarządzanie statystykami
rodzaje statystyk
metody generowania statystyk
tworzenie, eksportowanie, przywracanie statystyk
ćwiczenia praktyczne

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału.
Więcej informacji:
Anna Tobra - Dec
Key Account Manager
COMMIT.IT
ul. Rzemieślnicza 1
30-363 Kraków
http://www.commit-it.pl
tel. (012) 378 96 03
Ula Lachowicz

Ula Lachowicz literki, cyferki i
obrazki :)

Witam
Jeśli jesteście na InternetBeta 2011 zapraszamy jutro o godzinie 10.30 do sali M22. W ramach sesji technologicznej, Karol Zielinski z PayLane opowie o „Przyjmowaniu płatności na swojej stronie, czyli z płatnościowym API za pan brat”.
http://www.internetbeta.pl/program/

Wyślij zaproszenie do