Jakub
Sołowiej
Service Manager,
ITIL Expert
Silosy w organizacjach, nie tylko informatycznych, to spory problem w kontekście elastyczności i produktywności. Ograniczeniem dla organizacji jest tworzenie podziałów na małe grupy, kompetencje (silosy), w których nagradza się pracowników za indywidualne osiągnięcia, a nie za drużynowe rezultaty. Pozostaje też problem efektywności procesowej, wymagający kolaboracji wielu działów w organizacji. Dotykamy tutaj zarządzania macierzowego, gdzie pracownik będący zaszeregowany pod jedną osobą zarządzającą, jest oceniania za wyniki przez innego kierownika, np. odpowiedzialnego za proces.
Zaciekawił Cię ten wstęp? Przeczytaj cały artykuł dostępny na stronie https://cherrysolutions.pl/itil/silosy-w-organizacji-cz...
Zapraszam do komentowania.
/Jakub
Zaciekawił Cię ten wstęp? Przeczytaj cały artykuł dostępny na stronie https://cherrysolutions.pl/itil/silosy-w-organizacji-cz...
Zapraszam do komentowania.
/Jakub