Piotr
Wyrzykowski
Projektant systemów
telekomunikacyjnych
chciałbym się dowiedzieć, jak sobie radzicie z rozliczaniem Waszych klientów i pracowników przy świadczeniu usług IT?
My stosujemy powiązane ze sobą arkusze Excela, jednak w tym momencie to zdecydowanie za mało. Szykuję się do zmiany sposobu rozliczania i raportowania. Poszukuję rozwiązań o następujących możliwościach:
- raportowanie działań przez konsultantów: czas, klient, opis działania,
- możliwość dostępu do raportów działań przez klientów. Klient widzi w raporcie wszystkie podejmowane dla niego działania,
- generowanie zestawień do miesięcznych rozliczeń klientów z wykonanych usług,
- elastyczne rozliczanie klientów: godzinówka, ryczałty, abonamenty,
- rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin,
- wszechstronne statystyki,
Czy istnieją gotowe i sprawdzone w działaniu rozwiązania z których korzystacie?