Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

Dopóki nie zobaczysz rzędu marnych cyfr w okresowym zestawieniu wyników przedsiębiorstwa, nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego, ile tracisz przez nieefektywne zarządzanie. Nie musisz wierzyć mi na słowo – liczby są bezwzględne… MŚP tracą rocznie do 20% zysków z powodu nieodpowiedniego korzystania z dostępnej informacji, a niewykorzystane szanse sprzedaży sięgają nawet 70%! W wielu organizacjach rolę narzędzia wspierającego zarządzanie relacjami z klientem nadal pełnią arkusze kalkulacyjne lub stosunkowo podstawowe aplikacje. To już nie wystarcza. Rynek, konkurencja, klienci…wszystko uległo zmianie, poszło naprzód. Idąc tym tropem, Twoje zarządzanie powinno także przybrać inną, bardziej zaawansowaną formę. Formę systemu do zarządzania relacjami z klientem – CRM.
I stało się. Mamy nadmiar możliwości. Internet, prasa, tv, outdoor, radio – wszystkie te kanały informacyjne tworzą masę okazji interakcji z klientem i podsunięcia mu Twojego produktu w nadziei, że go zainteresujesz. Co za dużo to niezdrowo. W labiryncie alternatyw można łatwo się pogubić i jedynym co uda się osiągnąć, będzie informacyjny chaos. Trzeba uporządkować metody i kanały komunikacji z klientem. Obecnie, przy tak wielu metodach dotarcia do klienta, bez solidnego wsparcia narzędziowego w postaci systemów CRM, zasadniczo niemożliwe jest wygenerowanie jednolitego przekazu handlowego, zgodnego z wymaganiami Klienta.

Jak to? - http://www.crm7.pl/przez-crm-do-serca/
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Justyna Jakubowska:
Wklejanie tej samej informacji na wielu grupach to klasyczny SPAM. Mogłaby się Pani powstrzymać - przynosi tym Pani więcej szkody niż pożytku zarówno swojemu pracodawcy jak sobie.
Robert Rachwał

Robert Rachwał Pomagam poznać i
wykorzystać mobilne
technologie.

Wchodzę na stronę. Widzę tekstu na 2 godziny czytania. Wychodzę. Żadna reklama na GL nie przejdzie tego...
Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

To nie informacja, to tekst dla zainteresowanych, który również ląduje na portalach tematycznych. To też nie reklama. Powtarzam-to tekst dla zainteresowanych, w różnych grupach poświęconych systemom klasy CRM.
Adam Pawliczek

Adam Pawliczek Usability expert, UX
designer,
Interaction
specialist

Justyna Jakubowska:
To też nie reklama. Powtarzam-to tekst dla zainteresowanych,
Obraża Pani nasz intelekt. Proszę robić sobie z ludzi idiotów w innym miejscu.
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Adam Pawliczek:
Justyna Jakubowska:
To też nie reklama. Powtarzam-to tekst dla zainteresowanych,
Obraża Pani nasz intelekt. Proszę robić sobie z ludzi idiotów w innym miejscu.
Nienawidzę SPAMU, z trudem wybaczam ignorancję - ale ponieważ dziś sieć bardzo szybko przyjmuje nowych "profesjonalistów" trzeba mieć trochę wyrozumiałości. Natomiast arogancja wobec tak jasnej sytuacji zaczyna drażnić moją "alergię na głupotę".
To jakieś znamię ostatnich lat. Domorośli marketerzy, którym się wydaje że ludziom można wmówić co to jest spam, a co nie. Akcja pokroju ogłoszeń "zlecę znalezienie zlecenia" w działach "zlecę", czy "zapytanie ofertowe - wykonujemy instalacje elektryczne, kto nam da zlecenie".
Ciekawe, kiedy osiągniemy jakąś masę krytyczną i ludzie przestaną tak robić?
Pani Justynie - proponuję podszkolić się z zakresu CRM, bo strzela sobie w stopę. Mateusz Kurleto edytował(a) ten post dnia 12.08.11 o godzinie 09:06

konto usunięte

CRM to już przeszłość.

Zarządzanie relacjami z klientem dla MŚP się nie sprawdziło.

Oczywiście panuje bałagan informacyjny w firmach. Jednak prawa jakim rządzą się firmy są inne od tych co są w CRM.

CRM wciska kit tym co myślą, że uporządkuje im sprawy i zwiększy sprzedaż! Nadal pozostają prawidłowe relację międzyludzkie, które są skuteczniejsze i nie zastąpi ich CRM.

Jedyny plus jaki widzę to : telefon, wezwanie do zapłaty, telefon, wezwanie do zapłaty, telefon, wezwanie do zapłaty, windykacja, telefon, telefon, telefon...
Justyna Jakubowska

Justyna Jakubowska PR/Marketing,
partnerzy CRM

Jeśli ktokolwiek poczuł się urażony zamieszczoną treścią-serdecznie przepraszam. Tekst jest częścią materiałów o treści edukacyjnej. Założyłam specjalnie oddzielny wątek, aby zaglądali tu tylko zainteresowani, stąd nie do końca rozumiem poniższe reakcje. Nie miałam na celu spamowania, ani bezpłatnego reklamowania. Mimo to czuję się w obowiązku przeprosić, ponieważ najwyraźniej odebrano moje intencje inaczej.

Wyślij zaproszenie do