konto usunięte

Poszukuję prostej aplikacji teleadresowej do biura - narzędzia do prowadzenia bazy kontaktów, sieciowo. Chodzi tu nie o rozbudowany CRM, ale proste narzędzie do wprowadzania danych (nie gotową bazę teleadresową firm, jakich pełno na rynku). Kiedyś miałam do czynienia z aplikacją TELFAX (ktoś to dla mnie napisał dawno temu, niestety dawno straciłam zarówno bazę jak i kontakt) oraz INFOSELECT, z tego co wiem obecnie w Polsce mało popularny. Czy ktoś ma do sprzedania coś takiego?
Wojciech P.

Wojciech P. Export Manager
Central Eastern
Europe OKI Systems
Polska

Najtaniej bedzie zastosowac Accessa. Domyslnie Access ma wpisanego Kreatora bazy danych Zarzadzanie Kontaktami. Piec minut pracy z Kreatorem i wszysko gotowe.
W ten sposob powstaje aplikacja do zarzadzania kontaktami, ktora mozna w miare potrzeby rozbudowywac. Kazdy informatyk firmowy poradzi sobie z jej usieciowieniem, przez zainstalowanie danych zrodlowych na dysku sieciowym, a nakladek z formularzami na komputerach klienckich.
Jesli bedziesz potrzebowala dodatkowych pol z danymi, ew specialnych opisow, to wszystko mozna od reki zedytowac.
Osoba po podstawowym kursie moze taka baze rozbudowywac.
Pytanie, tylko czy wasze pakiety MS office maja Accessa. Zawsze mozna dokupic starsze licencie accessa, zamiast najnowszego.
Pozdrawiam
Wojtek
Marcin Gabara

Marcin Gabara właściciel,
e-Brokers

Witam,

Ja mam cos takiego u siebie - jak najprostsza baza klientow, bardziej ograniczona, niz jakikolwiek CRM, ktory widzialem, zeby nie przeklikiwac 17 razy pustych ekranow z informacjami, ktorych o ludziach nie mam i miec nie musze :)
Jest napisane od podstaw w PHP.
Jesli jestes dalej zainteresowana, to daj znac na priv - mgabara@e-brokers.pl
Damian Kamiński

Damian Kamiński Zamieniam informacje
w wiedzę ...

My posiadamy w swojej ofercie bardzo fajną aplikacje do kontaktów :)

2 zakładki :) kontakty (to wprowadza jakiś dedykowany użytkownik, zmiana wymaga hasła) oraz notatnik, tu każdy może wprowadzić i edytować wpisy, z możliwością określenia (prywatny, wspólny, firmowy) jeśli z aplikacji korzysta kilka firm.

Do tego możliwość grupowania, filtrowania wpisów, w dowolny sposób (tabela przestawna), fajna sprawa, koło zegarka pojawia się małe pole edycyjne, wystarczy tam wpisać kawałek imienia wcisnąć enter i już mamy kontakt na ekranie :)

Chętnie udzielę dalszych informacji :)

Ps. Do aplikacji łatwo i szybko możemy dodać inne opcje.

dkaminski<małpa>queris.pl

Następna dyskusja:

Aplikacja bazodanowa do obs...


Wyślij zaproszenie do