Jacek Podlodowski

Jacek Podlodowski Doradca klienta,
COMMUNICATION
SERVICE SP. Z O.O

Witam serdecznie,

Potrzebuje kalendarz internetowy dla klinik, z którymi już współpracujemy.
Najlepiej jeden kalendarz (tj. jedna baza danych) na jednej 'ogólnobrzmiącej' domenie dla różnych klinik. Bardzo ważne, aby kliniki nie 'widziały' się nawzajem w systemie. Może być po jednym loginie dla kliniki, ale dobrze byłoby przewidzieć bardziej zagnieżdżoną strukturę. Np.:

My (jako zarządzający projektem) - widzimy wszystko
Kliniki - widzą tylko swoich pacjentów, ewentualnie różni lekarze mają swoje loginy i swoje osobne kalendarze w ramach danej kliniki, z konfigurowalną opcją udostępniania kalendarzy innych lekarzy.

Istotne funkcję w kalendarzu:

* Zabezpieczenie za pomocą hasła i loginu.
* Wprowadzenie danych jak:
- Imię, Nazwisko
- Cel wizyty
- Termin wizyty
* Dzielenie dnia co 10, 15, 20, 30, 60 minut (w zależności od długości wizyty).
* Możliwość stworzenia profilu pacjenta oraz edycja (nie jest to konieczne, choć dość dobre rozwiązanie).
* Możliwość dodania notatek do wizyty.
* Możliwość wysyłania sms i e-mail dzień przed oraz bezwłocznie jak również możliwość ich anulowania.
* Możliwość stworzenia szablonów wiadomości przypominających.
* Stworzenie listy wybieranych z opcjami wyboru,
(rodzaję szczepień i różnego rodzaju zabiegów)
* Możliwość raportowania wysłanych sms, e-mail, ilość obsłużonych rekordów (tygodniowy, miesięczny)
Artur Nowakowski

Artur Nowakowski Delivery Project
Executive

Jeżeli zależałoby Panu na jakości wykonania zlecenia, może je wykonać Verax Systems - proszę wtedy o kontakt (artur-nowakowski@veraxsystems.com, tel. 607247417). Jeżeli liczy się przede wszystkim cena, to na pewno nie będziemy najtańsi - powinien się Pan wtedy rozejrzeć za mniejszą firmą lub freelancerem.
Jacek Podlodowski

Jacek Podlodowski Doradca klienta,
COMMUNICATION
SERVICE SP. Z O.O

Witam,
Bardzo dziękuję za zainteresowanie.
Budżet przewidywany jest od 2.000 zł do 6.000 zł.
Czy w takiej kwocie jesteście Państwo zainteresowani ?
Artur Nowakowski

Artur Nowakowski Delivery Project
Executive

Niestety wykonanie systemu od nowa będzie kosztowało więcej. Mogę Panu zasugerować poszukanie w sieci gotowych programów, które oferują podobną funkcjonalność - jest tego sporo. Koszt będzie niższy nawet niż budżet przez Pana przewidziany.Artur Nowakowski edytował(a) ten post dnia 11.01.11 o godzinie 11:47
Maciej Krasuski

Maciej Krasuski www.exaco.pl

Witam,

Mamy rozpoczęty podobny projekt więc może uda się go dostosować do Państwa potrzeb. Proszę o kontakt: maciej.krasuski@exaco.pl tel 608082227

Pozdrawiam,
Maciej Krasuski
Katarzyna M.

Katarzyna M. Sales & Marketing
Manager

Witam,
Polecam testowanie aplikacji enovaNet CRM

To narzędzie wspierające proces komunikacji z klientami, dzięki któremu kontakty stają się efektywniejsze, a przepływ bieżących informacji skuteczniejszy.
Umożliwia założenie induwidualnych kont dostępu dla Użytkowników. Za pomocą platformy możliwa jest dwukierunkowa komunikacja z klientami/ klinikami: zarówno udostępnianie określonych informacji dla klientów, jak i wprowadzanie przez klientów zgłoszeń - trafiających jako zdarzenia do aplikacji CRM.
Zapraszam do testowania rozwiązania na:
http://www.enovanet.pl/.
Po przejściu na stronę logowania należy zalogować się na jednego z użytkowników:ewa, adam oraz podać hasło:enova.

Rozwiązanie jest w granicach finansowych, które Pan podał.

Cennik rozwiązania znajdzie Pan na stronie:
http://www.enova.pl/site.php?s=203

W razie pytań, proszę o kontakt
Katarzyna Mikołajczak
ENTEO
dh@enteo.plKatarzyna Mikołajczak edytował(a) ten post dnia 11.02.11 o godzinie 13:40

Następna dyskusja:

Junior Managers Program- IT...


Wyślij zaproszenie do