Michał Pawlak

Michał Pawlak Kierownik, AND PLUS

Witam wszystkich mam pytanko : czy istnieje jakieś darmowe oprogramowanie do zgłaszania awarii online –jakiś skrypt php ,coś typu helpdesk lub rozbudowany formularz kontaktowy.

Prowadzę małą działalność polegającą na konserwacji nieruchomości chciałbym wprowadzić na swoją stronę internetową zakładkę dla swoich Klientów na której będą mogli się zalogować i wysłać do mnie zgłoszenie awarii .

Dobrze by było jakby posiadał opcje np.: typ zgłoszenia (awaria przegląd spotkanie), wyboru rodzaju awarii (elektryczna hydrauliczna) miejsce awarii , priorytet , godzina usunięcia. Najlepiej aby można byłoby edytować te opcje i różnie je nazywać. Powiadomienie wysyłane na maila, sms lub inny sposób.

Dzięki pozdrawiam.

konto usunięte

Kiedyś do takich potrzeb używałem FlySpray. Obadałem kilka podobnych programów i ten mi najbardziej pasował.
Ale chyba od dłuższego czasu nie jest rozwijany a z czym go porównywałem - nie pomnę. I konkurencja mogła go już wyprzedzić.
Marek Hoć

Marek Hoć Oprogramowanie dla
biznesu i nie tylko;
systemy oparte na...

Może coś z tego wybierzesz
http://www.cio.com.au/article/320110/5_open_source_hel...
Kiedyś testowałem GLPI (http://www.glpi-project.org) - akurat w zakresie infrastruktury IT, ale być może da się edytować słowniki na tyle, żeby dopasować do Twoich potrzeb. Niestety, już nie pamiętam szczegółów.

konto usunięte

Michał Stachura

Michał Stachura Dedykowane serwisy i
strony www -
http://santri.eu

Z powodzeniem uzywam Redmine'a - polecam

Tomek Pyśko - fajne zdjecie chyba like'a dam dla tego zdjęcia :)
Tomasz Pierzak

Tomasz Pierzak Administrator, X-COM

Spiceworks - posiada nie tylko zgłaszanie awarii. Trochę zabawy z konfiguracją ale jak się okiełzna to całkiem fajny.

konto usunięte

SysAID - dla 2 techników
i Manageengine ServiceDesk PLUS - dla 1 technika (nielimitowana liczba userów)
Dariusz J.

Dariusz J. Administrator sieci
komputerowej

Polecam OTRS http://www.otrs.com/en/ jest to oprogramowanie Open Source.

konto usunięte

Dariusz Jastrzębowski:
Polecam OTRS http://www.otrs.com/en/ jest to oprogramowanie Open Source.
Wymagające przynajmniej sporo zachodu do uruchomienia. Sorry Darek, OTRS jest świetny, ale cierpi na chorobę FLOSS - beznadziejnie udokumentowany pod względem czegoś innego niż menu :(Marcin Bojko edytował(a) ten post dnia 12.05.12 o godzinie 19:44
Dariusz J.

Dariusz J. Administrator sieci
komputerowej

Sama instalacja jest banalnie prosta, w przypadku debiana http://www.debianadmin.com/how-to-install-otrs-open-so... faktycznie gorzej z samym wdrożeniem w firmie ale po skonfigurowaniu jest ok. więc może warto poświecić troche czasu na uruchomienie OTRS.Dariusz Jastrzębowski edytował(a) ten post dnia 13.05.12 o godzinie 09:52
Paweł Boczula

Paweł Boczula Eagle7 Group -
informatyka z pasją!

Aplikacji jest sporo, ale zalecam ostrożność - kiedyś po dodzwonieniu się do firmy dostarczającej "internet" w celu poinformowania o braku dostępu do ww. "internetu" zostałem poproszony o wypełnienie formularza zgłoszeniowego w internecie ;)

Natomiast - ew. możesz rozważyć postawienie jakiegoś automatu zgłoszeniowego na asterisku - czyli klient się wdzwania, a z kolei skrypty z asteriska automatycznie tworzą zgłoszenie.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Michał Pawlak:
Witam wszystkich mam pytanko : czy istnieje jakieś darmowe oprogramowanie do zgłaszania awarii online –jakiś skrypt php ,coś typu helpdesk lub rozbudowany formularz kontaktowy.

Prowadzę małą działalność polegającą na konserwacji nieruchomości chciałbym wprowadzić na swoją stronę internetową zakładkę dla swoich Klientów na której będą mogli się zalogować i wysłać do mnie zgłoszenie awarii .

Dobrze by było jakby posiadał opcje np.: typ zgłoszenia (awaria przegląd spotkanie), wyboru rodzaju awarii (elektryczna hydrauliczna) miejsce awarii , priorytet , godzina usunięcia. Najlepiej aby można byłoby edytować te opcje i różnie je nazywać. Powiadomienie wysyłane na maila, sms lub inny sposób.

Sugeruję rezygnację z konieczności logowania się zgłaszających, to wydatnie obniży ich chęć skorzystania z takiego systemu, zgłoszenia mailem lub formularz z kontrolą spamy (jakiś Akismet, potwierdzenie opt-in, itp..)

Jeżeli masz swoja stronę na jakimś CMS'sie poszperaj za takimi formularzami, jest ich nie mało... wszystkie będa wpadały Ci do poczty a tu sobie możesz to kolejkować. Przy tej skali działania powinno Ci na początek wystarczyć.
Maciej Korzeń

Maciej Korzeń Administrator
Systemów i Sieci,
RHCA, RHCE

Polecam Request Trackera (http://bestpractical.com/rt). Jest darmowy.
Można wysyłać do niego zgłoszenia mailem - to na pewno będzie duże ułatwienie dla niezbyt technicznych klientów.
Michał Panasiewicz

Michał Panasiewicz Administrator
systemów, sieci i
aplikacji.

Marek Hoć:
Może coś z tego wybierzesz
http://www.cio.com.au/article/320110/5_open_source_hel...
Kiedyś testowałem GLPI (http://www.glpi-project.org) - akurat w zakresie infrastruktury IT, ale być może da się edytować słowniki na tyle, żeby dopasować do Twoich potrzeb. Niestety, już nie pamiętam szczegółów.

GLPI czy podobne nie będzie sie nadawać, to dość ściśle profilowane systemy pod potrzeby IT.
Tutaj raczej bugtruck-er mocno konfigurowalny a jednocześnie prosty się przyda, z możliwością przyjmowania zgłoszeń meilowo np: (mantis, wspomniany rt ... itd.)Michał Panasiewicz edytował(a) ten post dnia 21.05.12 o godzinie 12:31

Następna dyskusja:

Fantastyczny Program Partne...


Wyślij zaproszenie do