Patrycja Kędzia

Patrycja Kędzia SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Szanowni Państwo,

zapraszam na szkolenie: Efektywne zarządzanie umowami SLA 29 czerwca 2016 r., Warszawa

Uczestnicy po szkoleniu będą w stanie:
-Zastosować katalog usług od stworzenia solidnych podstaw do stworzenia umowy ramowej SLA.
-Wskazać na właściwy model umowy SLA uwzględniający różne aspekty biznesowe danej organizacji i ograniczenia dostawcy.
-Przygotować odpowiednie procesy monitorowania parametrów opisanych w kontrakcie.
-Weryfikować zobowiązania zawarte w umowach SLA i proaktywnie reagować na nieosiąganie wynegocjowanych wskaźników efektywności – KPI’s.
-Lepiej zarządzać jakością świadczonych usług i finalnie zwiększyć produktywność (w wyniku poprawy zagospodarowania zasobów i organizacji pracy).
-Poprawić relację z klientem (dzięki skupieniu uwagi na korzyściach dla biznesu, również w przypadku wewnętrznych działów IT).
-Zdefiniować poprawnie mierniki wydajności i efektywności SLM.

Chętnie udzielę więcej informacji:
Patrycja Kędzia
tel. 22 427 35 33/ kom. 519 846 679
e-mail: patrycja.kedzia@sqam.org
http://sqam.org
Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.06.16 o godzinie 14:18
Michał Kizlich

Michał Kizlich Marketing Ninja

Posiadasz własną firmę ?
Działasz w IT ?
Szukasz dofinansowania z UE?

Napisz do Nas :

Analizujemy potrzeby firm i dobieramy odpowiednie instrumenty finansowe do realizacji konkretnych projektów.
Pomagamy pozyskać dotacje unijne i inne typy dofinansowania projektów, w tym preferencyjne kredyty i pożyczki finansowane ze źródeł unijnych.

Obsługujemy poszczególne procesy związane z rozliczeniem
uzyskanych dotacji unijne:
- przygotowujemy wnioski o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe,
- przygotowujemy wyjaśnienia dla instytucji finansujących,
- uczestniczymy w kontrolach unijnych.

Kompleksowo zarządzamy projektami unijnymi:
- monitorujemy bieżące wdrażanie harmonogramów,
- przygotowujemy umowy i regulaminy,
- doradzamy przy procedurze ofertowej,
- pomagamy w wyborze partnerów.

Świadczymy dodatkowe usługi:
- zakładamy spółki dedykowane do projektów unijnych,
- świadczymy prawno-podatkową obsługę spółek celowych,
- prowadzimy audyt projektów unijnych.

Ancla Consulting istnieje na morzach rynku konsultingowego od 13 lat. Na swoim koncie posiadamy miliony pozyskanych środków, 300 zrealizowanych projektów oraz znaczącą satysfakcję usług wśród ponad 270 klientów. Członkowie załogi Ancla Consulting zdobywali wiedzę teoretyczną na renomowanych uniwersytetach, którą wykorzystali w praktyce pracując dla dużych korporacji, a także stowarzyszeń, fundacji i partii politycznych.

Duże doświadczenie osób tworzących firmę, powoduje, że Ancla Consulting jest firmą elastycznie dostosowującą się do potrzeb i wymagań Klientów. Priorytetową sprawą dla Ancla Consulting jest zadowolenie Klientów ze współpracy – tak od strony finansowej, jak również od strony jakości i terminowości świadczonych usług.

Owo pragmatyczne podejście do potrzeb Klienta, połączone z bardzo szerokim zakresem oferowanych usług, a także z doskonałymi pomysłami i efektywną realizacją wszelkich zleceń jest głównym wyróżnikiem Ancla Consulting na krajowym rynku konsultingowym.

Kreatywność jest motywem stale obecnym na każdym etapie pracy – od strategicznej analizy sytuacji, przez syntezę i opracowanie wyników, aż po realizację projektu.

Tym samym Ancla Consulting gwarantuje satysfakcję Klienta z efektów przeprowadzonych projektów doradczych.

Chcesz się dowiedzieć więcej - napisz :

michal.kizlich@ancla.pl
http://ancla.pl

konto usunięte

Dzień dobry,

zapraszam do udziału w kolejnych warsztatach poruszających tematykę współpracy międzynarodowej, tym razem traktujących o zakładaniu działalności gospodarczej w Republice Czeskiej

Szkolenie zostało podzielone na dwa bloki tematyczne, w ramach których zostaną omówione m.in. tematy:
1.rejestracji spółek i firm jednoosobowych
2.prawa podatkowego
3.eliminowania podwójnego opodatkowania
4.opodatkowania w Polsce wynagrodzeń z Czech
5.plusy i minusy prowadzenia działalności

Warsztaty poprowadzą:
Piotr Szulczewski - analityk PIT.pl oraz Bankier.pl do spraw podatkowych
Renata Mataczyńska - od 21 lat Konsul Honorowy Republiki Czeskiej w Poznaniu, posiada kilkunastoletnie doświadczenie jako właściciel i zarządzający firmami, w tym polsko-czeską firmą handlową, produkcyjną oraz consultingową

Udział - 499 zł netto
Miejsce - Poznań
Termin - 27.01.2017
FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Więcej informacji na www
oraz bezpośrednio u mnie:

Norbert Skorża
61 649 79 26
norbert.skorza@explanator.pl
http://www.explanator.plTen post został edytowany przez Autora dnia 17.01.17 o godzinie 09:44

konto usunięte

Szanowni Państwo
Aktualnie poszukuje nowych wyzwań, które pozwolą mi jak najlepiej wykorzystać moje zdolności, wiedzę, a także pozwolą w dalszym ciągu budować moją karierę i rozwój zawodowy. Jestem ambitną i zmotywowaną osobą, która posiada umiejętności i cechy osobowościowe, niezbędne u profesjonalnego managera. Zdobyte doświadczenie w roli Project Managera oraz kierownika zespołu oraz praktyczne umiejętności zarządzania, optymalizacji procesów biznesowych przy zachowaniu odpowiedniej dyscypliny budżetowej pozwoliły mi osiągnąć wysoką efektywność i jakość w mojej pracy. Wszystkich zainteresowanych możliwością podjęcia współpracy zapraszam na mój profil oraz do kontaktu osobistego.

Pozdrawiam,
Tomasz Marcinek
marcinek.tomasz@gmail.com
t: 794983007
Robert Maciejewski

Robert Maciejewski programista,
Freelancer

Potrzebujesz programu komputerowego? Stworzę go dla Ciebie! FVAT!

Jestem informatykiem - programistą. Oferuję tworzenie programów komputerowych na zamówienie. Posiadam wieloletnie doświadczenie w branży. Współpracuję z grafikiem komputerowym, dzięki czemu zrealizowane przeze mnie programy na zamówienie wyróżniają się wśród konkurencji przejrzystością i nowoczesnym interfejsem. Dodatkowym, a zarazem bardzo ważnym elementem każdego zrealizowanego przeze mnie projektu jest niezawodność moich programów!

Mam możliwość wystawienia faktury VAT!

Napisz do mnie, a na pewno nawiążemy współpracę!

Kontakt mailowy: robertmaciejewski91@gmail.com

konto usunięte

Już 10 marca rusza kolejna edycja prestiżowego programu Diploma
in Professional Marketing, realizowanego przez questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.

Program na licencji The Chartered Institute of Marketing to roczny cykl spotkań i warsztatów, w czasie, których profesjonaliści, praktycy i eksperci w swoich dziedzinach prowadzą rozwijające zajęcia. Ich celem jest nie tylko przekazanie wartościowej, aktualnej wiedzy
i przygotowanie do egzaminów, ale przede wszystkim kształcenie przyszłych liderów biznesu.

Cztery bloki, które realizowane w czasie trwania Diploma in Professional Marketing to:

• Strategic marketing,
• Mastering Metrics,
• Digital Strategy,
• Driving Innovation.

Teraz istnieje również możliwość uczestniczenia tylko w jednym z czterech zaproponowanych bloków tematycznych – certyfikat Award.

Najbliższe edycje programu rusza w Warszawie 10 marca!

Dołącz do najlepszych! Zdobądź wiedzę! Nawiąż nowe kontakty biznesowe!
Więcej szczegółów pod adresem https://questus.pl/cim/rekrutacja-3/
Mamy dla Ciebie prezent z Platformy Knowledge Garden! Sprawdź!
Witam serdecznie :)

Poszukuję 12 liderów do nowo powstałej firmy w branży medycznej, której wartość wzrasta o 7% w skali roku.
Branżą zaczynaja interesowac sie giganci rynku (PZU), dlatego myślę, że temat jest wart uwagi i warto przejąć część tego rynku i co za tym idzie pieniędzy dla siebie.
Jeśli chcesz dowidzieć się więcej na temat firmy, branży i sposobie działania w specjalnie stworzonym systemie działajacym w marketingu 4generacji zapraszam do zapisania się na darmowy webinar prowadzony przez specjalistę tej branży.
Darmowy webinar>> http://bit.ly/spotkanie7Play kto wie moze to coś dla Ciebie :) zapraszam i do zobaczenia ;)
Sylwia S.

Sylwia S. Kierownik Działu
Marketingu

Zapraszam na bezpłatne webinarium " Sprawna obsługa zgłoszeń w Twoim dziale wsparcia".
Sprawdź ile zyskasz!

02-03-2017 czwartek, godz. 10:00

Zapisz się już dziś

Podczas webinarium przedstawimy m.in. o:
- Jak sprawnie rejestrować i zarządzać zgłoszeniami
- Jak zwiększać efektywność pracy konsultantów i satysfakcję Klienta
- Jak monitorować obciążenie pracowników
- Jak rozliczać czas pracy konsultantów
- Jak szybko tworzyć raporty związane ze zgłoszeniami

Uczestnictwo całkowicie bezpłatne!
Ilość miejsc jest ograniczona. Zarejestruj się już dziś


Obrazek
Grzegorz K.

Grzegorz K. Zawsze ciekawy


Obrazek

------------------------------------------------------------------
ORACLE MANAGEMENT CLOUD
15.03.2017, 11:00

- Czy można mieć pełny wpływ na procesy wewnątrz Twojej organizacji spędzając czas przy tablecie?
- Czy można podejmować kluczowe decyzje biznesowe, opierając się na kompletnej analizie w zaledwie w kilka minut ?
- Czy istnieje system, którego nie trzeba wdrażać ?
Jak szybko, samemu znaleźć „wąskie gardła” Twojej infrastruktury ?

Na te i inne pytania odpowiemy podczas naszej prezentacji internetowej.

Zarejestruj się na: http://roadtothe.cloud/pl


Obrazek
Irena Wołoszyn

Irena Wołoszyn customer assistant,
Arteneo IT

Witam,

Tworzymy strony internetowe oraz serwisy dedykowane oparte na autorskim CMSie. Każdą stronę internetową dostosowujemy do potrzeb biznesowych naszych klientów. W ramach naszej oferty proponujemy stworzenie:
- strony wizytówki;
-Strony sprzedażowej;
-strony informacyjnej;
- Portfolio;
-Bloga

oraz

-serwisów dedykowanych.
Pełna oferta: cennik, proces współpracy oraz portfolio, znajduje się na stronie: http://www.artecms.pl/ .

Informacja o zaletach naszego CMS oraz o wszystkich dostępnych funkcjonalnościach technicznych i marketingowych jest w zakładce OFERTA (http://www.artecms.pl/oferta)

Zapraszam do kontaktu: irena.woloszyn@arteneoit.pl. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Paulina Świątek

Paulina Świątek NATO & European
Cyber Defence IT
Recruiter

Vector Synergy poszukuje C++ Developera. Podejmij wyzwanie i dołącz do naszego działu Cyber Security do pracy nad innowacyjnym projektem CDeX !

Lokalizacja: Poznań
Rodzaj umowy: UoP lub B2B
Stawka: 7000-9000 zł
Job Link: https://mycompas.net/vector_synergy/?cjobid=PS850826320...

Osoby zainteresowane bardzo proszę o kontakt mailowy: paulina.swiatek@vectorsynergy.com lub telefoniczny: 0048 661 418 499
Wiktoria Kosiec

Wiktoria Kosiec Junior HR
Specialist,
NetSprint

Witam!

Zapraszam do rekrutacji na Administratora Systemów IT do firmy Netsprint :)

Szukamy kogoś kto posiada:
- Praktyczną znajomość działania i administracji systemami operacyjnymi rodziny Linux;
- Praktyczną znajomość działania i administracji systemami operacyjnymi Windows 7, 8,10;
- Znajomość zagadnień z obszaru sieci LAN i WAN;
- Znajomość działania protokołów sieciowych np. z rodziny TCP/IP;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną.

Więcej informacji: http://netsprint.eu/wp-content/uploads/hr/2017/Adminis...

Aplikuj: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentF...
Grzegorz K.

Grzegorz K. Zawsze ciekawy


Obrazek

------------------------------------------------------------------
INFRASTRUKTURA JAKO USŁUGA - ORACLE IAAS
06.04.2017 11:00

Agenda:

# Droga do chmury przy wykorzystaniu IaaS
# Skalowalności i wydajność Oracle IaaS
# Chmura a bezpieczeństwo
# Wdrożenie chmury – ile to trwa? Case study

Na te i inne pytania odpowiemy podczas naszej prezentacji internetowej.

Zarejestruj się na: http://roadtothe.cloud/plTen post został edytowany przez Autora dnia 28.03.17 o godzinie 15:16

konto usunięte


Obrazek


IT w Uczelniach GigaCon - BEZPŁATNA konferencja o innowacjach w szkolnictwie wyższym.

Celem konferencji jest przedstawienie najnowszych rozwiązań w zakresie informatyzacji uczelni wyższych. Firmy IT przedstawią swoje rozwiązania, które usprawnią zarządzanie oraz podniosą poziom innowacyjności uczelni. Wykłady poprowadzą również eksperci, którzy opowiedzą o ciekawych przypadkach, wdrożeniach i nowych trendach.

Tematyka konferencji:
• systemy wspomagające zarządzanie, rekrutację oraz pracę dziekanatu
• systemy finansowo – księgowe, kadrowo – płacowe
• systemy antyplagiatowe i systemy biblioteczne
• systemy egzaminowania on-line i e-learning
• elektroniczny obieg dokumentów w firmie
• informatyzacja uczelni wyższych w świetle prawa
• projekty unijne oraz rozdzielenie środków unijnych w budżecie uczelni
• bezpieczeństwo sieci informatycznych i ochrona dancyh osobowych
• motyw sztucznej inteligencji

Data i miejsce:
25 kwietnia Courtyard Warsaw airport
godzina 9:00- 15:00

W agendzie pojawiły się już pierwsze wykłady!

BEZPŁATNA REJESTRACJA pod adresem:
http://gigacon.org/event/it-w-uczelniach-gigacon/
Karolina Krzemińska

Karolina Krzemińska Specjalista ds
szkoleń IT, JSystems
Sp. z o.o.

Witam serdecznie,

chciałabym zaprosić Państwa na najnowsze szkolenia w naszej firmie -JSystems Sp. z o.o.

Ostatnio w ofercie naszych szkoleń pojawiły się szkolenia z zakresu Big Data.

Poniżej przedstawiam listę szkoleń z zakresu Big Data organizowanych w naszej firmie:

- Wprowadzenie do Big Data

- Przegląd narzędzi Big Data

- Kompleksowe wprowadzenie do BIG DATA

- Big Data dla programistów

- NoSQL w Big Data

- Apache Hadoop dla Programistów

- Big Data dla Administratorów

- Big Data dla Data Scientist

- Big Data dla biznesu

- Apache Hbase

Ponadto zachęcam do skorzystania z promocji na szkolenie: Kompleksowe wprowadzenie do BIG DATA :) Cena promocyjna szkolenia to zaledwie 1799 zł netto / osobę :)

Nasza firma zapewnia szkolenia praktyczne w małych grupach, prowadzonych przez doświadczonych trenerów w miłej atmosferze :)


W celu uzyskania więcej szczegółów zapraszam do kontaktu:

Karolina Krzemińska
Specjalista ds. szkoleń IT
tel: 22 299 56 35
k.krzeminska@jsystems.pl
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Portal z darmowymi materiałami szkoleniowymi:
A czy Twoja strona internetowa jest responsywna?? :) http://www.poswojsku.info/internet-it/Responsywna-stro...
Bezpłatne szkolenia i porady on-line


Obrazek

zapraszam :)
Questus Polska

Questus Polska Diploma in
Professional
Marketing

Już we wrześniu startuje kolejna 41. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing, realizowanego przez questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing (CIM). Pozwala on zdobyć aktualną wiedzę marketingową oraz uzyskać prestiżowy certyfikat, potwierdzający kompetencje zawodowe.

Cztery bloki realizowane w czasie trwania Diploma in Professional Marketing to:

Strategic Marketing - rozwijający umiejętność strategicznego spojrzenia na biznes
Mastering Metrics - skoncentrowany wokół problemu pomiaru działań marketingowych
Driving Innovation - skupiony na procesie tworzenia innowacji w biznesie
Digital Strategy - umożliwiający wykorzystanie nowoczesnej technologii w marketingu

Odpowiadają one najnowszym trendom światowego biznesu, a przyjęta przez trenerów metodyka pracy angażuje uczestników, inspirując i poszerzając zawodowe horyzonty.

Istnieje również możliwość uczestniczenia tylko w jednym z czterech bloków tematycznych i uzyskania certyfikat Award.

Udział w programie Diploma in Professional Marketing gwarantuje ponadto:
• program IPR - Indywidualny Plan Rozwoju dla każdego uczestnika
• program EPP – Program przygotowania do egzaminów (indywidualna praca z tutorem)
• 3-dniowy wyjazd na Warsztaty Strategiczne questus Academy
• udział w spotkaniach Best Practice
• dostęp do platformy społecznościowo-rozwojowej Knowledge Garden

Studenci i absolwenci programów CIM to prestiżowa społeczność profesjonalistów związanych na co dzień z największymi organizacjami zarówno w Polsce jak i za granicą. Wśród nich są przedstawiciele takich firm jak: mBank, Bayer, Samsung, T-mobile, Propharma, Carlsberg, Maspex czy Teva.

Najbliższa edycja programu startuje 29 września w Warszawie!
Więcej szczegółów pod adresem: https://questus.pl/cim/rekrutacja/
I na naszym Facebooku: https://www.facebook.com/questuspolska/
Joanna Kopeć

Joanna Kopeć Specjalista ds
Organizacji Targów,
Pure Expo

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, której tematyka skoncentruje się na kompleksowym systemie zarządzanie warstwą fizyczną.
Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja INFRATECH SUMMIT odbędzie się 31 MAJA 2017 roku, w Warszawie.

Obrazek


Kluczowe zagadnienia:

Serwerownia a RODO – prawne i techniczne aspekty bezpieczeństwa danych w świetle europejskich przepisów
Maciej Godyń, Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy

Disaster Recovery as a service – aspekty techniczne
Grzegorz Bernatek, Audytel

Czy w dobie usług chmurowych istnieje sens inwestowania we własną infrastrukturę lub korzystania z klasycznych modeli kolokacyjnych i hostingowych?
Daniel Polek-Pawlak, Interia.pl

Efektywność energetyczna – marketing czy rzeczywistość
Krzysztof Szczygieł, Skyline Teleinfo S.A.

Kolokacja, hosting, chmura – o czym powinny pamiętać strony umowy
Maciej Potoczny, Porwisz i Partnerzy– Adwokaci i Radcowie Prawni

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja INFRATECH SUMMIT

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Aldona Aftanas

Aldona Aftanas sp. ds sprzedaży,
Interfeo


Obrazek


Firma Interfeo to jedna z czołowych firm w branży IT. Zajmujemy się projektowaniem nowoczesnych stron WWW, które są nie tylko oryginalne, lecz przede wszystkim funkcjonalne i proste w obsłudze. Prócz tego, w naszej ofercie znajdują się dedykowane aplikacje, systemy dla Firm, a także aplikacje mobilne. Najbardziej charakterystyczną rzeczą, która cechuje naszą firmę, jest nieustająca troska o ulepszanie swoich usług, a także dbanie o satysfakcję klienta.
Dokładamy wszelkich starań, aby produkt końcowy był najwyższej możliwej jakości, i spełniał swoją rolę.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Na wszelkie pytania odpowiemy telefonicznie lub mailowo.

Strona WWW : http://interfeo.com/
Telefon: 579 066 065
mail: biuro@interfeo.comTen post został edytowany przez Autora dnia 29.05.17 o godzinie 14:25
Radosław Parszewski

Radosław Parszewski Event Marketing
Specialist

Dzień warsztatowy z bezpieczeństwem IT

Przygotowaliśmy dla Was wydarzenie w jakim jeszcze nie mieliście okazji
uczestniczyć. Odsuwamy na bok suchą teorię i skupiamy
się na praktycznych aspektach bezpieczeństwa IT. Pracujemy w
warsztatowych grupach pod okiem najlepszych ekspertów.

Wśród trenerów między innymi:
Joseph Carson, Tomasz Izydorczyk, Maciej Harasymczuk czy Marcin Kaczmarek.

Szkolenia do wyboru:

1. Digital analysis – podejście do dowodów cyfrowych. Gromadzenie i
zarządzanie
2. Risk-based approach – podejście oparte na ryzyku
3. The Evolving Perimeter – where are the new boundaries [ENG]
4. Building your own pentesting lab and smashing it up
5. Psychologia hakera – jak bronić się przed manipulacją

Szczegółowe informacje na temat każdego szkolenia znajdują się na
stronie:

http://itunderground.eu/pl

Dla grup przygotowaliśmy specjalne rabaty.

Nie zwlekaj, im bliżej wydarzenia tym mniej wolnych miejsc.

Wyślij zaproszenie do