Kamila Pochodaj

Kamila Pochodaj Specjalista ds.
promocji
konferencji,
MultiExpo Sp. zo.o.

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na spotkanie przedstawicieli branży produkcyjnej !
Bezpłatna konferencja pt. ''Wpływ technologii na konkurencyjność zakładów przemysłowych'' obędzie już 18 listopada w Katowicach.

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1 .Kaizen i Lean Manufacturing - co zrobić, aby jak najmniej włożyć w wytworzenie produktu i jak najlepiej spełnić wymagania klienta?
2. Systemy informatyczne w zakładzie produkcyjnym
3. Pomiar efektywności inwestycji w rozwiązania IT
4. Zarządzanie energią w zakładzie przemysłowym

Z wykładami wystąpią:
- Dorota Szczęsnowicz-Kocięcka - Radca Prawny, Kancelaria Gessel
"Istotne zagadnienia prawne umowy wdrożenia systemu informatycznego BI w przedsiębiorstwie"
- Magdalena Wąsik – Inżynier Sprzedaży w firmie Axence
"Niezawodna sieć komputerowa – monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą IT z Axence nVision"
- mgr inż. Artur Marcinkowski - Specjalista ds. systemów CAE w firmie AB-MICRO Sp. z o.o.
"PLATFORMA EPLAN – narzędzie do multidyscyplinarnego projektowania"
- Piotr Remiszewski - Product Sales Manager w firmie IT EXPERT
„Zastosowanie narzędzi klasy BI do oceny efektywności przedsiębiorstwa.”
- mgr inż. Jarosław Gacel – AGH Kraków
"Efektywnie zintegrowane IT w przedsiębiorstwie produkcyjnym"
-dr hab. inż. Stanisław Trenczek, prof. nadzw. ITI EMAG, Dyrektor Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
"Systemowa kontrola i ocena parametrów istotnych dla bezpieczeństwa korporacyjnego procesu produkcyjnego i procesu biznesowego"
- Marek Amrozy - Kierownik działu efektywności energetycznej, Prokurent, Narodowa Agencja Poszanowania Energii
"Programy poprawy efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie. Audyty energetyczne i Systemy Zarządzania Energią."

Na konferencję zapraszamy przedstawicieli zakładów przemysłowych, w szczególności:
- Dyrektorów i kierowników ds. technicznych
- Dyrektorów, kierowników i mistrzów produkcji
- Kierowników, mistrzów i inżynierów Utrzymania Ruchu
- Dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. zakupów
- Właścicieli firm, dyrektorów wykonawczych zakładów produkcyjnych
- Dyrektorów zarządzających
- Dyrektorów i kierowników ds. logistyki
- Szefów departamentów informatyki
- Kierowników planowania produkcji i dostaw
- Inżynierów ds. jakości
- Specjalistów ds. gospodarki energetycznej

BEZPŁATNA Rejestracja: http://multiexpo.pl/it-w-przemysle/rejestracja

Serdecznie zapraszamy

Agnieszka Demianiuk
Kierownik Projektu
tel: +48/ 531 645 512
e-mail: agnieszka.demianiuk@pirbinstytut.pl
Krzysztof Firlik

Krzysztof Firlik Lean Management

Instant Influence to prosty i szybki w realizacji sposób na to, by zmobilizować siebie i innych do realizacji planów i zadań, do których brakuje motywacji. Wystarczy około 7-10 minut na to, by podczas rozmowy, w sześciu krokach przejść od „nie mogę, nie chcę, nie potrafię” do „zrobię to, a mój kolejny krok to…”

Ta szybka metoda zasadza się na poszukiwaniu źródeł motywacji wewnętrznej, koncentruje się na pozytywach i przede wszystkim bezpośrednio odnosi się do autonomii i decyzyjności osoby motywowanej, przez co nie wywołujemy nacisków, a tym samym nie pojawia się opór.

Zapraszam do udziału w szkoleniu Instant Influence, które odbędzie się 19.11 w Poznaniu. Szczegóły można znaleźć na stronie:
http://konferencjalean.pl/szkolenia/szkolenia-otwarte/

Rejestracja:
http://konferencjalean.pl/szkolenia/rejestracja/
Glasford International is an executive search company and we are currently looking for a CIO to international trading company located in Tallinn. Please see more detailed information from the link http://glasford.ee/cio

The position requires relocation to Talinn and we will support you through the process of relcation and getting necessary documentation.

Please contact us for more information!
Patrycja Kędzia

Patrycja Kędzia SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Zapraszam na ostatni w tym roku cykl szkoleń BPMN 2.0

I moduł - "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0"
7 - 9 grudnia 2015 r., Warszawa

II - "Symulacja procesów z modeli BPMN"
2 - 4 grudnia 2015 r., Warszawa
13 - 15 stycznia 2016 r., Warszawa


Kończąc cykl dwóch szkoleń, otrzymasz certyfikat “Analityk Procesów Biznesowych”.

Cena udziału w poszczególnych szkoleniach:
- 3300 PLN - "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN”
- 3420 PLN - "Symulacja procesów z modeli BPMN”
Odpowiadając na tego maila udział w całym cyklu szkolenia - cena promocyjna 6 400 PLN!!!
(Łączna cena za szkolenia wynosi 6720 PLN).
Dodatkowo cena zawiera roczną licencję na iGrafx Process o wartości 5500 zł netto.

Link do szkoleń: http://sqam.org/event/cykl-z-modelowania-procesow-bizn...

Zapraszam do kontaktu:
sqam@sqam.org
600 462 211
22 427 35 33
www.sqam.org

konto usunięte


Obrazek


Witam Państwa

Zajmujemy się sprzedażą oprogramowania oraz usługami teleinformatycznymi. Obecnie oferujemy oryginalne nigdy nie rejestrowane wcześniej klucze do systemu Windows 10 proffesional polska wersja językowa w atrakcyjnej cenie 150zł szt. Legalność kluczy można potwierdzić po zakupie telefonicznie w Microsoft
Klucz pozwala na instalację i aktywację systemu na jednym stanowisku.

Klucz można nabyć do użytku domowego jak i firmowego.

Wymagania systemowe Windows 10:
Aby zainstalować system Windows 10 komputer musi spełniać następujące wymagania:
Procesor: 1 GHz lub szybszy
RAM: 2 GB
Miejsce na dysku twardym: 16-20 GB
Karta graficzna: DirectX 9 lub nowsza ze sterownikiem WDDM 1.0
Ekran: 800 x 600

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego lub email.
Po zakupie przesyłamy dokładną instrukcję instalacji. W razie czego również służymy pomocą Wystawiamy FV VAT
biuro@mktel.pl
tel. 713080808
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Szkolenia wystąpienia publiczne

► Dowiedzą się, jakie gesty, postawa budują wiarygodność i wzmacniają siłę Twojego przekazu
► Poznają techniki pobudzania aktywności słuchaczy
► Rozwiną umiejętność posługiwania się przekonującą argumentacją

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Opcje menadżerskie, systemy motywacyjne dla kadry zarządzającej – warsztaty z zakresu planowania korzyści finansowych, bilansowych i podatkowych
Warszawa, 21-22.12.2015r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Katowice, 12-13.01.2016r.

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Agnieszka S.

Agnieszka S. PR&Marketing

Doradztwo z zakresu marketingu i PR, kampanie reklamowe, copywriting

Serdecznie zapraszam do współpracy właścicieli firm i osoby zajmujące się marketingiem, które potrzebują merytorycznego wsparcia w zakresie marketingu, reklamy i Public Relations. Proponuję współpracę krótko- i długoterminową, jednorazową lub kompleksową, a zatem w takim zakresie, jakiego wymaga Państwa aktualna sytuacja.

Więcej informacji na http://marketingzglowy.pl

Obrazek


Obrazek
Barbara Gaworska

Barbara Gaworska Coach ICF ACC,
Trener umiejętności
miękkich

Dzień Dobry,

Zapraszam firmy IT zainteresowane rozwojem kompetencji miękkich swoich menedżerów i zespołów projektowych do zapoznania się z ideą Soft Skills, tam, gdzie Software

Warsztaty, Team Coaching, Coaching indywidualny, Sesje kreatywne

Zapraszam do współpracy,
Barbara Gaworska

programy rozwojowe dla IT
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Witam,
zapraszam na szkolenie Audit Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001

15 – 16 grudnia 2015r., Warszawa

Szkolenie na auditora wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001.Zasady auditowania na podstawie wymagań normy ISO 19011 i ISO 27001 oraz praktyka auditowania.

Kontakt:
sqam@sqam.org
tel.22 427 35 33
kom.600-811-803
www.sqam.org
Adam Rybski

Adam Rybski IT Market Director


Obrazek

PROCOM SYSTEM S.A. producent rozwiązań IT dla energetyki, ochrony środowiska i przemysłu poszukuje partnerów celem nawiązania współpracy biznesowej.

Firmy i ludzi związanych z przemysłem oraz otwartych na nawiązanie wzajemnej współpracy w zakresie rozwoju / wdrażania rozwiązań IT, zapraszam do kontaktu:

Adam Rybski
Z-ca Dyrektora ds. Realizacji Projektów
adam.rybski@procomsystem.pl
gsm.: +48 782 710 035

Więcej o oferowanych przez nas produktach znajdą Państwo na http://www.procomsystem.pl/index.php?page=informatyka-...
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.


Obrazek


W imieniu firmy SuccessPoint mam zaszczyt zaprosić na 2-dniowe szkolenie
Warsztaty managerskie
z prowadzenia analizy wpływu zdarzenia na biznes
(Business Impact Analysis)

25 - 26 stycznia 2015 | Warszawa
więcej informacji
Kurs przeprowadzi uczestników przez kolejne etapy wymagane do uzyskania pełnego zrozumienia
procesów biznesowych i dogłębnej analizy wymaganej w celu udokumentowania krytycznych procesów
biznesowych. Zapewni to przygotowanie zespołu do wdrożenia Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w
sposób właściwy i doprowadzi do udanej realizacji projektu BCM.

Zakres tematyczny:
Organizowanie efektywnego zespołu BIA
Metody zbierania danych
Budowa szablonów BIA - ćwiczenie
Kontrolowanie i prowadzenie rozmów w trakcie budowy BIA
Budowanie mapy procesów w organizacji na podstawie BIA
Identyfikacja krytycznych zasobów i usług - ćwiczenie
Kluczowe wskaźniki wpływu zdarzenia na biznes
Analiza ryzyka w kontekście BIA - ćwiczenie
Minimalna akceptowalna konfiguracja – ćwiczenie
Rezultaty biznesowe analizy wpływu zdarzenia na biznes
Prezentacja wyników analizy BIA dla kierownictwa

Z chęcią odpowiem na pytania w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl
Sylwester Gołaszewski

Sylwester Gołaszewski Duża gastronomia,
serwis internetowy

Poszukuję firmy /inwestora do rozwoju serwisu internetowego (zamawianie jedzenia):
Serwis dobrze funkcjonuje oraz stale jest modernizowany. Jest to innowacyjny serwis, który przy odpowiednim zarządzeniu i marketingowy przebije się przez konkurencję bez problemu. http://szybkozamwiam.pl pomijając fakt, że do korzystania nie są wymagane terminale z kartą sim itp. Serwis udostępnia program partnerski 'punkty' oraz daje możliwość w lokalu udostępniania terminali zamówień z własnymi aplikacjami (takie jak w MC donal ). Dodatkowo od nowego wdrażamy reklamę 'lustro' skierowaną do sieciowych restauracji ( wchodzi klient do lokalu.. przechodzi obok lustra i nagle wyświetla mu się reklama np. dwie pizze w cenie jednej).
Tak jak wspomniałem portal funkcjonuje (około 120 zamówień/miesiąc przyjmuje lokal, który korzysta z naszego serwisu - reklama tylko przez facebook), terminal jest już podpięty (mogę wysłać link do wideo /funkcjonowania).

Podsumowując szukamy do współpracy:
- inwestora z własnym kapitałem ( do spółki my możemy włożyć kapitał 170 000zł )
- firmy, która wypromuje nasz serwis / pozyska restauratorów
- restauratorów zainteresowanych współpracą ( pomimo, że dajemy innowację, której żadna firma nie udostępnia to jesteśmy na początkowej fazie rozwoju dlatego udostępnimy tobie korzystanie z serwisu za darmo i na zawszę )

... to co obecnie udostępnia szybkozamawiam.pl jest przedsmakiem jaka jest cała ideologia i funkcjonalność serwisu
Dawid Witych

Dawid Witych Pomagam zwiększać
skalę i jakość
biznesów
internetowych

Cenisz sobie wygodę, stabilność i bezpieczeństwo poczty Gmail?

Teraz możesz korzystać z poczty Gmail na własnej domenie!

Zapraszam do zapoznania się z wpisem o możliwościach Apps for work http://webmetro.pl/apps-for-work/dlaczego-wybrac-gmail...

Jeśli interesuje Cię wdrożenie zapraszam na konsultację http://webmetro.pl/oferta/gmail-dla-firm/
Marcin Kuciński

Marcin Kuciński Business Development
Manager

Witam,

reprezentuję firmę Inforge - dostawca szkoleń informatycznych już od niemal 10 lat. W 2013 r. Dział Szkoleń IBM w całości został przejęty przez Inforge. Ze względu na zmiany organizacyjne firma IBM przestała oferować i dostarczać autoryzowane szkolenia do produktów IBM. Działalność ta została przekazana do pięciu globalnych partnerów. Inforge, jako partner jednej z tych pięciu firm jest głównym dostawcą autoryzowanych szkoleń IBM w Polsce.


Oprócz szkoleń IBM, których jesteśmy dostawcą w naszej ofercie znajdują się także:

- szkolenia ITIL – gdzie również jesteśmy dostawcą afiliowanym przy angielskiej firmie The Grey Matters. Nasi specjaliści prowadzą szkolenia od podstawowych do zaawansowanych. Jesteśmy m.in. głównym dostawcą szkoleń ITIL dla Hewlett-Packard Polska,

- szkolenia HP

- szkolenia SAP

- szkolenia z zakresu Project Management realizowanych przez trenerów CRM S.A.


Będę bardzo wdzięczny za przekazanie niniejszej wiadomości do osób zainteresowanych.


Pełna i na bieżąco aktualizowana wersja katalogu szkoleń znajduje się na naszej stronie: http://inforge.eu



Pozdrawiam,

Marcin Kuciński
Business Development Manager
Inforge Sp. z o.o.


M. +48 792 201 559
marcin.kucinski@inforge.eu
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD
Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

SZKOLENIA WYJAZDOWE:

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Prawo pracy i wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w 2016 r.
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Zakopane. Hotel Czarny Potok, 24-26.02.2016r.

SZKOLENIA STACJONARNE:

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Faktura VAT 2016 - przepisy obowiązujące po nowelizacji ustawy VAT i implementacji Dyrektywy 2010/45/UE
Warszawa, 14.01.2016r.

Excel dla księgowych
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

Zofia Kopka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Sprzedam oprogramowanie do prowadzenia katalogu firm. Atutem katalogu są wizytówki premium z graficznym generatorem ich wyglądu, co w połączaniu z indywidualnym adresem w domenie katalogu umożliwia korzystanie z nich jak z odrębnych stron www.

System zawiera panel CRM dla Call Center dzięki czemu pozwala dotrzeć do wielu klientów dziennie.

Demo: http://fachowiec.biz
Kontakt: kontakt@webhome.pl
Cena: 3-5 tys zł netto (zależnie od wersji)

Główne atuty:
1. System CRM dla Call Center do pozyskiwania klientów i konfiguracji ich wizytówek
2. Graficzny generator wizytówek premium (kolory, czcionki, zdjęcia i treść slidera) z podglądem efektów na żywo
3. Wizytówki w domenie serwisu
4. Wersja mobilna dla komórek i tabletów

Specyfikacja:
1. Podział firm na branże i sub-branże
2. Wyszukiwarka firm w technologii AJAX
3. Generator projektu wizytówek papierowych
4. Optymalizacja SEO i generowanie kompletnej mapy sitemap.xml
5. Panel administracyjny do zarządzania stroną
6. Integracja z płatnościami dotpay.pl i automatyczne fakturowanie wfirma.pl
7. Mapa z lokalizacją firmy i możliwością wyznaczania trasy dojazdu
8. Zabezpieczenie reCaptcha przed spam botami
9. Nowoczesna grafika i układ klockowy zamiast tabelarycznego

Strona główna:
Obrazek

Branże:
Obrazek

Personalizacja wizytówki:
Obrazek

Konto Srebrne:
Obrazek

Konto Złote (przykład personalizacji):
Obrazek

Konto Złote (przykład personalizacji):
Obrazek

Panel administracyjny:
Obrazek

Panel CRM:
Obrazek
Wojciech Dąbek

Wojciech Dąbek Żywiołowy i
energetyczny
Entuzjasta/Manager w
O&B LTD.

--- English version below ---

Mam do sprzedania spółkę z aktywnym numerem VAT GB.

Spółka zarejestrowana 15 września 2015, nie było prowadzonych na niej żadnych zdarzeń gospodarczych.

Samo przepisanie udziałów w spółce zajmie 1-3 dni roboczych, po upływie których już będziesz mógł dokonywać transakcji wewnątrz Unii Europejskiej na stawce VAT 0% .

Jeśli będziesz chciał zmienić jej obecną nazwę, zajmie to trochę dłużej zanim zmiana będzie widoczna w rejestrze VIES.

Wszelkie formalności załatwiamy za Ciebie!

---

I would like to sell a UK Limited Company with active VAT number.

Registration date: September 15th; no transactions have been made since that time.

Change in the ownership is possible within 1-3 days. After that, the owner of the company is able to run his/her business and make transactions with 0 % VAT within the EU.

If you would like to change the company's name, it might take more time until it will be visible in VIES register.

I will have all the formalities done for you.

Should you have any question please do not hesitate to contact me.
Patrycja Kędzia

Patrycja Kędzia SQAM Sp. z o.o. S.
k.


Wyślij zaproszenie do