Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Wiesz co to CIM?

CIM to skrót od The Chartered Institute of Marketing - jest to największa na świecie organizacja zrzeszającą marketerów, która liczy około 35.000 członków, a ponad 150 000 osób na całym świecie posiada dyplomy CIM. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing jest obecny w ponad 100 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Już teraz możesz stać się częścią tej prestiżowej społeczności!

Dołącz do kolejnych edycji programu DM:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Opieraj się na międzynarodowych standardach działania!
Dołącz do nas.

Więcej szczegółów: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Bądź bezpośrednio:
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
astasiak@questus.pl
601-052-704
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w konferencji:

Trendy i zagrożenia elektronicznych operacji finansowych - technologia i bezpieczeństwo

Już 26-27 marca 2015r. w Warszawie

Strona konferencji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-transakcji-bezgo...

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-transakcji-bezgo...

Prelekcje wygłoszą min.:

- Pan Andrzej Kierat - Ekspert Zarządzania Ryzykiem Niefinansowym, ING Bank Śląski -
Bezpieczeństwo banku - strategia ochrony przed zagrożeniami związanymi z elektronicznymi operacjami finansowymi.
- Pan Dominik Rutkowski - Kierownik ds. projektów w Departamencie Bankowości Elektronicznej BPH - Wykorzystanie inżynierii społecznej w nadużyciach bankowych
- Paweł Futa - Menedżer ds. Przeciwdziałania Transakcjom Oszukańczym w Departamencie Bezpieczeństwa, Alior Bank - Bezpieczeństwo transakcji kartowych oraz przykłady nadużyć.

Podczas wydarzenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

1.Destrukcyjny wpływ cyberprzestępczości na skalę korzystania z Internetu
2.Wiarygodność i reputacja banku a bankowe zjawiska przestępcze
3.Współpraca organów państwa i innych podmiotów krajowych i międzynarodowych w zakresie wymiany informacji odnośnie zjawisk przestępczych związanych z rozwojem technik informatycznych
4.Identyfikowanie zjawisk przestępczych z wykorzystaniem zaawansowanych technologii informatycznych
5.Strategie bezpieczeństwa cybernetycznego
6.Rozpoznawanie, analiza, zapobieganie i zwalczanie przestępstw popełnianych z wykorzystaniem technologii
7.Zaawansowane narzędzia informatyczne jako wsparcie w zwalczaniu i zapobieganiu cyberprzestępczości
8.Wnioski, doświadczenia i dobre praktyki organów ścigania oraz instytucji finansowych

Do bezpłatnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy przedstawicieli:

- sektora bankowego (departamenty bezpieczeństwa, IT, prawne, operacyjne, biznesowe)
- organów państwowych i administracji publicznej wszystkich szczebli
- organów wymiaru sprawiedliwości
- jednostek organizacyjnych policji, komórek operacyjno-rozpoznawczych
- firm - operatorów telekomunikacyjnych oraz podmiotów świadczących usługi drogą elektroniczną
- firm informatycznych, dostawców nowoczesnych technologii

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl

konto usunięte

Kupię hurtowe ilości używanego sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne > 100 szt., laptopy > 10 szt.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Zapraszam do udziału w szkoleniu Instalacja i konfiguracja systemu Microsoft Dynamics AX 2012.

Trzydniowe szkolenie z instalacji i konfiguracji produktu Microsoft Dynamics AX 2012 zapoznaje uczestników z narzędziami i zasobami niezbędnymi do wykonywania podstawowych czynności instalacyjnych i konfiguracyjnych produktu Microsoft Dynamics AX 2012.

Ogólny program szkolenia:

1. Przegląd i planowanie
2. Instalacja
3. Zarządzanie użytkownikami i bezpieczeństwem
4. Usługi
5. Przepływ pracy (Workflow)
6. Analizy biznesowe
7. Raportowanie
8. Enterprise Portal
9. Administracja
10. Model organizacji

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą nauczyć się w jaki sposób dokonywać instalacji i konfiguracji Microsoft Dynamics AX 2012. Zajęcia w szczególności przeznaczone są dla menedżerów IT, administratorów systemów, inżynierów sieciowych, administratorów baz danych oraz innych osób odpowiedzialnych w organizacjach za serwis Microsoft Dynamics AX 2012.

Szczegóły:
- szkolenie zaplanowane w terminie 28-30.03.2015 r.
- czas trwania 24 godziny
- miejsce szkolenia Warszawa ul. Postępu 21
- grupa 8-10 osobowa
- zajęcia realizowane są w formie warsztatów komputerowych
- cena 4 440 zł brutto

Kontakt: 797 586 435

Serdecznie zapraszam.
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Sztuka prezentacji szkolenie

Adresaci szkolenia:
Szkolenie kierujemy do osób:
► Nastawionych na rozwój osobisty
► Chcących wzmocnić wyrazistość swych wystąpień
► Dążących do wzmocnienia pewności siebie podczas wystąpień
► Występujących publicznie
► Tremujących się podczas wystąpień
► Zainteresowanych tematyką

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Potężny zagraniczny producent oprogramowania szuka partnera/dystrybutora. (funkcjonalność: zarządzanie zasobami ludzkimi)
Marta Sayed

Marta Sayed International
Relations and
Foreign Languages
Specialist/...

Zapraszamy na muzyczną podróż w następną sobotę , 14 marca , cafe 'La Boheme" Warszawa.
Koncert 'do kapelusza" :).

Poniżej link do wydarzenia:

https://www.facebook.com/events/1063814113635348/?ref=3...

Do zobaczenia!!

Marta Sayed & Darek Tutka
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

CIM – to najstarsza i największa instytucja szkoleniowa i konsultingowa w dziedzinie marketingu na świecie, która liczy około 35.000 członków, a ponad 150 000 osób na całym świecie posiada dyplomy CIM. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing jest obecny w ponad 100 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing to:
Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program buduje strategiczne podejście do biznesu oraz rozwija wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Certyfikaty wydawane przez The Chartered Institute of Marketing stanowią uznany standard wiedzy i kompetencji marketingowych na całym świecie.

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Wiktor Szot

Wiktor Szot Specjalista ds.
marketingu w Arteneo
IT

Chcesz wiedzieć jak mądrze używać strony internetowej?

Kliknij i zapisz się na 26 porad, które poprawią funkcjonowanie Twojej strony internetowej!

http://26porad.edu.arteneo.pl

Masz problem ze swoim biznesem w sieci? Napisz do nas na info@arteneo.pl chętnie Ci pomożemy!
Małgorzata P.

Małgorzata P. IT Enthusiast& SAP
Recruiter

Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane branżą Cyber Security, zwłaszcza pracą na naprawdę dużych infrastrukturach. Możliwy udział w projekcie Cyber Security Framework dla jednej z międzynarodowych instytucji publicznych.

malgorzata.powroznik@vectorsynergy.com
Firma NutriProfits.com zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w konkursie

Konkurs polega na stworzeniu minimum 2 strony sprzedażowych dotyczących wskazanych produktów z oferty NutriProfits. Z kolei w drugim etapie zadaniem Partnera będzie wypozycjonowanie stworzonych stron na rynku polskim na wybrane słowa kluczowe.

Swój udział w konkursie można deklarować w terminie od 10.03.2015 r do 18.03.2015 r

Więcej informacji o konkursie i jego zasadach uzyskasz odwiedzając oficjalny blog NutriProfits:
http://nutriprofits.com/pl/blog/konkurs-dla-partnerow-...

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie i życzymy powodzenia!
Jan Hajduk

Jan Hajduk Właściciel, Mediafor

Zestaw domen dla branży IT

4it.pl + 4-it.pl

Myślisz o budowie silnej marki ten zestaw jest idealny:
- 4it.pl 14 lat w sieci zabezpieczenie przed niechcianą konkurencją 4-it.pl
- szybka indeksacja przy kilku testach najdłuższy czas oczekiwania około 10 godz
- średni ruch min 300 uu miesięcznie

kontakt: info@mediafor.pl
Hej!
Słyszeliście, że w końcu w Łodzi powstanie Business Link? Będzie się mieścił w Wojewódzkim Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Narutowicza 34, w pięknie wyremontowanym budynku pofabrycznym i zabytkowej willi! W nowej lokalizacji znajdziecie dużą przestrzeń coworkingową (z min. 24 stanowiskami pracy). Pomieszczenia Business Linku są przestronne, jasne i zaprojektowane w nowoczesnym stylu. Designem przypominają najbardziej znane, innowacyjne przestrzenie biznesowe na świecie. W Business Linku można pracować w kreatywnej i przyjaznej atmosferze. W ramach korzystania z naszego cooworkingu oferujemy m.in.:
Atrakcyjną lokalizację; pełną obsługę concierge w godzinach 9-17; dostęp 24/7; nielimitowaną kawę; dostęp do kserokopiarki; opcję korzystania z wielu szkoleń i wydarzeń; relaks w strefie chillout; możliwość wynajmu sal na spotkanie.
Chcesz wiedzieć więcej? Wyślij maila na lodz@blpoland.com lub odwiedź Business Link Łódź na Facebooku: https://www.facebook.com/bllodz
Michał Zieliński

Michał Zieliński Professional Project
Manager

Szukasz zmiany w życiu zawodowym?
Chcesz otworzyć biznes ale masz wątpliwości?
A może nudzi Cię już praca w korporacji?

Zapraszamy na wyjątkowy kurs online ODMIEŃ SWOJĄ KARIERĘ. Kurs jest prowadzony przez Tima Clarka - twórcę znanej na świecie metody Business Model You (Model Biznesowy Ty). Ta prosta metoda pomogła odmienić karierę wielu ludziom. Jej wartość doceniło też wiele firm, między innymi Google i HP wykorzystują ją jako podstawowe narzędzie rozwoju pracowników.

Z kursu skorzystało już ponad 500 osób z 5 krajów świata. Przekonaj się i Ty jak w łatwy sposób możesz odmienić swoją karierę, wyznaczyć jej właściwy kierunek i odnieść wymarzony sukces. Gwarantujemy satysfakcję lub zwrot pieniędzy!

Skorzystaj z WIOSENNEJ PROMOCJI - do 5go kwietnia 2015 -40% na hasło WIOSNA.

Link do kursu:

https://www.udemy.com/odmien-swoja-kariere/?couponCode=...
Daniel Nowak

Daniel Nowak greencitrin.pl

Reklama dla mikro, małych i średnich firm. Projektowanie graficzne, identyfikacja wizualna, tworzenie stron internetowych i kampanie Google AdWords. Zapraszamy do współpracy.

Agencja Reklamowa GreenCitrin
Radosław G.

Radosław G. Monitor ERP Polska

Business Intelligence

profesjonalne doradztwo w wyborze narzędzia - wdrożenie kompleksowe lub częściowe - wsparcie i utrzymanie

Systemy wspierające procesy decyzyjne, analityczne, planowania, raportowania.

Obszar działania cała Polska i zagranica

Radosław Gubała
Dyrektor Handlowy

tel. kom.: +48 795 009 095 | e-mail: radoslaw.gubala@ebisgroup.pl
www: http://www.ebisgroup.pl
Filip Tokarski

Filip Tokarski Software Developer,
Uniwersytet
Warszawski

Witam,

nazywam się Filip. Programuję głównie C++, C# i PHP, jednak znam też wiele innych języków programowania. Mam na koncie wiele sukcesów związanych z programowaniem (m.in. tytuł finalisty w OI, matura z informatyki rozszerzonej zaliczona na 100%). Mimo, że jestem aktualnie w ostatniej klasie liceum to korzystając z charakteru mojej szkoły już dwa lata temu uczęszczałem na zajęcia akademickie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika prowadzonymi dla studentów informatyki. Dodam, że nie sprawiały mi one żadnej trudności i często pomagałem studentom :)

Do rozpoczęcia kolejnego roku akademickiego będę miał sporo wolnego czasu i szukam zajmującego zajęcia na ten okres. Lubię wyzwania. Najchętniej podejmę się stażu w firmie związanej z programowaniem. Mogę się podjąć również różnych zleceń. Zapraszam do kontaktu, przejrzenia mojego profilu.

Pozdrawiam,
Filip
Łukasz Kmiecik

Łukasz Kmiecik Ortosoft -
właściciel

Szukam programisty C++ do współpracy, najlepiej z okolic Częstochowy. Mile widziana znajomość wxWidgets/OpenGL. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl

Wyślij zaproszenie do