Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Zapraszamy na X edycję konferencji: „Podniesienie efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence” Już 18 listopada br. w Warszawie.

Starannie dobrani prelegenci i eksperci zadbają by każdy wykład był bogaty w merytorykę, niuanse i obecne trendy. Tegoroczne spotkanie ma na celu przedstawienie technik wykorzystania narzędzi Business Intelligence w celu optymalizacji działalności danego przedsiębiorstwa a co za tym idzie generacji zysków.

W ramach konferencji zaprezentują się mi.in. eksperci z firm: Astrafox, Findwise oraz Archman.

Tematy poruszane podczas tegorocznego spotkania:

- BI współcześnie - jak przedsiębiorstwa wykorzystują dane?
- trendy w rozwoju narzędzi Business Intelligence
- OLAP – odległe dzieje?
- Big Data - hasło czy rzeczywista potrzeba?
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- narzędzia do zarządzania wydajnością finansową (Performance Management) (planowanie, budżetowanie, - - prognozowanie, analiza finansowa, strategiczna karta wyników)
- dynamika wdrożenia BI i otrzymywanych efektów
- best practices

Więcej informacji na temat konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy:

dyrektorów finansowych
kadrę zarządzającą działami:
- Business Intelligence i Data Mining
- controllingu
- IT
- marketingu
- sprzedaży i obsługi klienta
menedżerów hurtowni danych, ds. analiz
menedżerów projektów
menedżerów odpowiedzialnych za rozwój narzędzi CRM
menedżerów działów R&D
kadrę odpowiedzialną za strategię firmy, rozwój biznesu, nowe rynki i produkty

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywnosc-...

Mają Państwo pytania? Zapraszam do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 0 725 792 690
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.zajac [at] multitrain.pl
Aleksandra Mazur

Aleksandra Mazur Przedstawiciel
Medyczny, Actavis
Polska Sp.z o.o.

Witam serdecznie,

reprezentuję Agencję Eventową Extomusic z Katowic, która oprócz organizacji, nazwijmy to "standardowych" eventów, kojarzona jest głównie jako organizator i pomysłodawca cudownych dzieci agencji - wydarzenia "Summer Cars Party" rok rocznie odbywającego się na lotnisku Katowice - Muchowiec oraz 90 Festival z Bielska - Białej.

Jeżeli mowa o Summer Cars Party, w tym roku, po raz ósmy zorganizowaliśmy największe muzyczno - motoryzacyjne show w Polsce. Wzięło w nim udział ponad 66 000 uczestników i ponad 11 000 pojazdów. Towarzyszyły nam m.in TVN Turbo, 4Fun TV, TV Silesia, Radio Planeta, Radio Eska, Gazeta Wyborcza, Super Express, Dziennik Zachodni , Auto Świat, Top Gear, Magazyn WRC oraz najbardziej rozpoznawalne portale internetowe w Polsce, czego efektem jest ogólnopolska rozpoznawalność wydarzenia.
Official after movie – LINK https://www.youtube.com/watch?v=7xkHjLKumx4
Official after movie – LINK https://www.youtube.com/watch?v=9nv479ufz58

Jeżeli znów mowa o 90 Festival, w tym roku pokusiliśmy się na zorganizowanie go po raz pierwszy i tym samym udowodniliśmy, że rynek muzyczny nie zapomniał o muzyce z lat 90. Na scenie pojawili się: Dr. Alban, Mr. President, Alexia, Fun Factory, Venga Boys, 2 Brothers 4th Floor oraz DJ Quicksilver a pod sceną ponad 18 000 osób.
Skoro największe gwiazdy światowej muzyki sceny muzycznej to też trudno o bardziej medialne wydarzenie, które doczekało się reportażu w programie Dzień Dobry TVN. – LINK http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/fun-factory-akus...

Jesteśmy właśnie na etapie poszukiwania sponsorów obu tych wydarzeń. Firm, które stały by się naszym partnerem biznesowym. Myślę, że moglibyśmy wspólnie stworzyć coś fajnego, co obu stroną przyniosło by wiele PR-owych i ekonomicznych korzyści.

Naszym partnerom proponujemy wejście w fascynujący świat emocji, które mogą być kojarzone z Państwa firmą i jej działalnością. Dlatego też chciałabym pokazać jak duże możliwości drzemią w sponsoringu dla obu stron. W przypadku obu imprez, gromadzi się rekordowa, niespotykana ze względu na brak konkurencji podobnych wydarzeń ilość widzów. To z kolei umożliwia dodatkowe zyski z ekspozycji reklam na miejscu imprezy. Zaproszone przez nas gwiazdy obu imprez oraz masa budzących emocje atrakcji, działa jak hak na uwagę i jest ruchomym słupem ogłoszeniowym a całe otoczenie Summer Cars Party i 90 Festival stwarza duże możliwości ekspozycji reklam trafiających do uczestników, a przede wszystkim do milionów telewidzów, internautów czy czytelników prasy. Wydarzenia poprzedzają kampanie medialne w telewizji, prasie, radiu, oraz portalach społecznościowych. Miasta śląska są dosłownie "zalane" reklamami promującymi wydarzenia za pomocą plakatów i billbordów. Ponadto przed imprezą organizujemy:

W przypadku Summer Cars Party:
- wydarzenie prospołeczne „Wrzuć bezpieczny bieg”, podczas której wspólnie z policjantami z Wydziału Ruchu Drogowego pojawiamy się w galeriach handlowych na terenie południowej Polski.
- Summer Cars Patrol – pojawiający się m.in.: w klubach, na imprezach masowych (festiwalach muzycznych) oraz plażach, imprezach motoryzacyjnych czyli wszędzie tam, gdzie warto, a wręcz należy się pojawić! Akcja jest wspierana przez lokalne media a w jej ramach ekipa rozdaje atrakcyjne upominki: bilety na imprezy rozrywkowe ( w tym zaproszenie na SCP), koszulki, płyty, smycze , kubki i inne.
- konferencję SCP na ul. Mariackiej w Katowicach.

W przypadku 90 Festival:
- wydarzenia w Galeriach Handlowych m. in. Gemini Park
- 90 Festival Patrol – tak samo jak w przypadku Summer Cars Patrol pojawiający się m.in.: w klubach, na imprezach masowych (festiwalach muzycznych) oraz plażach, imprezach motoryzacyjnych czyli wszędzie tam, gdzie warto, a wręcz należy się pojawić! Akcja jest wspierana przez lokalne media a w jej ramach ekipa rozdaje atrakcyjne upominki: bilety na imprezy rozrywkowe, koszulki, płyty, smycze , kubki i inne.

Charakter imprez powoduje, że jej uczestnicy są nieustannie skupieni na obrazie. Brak tu bowiem momentów nudnych, jakie zdarzają się np. podczas oglądania meczu piłkarskiego. Widz nie odrywa się od obrazu, gdyż w każdej chwili może stać się coś czego nie można przegapić! Podczas podświadomego oglądania eksponowanych reklam nie uaktywniają się reakcje obronne jak podczas oglądania konwencjonalnych reklam w TV a sponsoring staje się jedną z najintensywniej rozwijających się form niestandardowej promocji.

Proponujemy zatem wykorzystanie mocnych wrażeń oraz radości uczestników w celach reklamowych. Umożliwią one możliwość utożsamiania Państwa firmy z najlepszymi gwiazdami co skutkuje w transfer sukcesu na Państwa firmę, oraz zaoszczędzenie na reklamie mediowej w np. telewizji. Jesteśmy pewni, że współpraca z nami zaowocuje w dobre relacje firmy z klientami, a także klientów z pracownikami wypracowanymi dzięki sponsoringowi oraz dzięki korzyściom wizerunkowym jak uznanie i szacunek dla marki, a co za tym idzie – pozytywne konsekwencje ekonomiczne czyli decyzje zakupowe. Jeśli mowa o obecnych klientach Państwa firmy , działania sponsorskie wzmacniają postawy lojalnościowe. Ponadto intensyfikują rozpoznawalność i przewagę konkurencyjną firm. Sponsoring pozwala kreować wizerunek obu instytucji jako etycznych, godnych zaufania, odpowiedzialnych społecznie, bliskich i otwartych, czego Państwu i sobie życzymy.

Cieszę się, że mogłam przybliżyć Państwu temat tych dwóch „uszytych na miarę” wydarzeń. Liczę na kontakt z Państwa strony, a w niedalekiej przyszłości na stworzenie partnerskiej, biznesowej relacji oraz na zbieżność wizji – firmy Państwa i naszej oraz dobrej komunikacji między nami. Zapraszam do kontaktu ze mną pod numerem 533 390 256 oraz poprzez maila aleksandra@extomusic.com
Do zobaczenia!

Aleksandra Mazur
EXTOMUSIC.com
EVENT AGENCY

90festival.pl
scp.pl

konto usunięte

Taki temat - fajna wrocławska firma szuka developerów Javy w tematyce portalowej. Frontendy, Backendy, RESTy. Angulary, Strutsy, Hibernate'y. Ktoś słyszał o programiście szukającym ciepłego kąta?

http://fream.pl/company/jobs/
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Zapraszam do lektury najnowszego wpisu na blogu Jakuba B. Bączka (złoty medalista mistrzostw świata, jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stéphane'a Antigi), a w nim znajdziesz szczegóły odnośnie wystąpienia Kuby dla 40-tysięcznej publiczności!

http://www.jbbcoaching.pl/wystapienie-dla-40-000-ludzi...


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Witam serdecznie,

w imieniu questus academy zapraszam do wzięcia udziału w XIX edycji Warsztatów strategicznych, które odbędą się w krainie tysiąca jezior, a mianowicie na Mazurach, w pięknym hotelu Głęboczek.

Questus academy to społeczność profesjonalnych marketerów, absolwentów programu Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing), nasi wieloletni klienci, którzy dziś są już naszymi przyjaciółmi.

Dwa razy do roku organizujemy Warsztaty strategiczne - trzydniowe spotkania wyjazdowe. Prezentacje, warsztaty i panele poświęcone są aktualnym trendom i innowacyjnym rozwiązaniom w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Poruszane problemy pokazujemy z różnych, wielowymiarowych perspektyw. Do grona prelegentów zapraszamy wybitnych ludzi biznesu, jak również osoby z pozoru zajmujące się czymś innym – socjologów, psychologów, filozofów. Znakiem rozpoznawczym warsztatów jest też niezwykła atmosfera, ale o tym trzeba się przekonać osobiście.

Kolejna, już XIX edycja Warsztatów strategicznych zaplanowana jest na 27-29 listopada. Tytuł spotkania to: "Digitalizacja, Wirtualizacja, Big Data. Biznes, zarządzanie, marketing w cyfrowym świecie. Technologia i co dalej?".
W gronie prelegentów pojawią się wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, tacy jak: Pan Michał Sadowski, Pan Zbigniew Grzegorzewski czy Pan Mihail Krikunov.

Poniżej przesyłam link do materiału informacyjnego w pdf'ie:
http://questus.pl/wp-content/uploads/Warsztaty-QA-mate...

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager

tel. 601 052 704
http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Adrian Wiśniewski

Adrian Wiśniewski specjalista ds.
funduszy unijnych,
właściciel firmy
szkol...

Witam,

szukam szkoleniowców w zakresie szkoleń ukierunkowanych na egzaminy ECDL (zwłaszcza Advance).
Pożądani z doświadczeniem wśród osób dorosłych. Mieszkających na terenie Warszawy.
Oferta stałej współpracy, Możliwość współpracy na innych polach biznesu.
Szczegóły po kontakcie.

konto usunięte


Obrazek


Pragniemy serdecznie zaprosić do uczestnictwa w wyjątkowym spotkaniu branży produkcyjnej

„Przemysłowa rewolucja – skuteczne obniżanie kosztów eksploatacji zakładu produkcyjnego”

18 listopada 2014 | Wrocław | Hotel Śląsk (mapa)

Strona www konferencji >>>

Konferencja będzie okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń oraz pozyskania informacji na temat:

• rozwiązań technicznych i finansowych w zakresie redukcji kosztów,
• poprawy bezpieczeństwa i warunków pracy,
• sposobów wzmocnienia strategii środowiskowej firmy,
• zachodzących zmian legislacyjnych.

W programie konferencji prezentacje:

Wzrost efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie w aspekcie regulacji prawnych, systemów zarządzania oraz mechanizmów wsparcia inwestycji energooszczędnych
Katarzyna Zaparty-Makówka, Zastępca Dyrektora,
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A., Polsko-Japońskie Centrum Efektywności Energetycznej

Optymalizacja zużycia mediów w zakładach przemysłowych – best practice
Mirosław Gadomski, Dyrektor Operacyjno-Techniczny, SPIE Polska Sp. z o.o.

GreenEvolution w praktyce – jak rozpocząć proces zmian we własnym zakładzie
Radosław Buczkowski, Kierownik Zespołu Projektowego, Philips Lighting Poland S.A.
Wojciech Kuc, Senior Key Account Manager Industry, Philips Lighting Poland S. A.

Przykłady oszczędności energii cieplnej w zakładach przemysłowych
Agnieszka Lisikiewicz, Marketing Manager, ROCKWOOL Technical Insulation

A także panel dyskusyjny:
„Czy optymalizacja zużycia energii jest skutecznym procesem wzrostu efektywności energetycznej przedsiębiorstwa?”

Szczegółowy program konferencji >>>

Bezpłatny udział - dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich zainteresowanych redukcją kosztów w swoich firmach,
a przede wszystkim do kadry średniego i wyższego szczebla działów:

technicznych,
utrzymania ruchu,
produkcji,
zaopatrzenia.

Zgłaszam chęć udziału >>>

Mamy nadzieję, że program konferencji spotka się z Państwa zainteresowaniem.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji.

--
Kontakt z Organizatorem:
Anna Włodarska
Kierownik Projektu

tel. +48 0 725 792 691
fax. +48 0-22 244 25 37
e-mail: anna.wlodarska@multitrain.pl
Patryk Z.

Patryk Z. Dyrektor
Zarządzający w
Drogerie Jasmin

Witam,

Szukam osoby/firmy, która zna strukturę baz danych (sprzedaże, faktury) programu KS Apteka
Proszę o kontakt/y

Pozdrawiam
Patryk Znarowski

konto usunięte

Udział w testach - krótka ankieta - stosunek specjalistów do Cloud Computingu.

Chciałbym prosić o wypełnienie krótkiej ankiety odnośnie Cloud Computingu.
Czas trwania badania wynosi nie więcej niż 5 minut.
Za udział w badaniu przewidzieliśmy atrakcyjne bonusy od nowego dostawcy usług Cloud Computingowych w postaci darmowych okresów testowych.
Ponadto, chętni otrzymają wyniki niniejszego badania.

Link do ankiety
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Szukamy tożsamości dla marki "made in POLSKA"

Chciałbym zainteresować Państwo niekomercyjnym przedsięwzięciem - Konkursem „Eksportowe LOGO Polski”, więcej informacji na temat konkursu znajdą Państwo na stronie http://eksportowelogopolski.pl.

1. Marka „made in Poland” – „wyprodukowane w Polsce” musi być zrobiona w Polsce.
2. Eksportowe Logo Polski – ma być znakiem wspólnym dla wszystkich akcji promocyjnych, a nie zastąpić istniejące logotypy.
3. Godło Narodowe lub Flaga Państwowa– nie jest symbolem, które nieodpłatnie i bez ograniczeń może być używane do promocji.

Wierzę w to, że największym skarbem Polski jest kreatywność, przedsiębiorczość i wola spontanicznego zaangażowania w dobrą sprawę, której przykładem znanym na całym świecie jest Polska solidarność.

Zgłoszenia do konkursu prosimy przesyłać na adres mailowy: konkurs@eksportowelogopolski.pl
http://eksportowelogopolski.pl


Przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie i opracowanie projektu graficznego logo, promujące Polskę na arenie międzynarodowej, które będzie miało zastosowanie do celów identyfikacyjnych, popularyzatorskich, promocyjnych, korespondencyjnych i komercyjnych.


Obrazek


http://www.eksportowelogopolski.pl
http://goldenline.pl/forum/made-in-polska/dolacz
https://www.facebook.com/eksportowelogoPL
Maciej Różalski

Maciej Różalski IT, Biuro Informacji
Kredytowej S.A.

Przyklejam ogłoszenie z pracuj.pl.
Chętnych proszę o kontakt przez pracuj.pl ew. na priva do mnie

Obecnie BIK S.A. poszukuje osoby do pracy na stanowisko:
Administrator
nr ref.: DUA/05/2014
miejsce pracy: Warszawa

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

Administrowanie i monitorowanie systemami IBM WebSphere MQ.
Automatyzacja zadań administracyjnych i operatorskich.
Wspieranie rozwoju i utrzymania oprogramowania poprzez wdrażanie rozwiązań w szczególności w obszarze warstwy transportowej MQ.

Oczekiwany profil:

Doświadczenie co najmniej 5 letnie w administracji IBM WebSphere MQ w wersji klastrowej, z zarządzaniem uprawnieniami, analizą logów, rozwiązywaniem bledów oraz monitorowaniem wydajności na platformie LINUX/Windows.
Doświadczanie co najmniej 3 letnie w administracja systemami LINUX RedHut/SUSE/Centos oraz MS Windows Serwer wraz z budową skryptów w Unix Shell, MS Windows Shell.
Doświadczanie z zakresu zarządzania systemami informatycznymi oraz budowy oprogramowania, w ramach procesów ITIL.
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej oraz obsługę anglojęzycznych systemów.
Umiejętność pracy zespołowej.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Dobra organizacja pracy.

Dodatkowe atuty:

Doświadczanie w administracji IBM WebSphere Application Server Network Deployment v8.X , w wersji klastrowej, analiza logów, rozwiązywanie bledów oraz monitorowanie wydajności na platformie LINUX.
Wiedza z zakresu budowy portali Web oraz usług Web service SOAP/REST wraz z narzędziami do diagnostyki SOAP UI, JMetter, Loadrunner.
Doświadczanie z zakresu działania baz danych Oracle 11.X wraz z językiem PL SQL w rozwiązaniach RAC, Golden Gate.

Oferujemy:

Ciekawą i inspirująca pracę,
Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie,
Dobre warunki pracy,
Pakiet świadczeń dodatkowych – w tym opieka medyczna.

konto usunięte

Szukasz zagranicznego partnera gospodarczego?: http://itintell.org/ - wprowadź swój profil (w j. angielskim)
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Jak budować ciekawy i profesjonalny wizerunek w sieci?
Jak dobrać odpowiednie portale społecznościowe?
Jak tworzyć skuteczne teksty reklamowe?
Jak docierać do Klienta w internecie, by wzbudzić jego zainteresowanie, a nie rozdrażnienie?
Jak korzystać z płatnych i bezpłatnych narzędzi promocyjnych?
Jak mierzyć wyniki działań i budować efektywną strategię na przyszłość?

Na te oraz wiele innych pytań odpowiemy na kursie „Wypromuj swoją firmę”już w dniach 10-12 grudnia br.w Warszawie!


Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie:

- Kreowania profesjonalnego wizerunku w sieci
- Kreatywnego copywritingu i tworzenia dobrych haseł reklamowych
- Korzystania z darmowych oraz płatnych narzędzi e-marketingowych
- Wykorzystania mediów społecznościowych do promocji marki
- Budowania skutecznej strategii działań oraz wcielania jej w życie
- Radzenia sobie z pułapkami i sytuacjami kryzysowymi. Czego nie robić i jak rozwiązywać problemy w komunikacji z użytkownikiem?
- Szukania nowych Klientów w sieci
- Realizowania akcji specjalnych oraz poznania ich aspektów prawnych
- Budowania sieci partnerów

Odbycie szkolenia pozwoli na rozpoczęcie skutecznych działań marketingowych oraz pełne wykorzystanie nowych mediów do promocji firmy.

Ostatni dzień tj. (12.12.2014r.) będzie poświęcony szczegółom dotyczącym Youtube w biznesie: warsztaty z montażu filmu, pisania scenariuszy etc. "Od pomysłu do sukcesu – You Tube bez tajemnic"

Strona:http://multiexpo.pl/wypromuj-swoja-firme
Rejestracja:http://multiexpo.pl/wypromuj-swoja-firme/rejestracja

Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel.+48 691 571 598
dorota.iwanicka@multiexpo.pl
Igor Janicki

Igor Janicki Software maker.
Java, Perl ...

chętnie poprogramuję 'na murzyna'

robiłem to na małą skale, przychodzi czas robić na większą.


Obrazek


mam duże doświadczenie, piszę porządny kod z komentarzami
(na życzenie komentarze mogę zredukować czy też powycinać)

w JAVA programuję praktycznie od początku popularności tego języka. mam też doświadczenie z PERL.

niestety ze względu na wiek (i siwiznę) oraz aparat słuchowy mam znikome możliwości przejścia przez rekrutację w tym kraju.

natomiast TY i JA możemy się dogadać ...
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konferencji: "Synergia technologii - globalna infrastruktura informacyjna", 17 grudnia 2014r w Warszawie.

Wydarzenie to poświęcone będzie w głównej mierze tematyce nowoczesnych rozwiązań i technologii sieciowych oraz ich obecności na rynku teleinformatycznym.
Celem konferencji jest określenie bogactwa oraz mnogości zastosowań nowych technologii, produktów czy usług oraz upowszechnienie związanej z nimi wiedzy technicznej.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/synergia-technologii?r#

Podczas konferencji poruszymy następujące zagadnienia tematyczne:

1.uniwersalność nowoczesnej sieci teleinformatycznej jako czynnik przewagi
2.Zagrożenia nowych technologii - szacowanie ryzyka, ocena zagrożeń i poziomu bezpieczeństwa
3.kierunki rozwoju i przyszłość technologii telekomunikacyjnych
4.projektowanie, utrzymanie sieci teleinformatycznych (serwery sieciowe, okablowanie strukturalne, elementy pasywne i aktywne sieci komputerowej
5.konfiguracja urządzeń sieciowych i zarządzanie sieciami teleinformatycznymi
6.wdrożenie i integracja środowiska telekomunikacyjnego i informatycznego
- integracja łączy komunikacyjnych - komunikacja i transmisja danych
- zarządzanie usługami sieciowymi w systemach operacyjnych - automatyzacja i integracja usług
- narzędzia nowej generacji: UMTS, NGN
7.bezpieczeństwo sieci i systemów teleinformatycznych
8.zarządzanie systemem bezpieczeństwa informatycznego
9.systemy zasilające (systemy dedykowane i systemy awaryjne)
10.usługi szerokopasmowe dla sieci stacjonarnych i mobilnych
11. działanie na najwyższym poziomie - outsourcing usług teleinformatycznych

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy:

- dyrektorów i kierowników działów IT odpowiedzialnych za administrację i utrzymanie serwerów sieciowych, - administrację i utrzymanie baz danych i kopii zapasowych,
- osoby odpowiedzialne za planowanie, nadzór i koordynację prac związanych z rozbudową i eksploatacją sieci teleinformatycznej
- osoby odpowiedzialne za zakup i doradztwo techniczne w zakresie zamówień systemów i sprzętu komputerowego
- osoby odpowiedzialne za infrastrukturę i bezpieczeństwo komunikacyjne
- osoby odpowiedzialne za dystrybucję / transmisję danych i informacji w przedsiębiorstwie
- przedstawicieli placówek wieloodziałowych odpowiedzialnych za wdrażanie i utrzymanie sieci i - wielostanowiskowych systemów informatycznych

Udział jest bezpłatny dla ww. osób
Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym dla firm dostarczających rozwiązania będące tematyką konferencji (1000 PLN netto.)

Rejestracja: http://successpoint.pl/synergia-technologii?r#zarejest...

Zapraszamy do kontaktu:
Anna Włodarska
Kierownik Projektu
tel. 725 792 691
e-mail. anna.wlodarska@successpoint.pl
Agnieszka Małysa - Botrous

Agnieszka Małysa - Botrous Kompleksowy serwis
i obsługa IT / Sklep
i serwis rowerowy

Bebjobs Sp.zo.o. specjalizuje się w rekrutacjach kadr IT - informatycy, programiści, analitycy itp? Mamy także pracę dla specjalistów IT http://kariera.bebjobs.pl .
Kontakt
Agnieszka Małysa - Botrous
Dyrektor Handlowy i Marketingu
V-ce Prezes Zarządu
Rekrutacje Kadr IT
tel. +48 603 28 11 06
agnieszka.malysa@bebjobs.pl
http://bebjobs.pl
bebjobs sp. z o.o.
Ewelina Ł.

Ewelina Ł. Specjalista ds.
Marketingu
internetowego i PR

Zapraszam na studia podyplomowe Programowanie Aplikacji Biznesowych!

Ostatnie wolne miejsca!

Szkoła Profesjonalnego Programowania WSB-NLU to:
- Tworzenie zaawansowanych aplikacji biznesowych pod patronatem Microsoftu i Miasteczka Multimedialnego.
- Kształcenie programistów dla Parku Technologicznego 3.0 MMC Brainville.
- Dyplom WSB-NLU i specjalne zaświadczenie Microsoft.

Szczegóły dot. studiów w linku poniżej:
http://spp.wsb-nlu.edu.pl/
Łukasz Szpyrka

Łukasz Szpyrka iOS Developer

Witam,

Specjalizujemy się w tworzeniu aplikacji mobilnych na platformy Android oraz iOS oraz aplikacjach webowych używając Ruby on Rails, Django, CakePHP. Szukamy możliwości biznesowych/ współpracy przy powyższych technologiach.

http://www.appbeavers.com

Pozdrawiam,
Łukasz Szpyrka
Patrycja Kowalik

Patrycja Kowalik Asystentka, No Fluff
Jobs

Jeśli szukasz pracy w IT i masz dosyć "lania wody" w ogłoszeniach na popularnych portalach to dobrze trafiłeś. U nas nie znajdziesz "ściemy" typu: "atrakcyjne wynagrodzenie", "bogate” pakiety socjalne, "zaawansowane” projekty, czy „młode oraz dynamiczne” osoby.

No Fluff Jobs zawiera wyłącznie ogłoszenia IT, które są przejrzyste, porównywalne między sobą i przedstawiają mnóstwo szczegółów o projekcie, warunkach pracy, firmie itd, a także widełki płacowe.

Na umieszczenie ogłoszenia na No Fluff Jobs decydują się otwarte firmy, które nie mają nic do ukrycia i podpisują sie pod ideą przejrzystości i otwartości w rekrutacji informatyków!

https://nofluffjobs.com

konto usunięte

Dzień Dobry

O mnie
Jestem osobą działającą w branży od bardzo długiego czasu. Zdobyte doświadczenie pozwala mi świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Jestem w stanie stworzyć tekst, który spełni wszystkie postawione przed nim cele. Ważna jest dla mnie przede wszystkim jakość świadczonych usług. Dlatego też na wszystkie moje teksty udzielam gwarancji oraz wykonuję je terminowo.

Poniżej link do krótkiej prezentacji mojej oferty:
http://onedrive.live.com/redir?resid=4E8630F3D7CCF601!...

Zapraszam do kontaktu:
Email: kontakt@twojcopywriter24.pl
Telefon: 737 407 959
Strona www: http://twojcopywriter24.pl

Wyślij zaproszenie do