Milena N.

Milena N. Specjalista ds.
rekrutacji, Agora SA

Trader.com (Polska) należy do Agora S.A.
Jesteśmy jednym z kluczowych wydawców serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Nasze serwisy Domiporta.pl, Autotrader.pl, Tabor24.pl generują dziennie miliony odsłon.
Stały ich rozwój, przy użyciu najnowszych technologii, to szansa również dla Ciebie!
Praca z nami to możliwość realizacji indywidualnych pasji, zainteresowań i życiowych ambicji.
Dołącz do nas!

Programista.NET

Nr ref. PO/PR Warszawa

U nas:

zdobędziesz umiejętności w zakresie najnowszych technologii (tj. .NET, SOLR, MSSQL i wielu innych),
będziesz miał możliwość testowania przyjętych rozwiązań przy dużym produkcyjnym obciążeniu,
pracujemy w oparciu o metodyki AGILE z naciskiem na LEAN STARTUP,
oferujemy elastyczne formy zatrudnienia,
spotkasz młody, dynamiczny, nastawiony na efekt zespół i przyjazną atmosferę pracy,
odbywają się liczne konferencje z zakresu nowych technologii i szeroko rozumianego Internetu,
lubisz wysiłek fizyczny - mamy w budynku siłownie i basen,
wolisz książki - mamy kulturalny sklep,
mamy parking, więc samochód lub motor zaparkujesz bezpłatnie.



Szukamy osoby:

z zamiłowaniem do programowania w technologiach webowych (.NET),
otwartej na rozwój osobisty oraz tworzenie nowatorskich rozwiązań internetowych.

Zadania na tym stanowisku:

kreowanie rozwiązań w oparciu o najnowsze technologie,
aktywny udział w rozwoju jednego z największych serwisów ogłoszeniowych w Polsce,
eksperymentowanie, badanie i wdrażanie rozwiązań dla nowych produktów internetowych i mobilnych.


Pozwól nam poznać Ciebie, Twoje pomysły i razem stwórzmy coś nowego!


Wyślij CV wraz z kodem ref.: PO/PR w tytule e-maila na adres:
rekrutacja@agora.pl
Wejdź na: http://trader.pl

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli:
"Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez Agorę S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerskiej 8/10, jej spółki zależne lub stowarzyszone, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w tym ewentualnych przyszłych rekrutacji (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)."

konto usunięte

Pilnie poszukujemy kontaktu do specjalisty / firmy, która mogłaby się zająć integracją systemu zakupowego z systemem SAP SRM (bezpośrednie podłączenie za pomocą interfacu OCI (punchout) katalogu naszego sklepu berolink.pl,pisanego w php).

Kto pomoże? :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.09.13 o godzinie 16:03
Ewa Nowakowska

Ewa Nowakowska IT Rekruter w
CodeWise

Team Leader Big Data Team / Ocado Technology / Kraków

Ocado are an equal opportunities employer and as such make every effort to ensure that all potential employers are treated fairly and equally, regardless of their sex, sexual orientation, marital status, race, colour, nationality, ethnic or national origin, religion, age, disability or union membership status.

The main purpose of this role is to lead a team of Big Data Developers within one of the Ocado Polska divisions, delivering business critical projects whilst maintaining high morale, managing the day to day activities in an efficient and professional manner and ensuring all team targets are met as advised by management.

Technical Lead Aspects of the Role
• Oversee the technologies, tools and techniques used within the team
• Work closely with the business and developers on issues related to design and requirements
• Drive change to implement efficient and effective strategies as advised by management
• Work closely with peers in the business to fully understand the business process and requirements.
• Gain enough business knowledge to be able to actively participate in specifying software solutions for business needs.
• Ensure that projects are accurately estimated and delivered to schedule
• Show flexibility to respond to the changing needs of the business.
• Actively contribute to the process of continual improvement, with regard to self, team and systems

Line Manager Aspects of the Role
• Lead a team of Big Data Developers
• Assume a high level of ownership of all work developed by members of the team.
• Train and integrate new team members and proactively support the continued development of existing team members
• Build and promote a positive working environment for the team within your areas as well as other business areas you will engage with.
• Effectively manage team members in line with company policy and procedures, including performance, development, disciplinary and conflict resolution with effective feedback.
• Proactively report and manage upwards to management and the business, so that they are well informed of the work currently in development.
• Implement team goals and objectives
• Supervise, train and guide team members
• Inspire and motivate team members
• Be knowledgeable about each member of your team, their strengths, weaknesses and effectiveness, whilst translating each of their behaviours into clear tasks and objectives to improve their individual performance.
• Work with the wider HR team to support further initiatives including Recruitment of new employees into yours and wider teams within Ocado Polska.
• Be a champion for your area within the IT and business organisations.
TECHNICAL SKILLS

Programming/Middleware
• Data structuring and design skills (inc good SQL)
• Experience with managing large datasets
• Knowledge of MapReduce algorithms
• Strong knowledge of distributed computing
Cloud Technology
• Bucket storage (S3/GCS)
• VM management, Linux skills
• Networks & Security
Nice to have:
• Java (J2SE)
• Experience with Hadoop & Family (Hive, Pig, etc.)

Work permit in Poland is necessary!

We are having 5-6 position open. Send your Resume to: ewa.nowakowska@itmatch.pl
Ewa Nowakowska

Ewa Nowakowska IT Rekruter w
CodeWise

Team Leader Bog Data Team / Ocado Technology / Kraków

Ocado are an equal opportunities employer and as such make every effort to ensure that all potential employers are treated fairly and equally, regardless of their sex, sexual orientation, marital status, race, colour, nationality, ethnic or national origin, religion, age, disability or union membership status.

The main purpose of this role is to lead a team of Big Data Developers within one of the Ocado Polska divisions, delivering business critical projects whilst maintaining high morale, managing the day to day activities in an efficient and professional manner and ensuring all team targets are met as advised by management.

Technical Lead Aspects of the Role
• Oversee the technologies, tools and techniques used within the team
• Work closely with the business and developers on issues related to design and requirements
• Drive change to implement efficient and effective strategies as advised by management
• Work closely with peers in the business to fully understand the business process and requirements.
• Gain enough business knowledge to be able to actively participate in specifying software solutions for business needs.
• Ensure that projects are accurately estimated and delivered to schedule
• Show flexibility to respond to the changing needs of the business.
• Actively contribute to the process of continual improvement, with regard to self, team and systems

Line Manager Aspects of the Role
• Lead a team of Big Data Developers
• Assume a high level of ownership of all work developed by members of the team.
• Train and integrate new team members and proactively support the continued development of existing team members
• Build and promote a positive working environment for the team within your areas as well as other business areas you will engage with.
• Effectively manage team members in line with company policy and procedures, including performance, development, disciplinary and conflict resolution with effective feedback.
• Proactively report and manage upwards to management and the business, so that they are well informed of the work currently in development.
• Implement team goals and objectives
• Supervise, train and guide team members
• Inspire and motivate team members
• Be knowledgeable about each member of your team, their strengths, weaknesses and effectiveness, whilst translating each of their behaviours into clear tasks and objectives to improve their individual performance.
• Work with the wider HR team to support further initiatives including Recruitment of new employees into yours and wider teams within Ocado Polska.
• Be a champion for your area within the IT and business organisations.
TECHNICAL SKILLS

Programming/Middleware
• Data structuring and design skills (inc good SQL)
• Experience with managing large datasets
• Knowledge of MapReduce algorithms
• Strong knowledge of distributed computing
Cloud Technology
• Bucket storage (S3/GCS)
• VM management, Linux skills
• Networks & Security
Nice to have:
• Java (J2SE)
• Experience with Hadoop & Family (Hive, Pig, etc.)

Work permit in Poland is necessary!

We are having 5-6 position open. Send your Resume to: ewa.nowakowska@itmatch.pl
Marcin Biały

Marcin Biały Network & Security
Solutions Architect

Witam,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w rekrutacji w ramach projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Socjalnego, priorytet VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1. Którego celem jest podniesienie kwalifikacji kadry pracowniczej w obszarze ICT. Rekrutacja trwa do 07 października 2013 !!!

1. Projekt "Akademia Sieci" jest BEZPŁATNY i edukuje specjalistów w dziedzinie sieci komputerowych i telekomunikacji i obejmuje :

- Kurs Cisco Certified Network Associate (CCNA Routing & Switching), 80 godzin zajęć praktycznych w laboratorium
- Egzamin certyfikujący CCNA Routing & Switching (200-120 CCNA)
- Dostęp uczestników do realnego środowiska laboratoryjnego
- materiały edukacyjne

2. Projekt kierowany jest do:

- Firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (zatrudnienie do 250 osób)
- Firm zarejestrowanych w województwie łódzkim


3. Zajęcia rozpoczną się:

- w pierwszym kwartale 2014 roku w Łodzi
- zajęcia potrwają ok. 2 miesięcy w dogodnych dla uczestników terminach

4. Korzyści dla pracodawcy:

1. Podniesienie kwalifikacji kadr w obszarze administracji sieciami komputerowymi
2. Inwestycja w kadry
3. Darmowe przeszkolenie pracowników w obszarze specjalistycznym (ICT)
4. Darmowa certyfikacja pracowników cenionym i rozpoznawalnym certyfikatem (CCNA)
5. Wzrost zadowolenia pracowników
6. Reklama dla pracodawcy

5. Korzyści dla pracowników

1. Podniesienie kwalifikacji obszarze administracji sieciami komputerowymi
2. Dostęp do materiałów szkoleniowych i rzeczywistego laboratorium
3. Zwiększenie atrakcyjności na rynku pracy
4. Darmowe szkolenie i certyfikacja
5. Wymiana doświadczeń między uczestnikami
6. Interesujące scenariusze typu "case study" z doświadczeń trenerów

6. Aby zgłosić firmę do projektu wystarczy wysłać email na adres rekrutacja@akademia-sieci.pl i zawrzeć w nim:

- Dane firmy (Nazwa, NIP, adres)
- Liczba osób, które chcą Państwo przeszkolić
- Email kontaktowy
- Telefon kontaktowy
- Imię i nazwisko osoby do kontaktu

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://akademia-sieci.pl

pozdrawiam

Marcin Biały
Leader Projektu
http://akademia-sieci.pl

konto usunięte

Omnitracker (ITSM software) - Webinar: 10.10.2013. Przyjmuję zgłoszenia.

Ewa B.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

WYPEŁNIJ ANKIETĘ i WYGRAJ NAGRODĘ!

Może jesteś freelancerem, męczy Cię praca w domu i chcesz od czasu do czasu popracować w inspirującym miejscu, wśród ciekawych ludzi?

Być może pracujesz z ludźmi jako coach, trener, psycholog, terapeuta, dietetyk, doradca zawodowy, rekruter, itp. i potrzebujesz do tego odpowiedniej sali warsztatowej lub klimatycznego gabinetu?

A może już korzystasz z przestrzeni coworkingowych?

Jeśli tak, koniecznie weź udział w krótkim badaniu preferencji i oczekiwań dotyczących korzystania z coworkingu, wypełnij ankietę (zajmie Ci to ok. 5 minut), a otrzymasz atrakcyjną nagrodę - do wyboru:
- 2 GODZINY WYNAJMU GABINETU NA SPOTKANIE Z KLIENTEM, kupon o wartości 50-60 zł w zależności od wybranego gabinetu
- 2 GODZINY WYNAJMU SALI WARSZTATOWEJ, kupon o wartości 80-130 zł w zależności od wybranej sali
- 1 DZIEŃ WYNAJMU BIURKA W PRZESTRZENI COWORKINGOWEJ, kupon o wartości 40-80 zł, w zależności od tego na ile godzin dokonasz rezerwacji biurka.

Link do ankiety znajdziesz tutaj.

Ankieta będzie aktywna do 15 października.

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena S.

Magdalena S. Trener / HRowiec /
Psycholog

Poszukiwani Specjaliści:

SPECJALISTA-WDROŻENIOWIEC IFS DLA MODUŁU CRM
http://www.kopex.com.pl/upload/repozytorium/2030_specj...

SPECJALISTA WDROŻENIOWIEC IFS DLA MODUŁU PRODUKCJA
http://www.kopex.com.pl/upload/repozytorium/2031_specj...

SPECJALISTA-WDROŻENIOWIEC IFS - MODUŁ IFS ZARZĄDZANIE PROJEKTEM
http://www.kopex.com.pl/upload/repozytorium/2032_specj...
Karol Drzewiecki

Karol Drzewiecki Graphic Designer

Witam,

sprzedam internetową galerię sztuki:

http://allegro.pl/okazja-gotowy-biznes-internetowa-gal...

zapraszam!
Karolina Maziarka

Karolina Maziarka Asystent ds.
rekrutacji

Witam serdecznie,

prowadzę rekrutację na stanowisko Konsultant BI w Warszawie.

Wymagania:

- doświadczenie w programowaniu zapytań (SQL)
- mile widziana znajomość platform BI: Oracle BI, SAS BI, Jaspersoft, Pentaho i innych
- mile widziane doświadczenie w modelowaniu i rozwijaniu hurtowni danych
- mile widziane doświadczenie w projektowaniu i implementacji zasilania baz danych/hurtowni (ETL/ELT)

Oferujemy:

- umowę o pracę (możliwe również inne formy zatrudnienia)
- pracę w młodym zespole
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- stałą możliwość rozwoju, zdobywania wiedzy
- indywidualną ścieżkę rozwoju (szkolenia, certyfikaty)
- udział w ciekawych projektach dla prestiżowych klientów
- pakiet medyczny

Proszę o kontakt przez GoldenLine lub na k.maziarka@pgbhr.com
Tomasz Brosdowski

Tomasz Brosdowski Specjalista ds.
Sprzedaży, INFOCOMP
Sp. z o.o.

Szanowni Państwo

INFOCOMP Sp. z o.o jako partner firmy Microsoft ma wielką przyjemność przedstawić nową wersję usługi Office 365! Teraz wszystkie dobrze znane Ci aplikacje i dokumenty, poczta e-mail klasy biznes, kalendarz oraz wideokonferencje mogą być dostępne na każdym Twoim urządzeniu i z każdego miejsca.

Office 365 w Twojej firmie to:

Dostęp do poczty i danych zawsze i wszędzie: pracuj z praktycznie dowolnej lokalizacji, korzystając ze znanych i lubianych aplikacji Office oraz swobodnego dostępu do dokumentów i innych plików, zsynchronizowanych między wszystkimi urządzeniami – komputerami PC, smartfonami i tabletami.

Łatwiejsza współpraca: pracuj wygodniej i efektywniej, korzystając z dobrze znanych Ci aplikacji Office zintegrowanych z pocztą e-mail klasy biznes, wideokonferencjami HD z pomocą aplikacji Lync. Dodatkowo proponujemy elektroniczny obieg dokumentów w oparciu o Microsoft SharePoint czy współdzielone kalendarze

W ofercie także:
-Zintegrowane oprogramowanie zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP - Partner3
-Oprogramowanie magazynowe WMS Partner3
-Moduły: Produkcja, Środki trwałe, Zarządzanie łańcuchem dostaw VMI, Sprzedaż, CRM
-Możliwość integracji z zewnętrznym oprogramowaniem, np z Comarch CDN XL, Insoft, Płatnik itp.
-Wsparcie sprzętowe

Zapraszam do kontaktu:

Tomasz Brosdowski
Tel. 601-241-626
tomasz.brosdowski@infocomp.plTen post został edytowany przez Autora dnia 22.10.13 o godzinie 11:42
Joanna D.

Joanna D. Marketing Specialist
/ Specjalista ds.
Marketingu

Zapraszamy na bezpłatne seminarium on-line dotyczące trendów BYOD (Bring Your Own Device) organizowane przez Consafe Logistics - lidera wśród dostawców rozwiązań IT dla łańcucha dostaw.
Webinarium prowadzone jest w języku angielskim.

Temat: BYOD - How to address Security in Enterprise Mobility?
Termin: 25 października 2013, godz. 14:00

Rejestracji można dokonać na stronie: http://www.consafelogistics.pl/mobilitywebinars

Pozdrawiamy,
zespół Consafe Logistics
http://consafelogistics.pl
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Korzystając z bliskiej współpracy z zagranicznym partnerem inwestycyjnym mogę zaoferować wsparcie dla oryginalnych i perspektywicznych (w skali międzynarodowej) inicjatyw, start up-ów poprzez:

- podniesienie kapitału,
- pomoc w opracowywaniu strategii i wsparcie zarządzania w skali międzynarodowej projektu,
- doświadczenie w realizacji wielu dźwigni rozwoju dla firm na rynkach międzynarodowych.

Opieka inwestycyjna dla oryginalnych, interesujących projektów obejmuje obszary: marketingu, badań i rozwoju, produkcji, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji, zarządzania finansami, międzynarodowych przejęć i in.
Artem Chebotayev

Artem Chebotayev Absolwent (Akademia
Morska w Szczecinie,
inż.)

Witam, K&CH jest firmą prężnie rozwijającą się i działającą na terenie Ukrainy i Polski, wkrótce Niemcy, Czechy, Węgry (w tej chwili zatrudniono 25 kwalifikowanych specjalistów).

Oferujemy takie usługi jak:
-projektowanie stron internetowych i logotypów;
-reklama w internecie;

Dlaczego K&CH?
Bo my robimy taką reklamę od której Państwo mają dochód!

Więcej informacji Państwo znajdą na stronie internetowej: K&CH Poland


Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Olga F.

Olga F. Pracownik biurowy,
freelancer

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, poświęconej najnowszym trendom oraz innowacjom w obszarze zarządzania procesów biznesowych.

Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja ,,BPM Trends” odbędzie się 27 listopada 2013 roku, w Warszawie.

Obrazek

Kluczowe zagadnienia, które zostaną omówione podczas konferencji to m.in.:
• nowości oraz trendy w obszarze BPM – nurty i kierunki rozwoju
• zarządzanie procesami
• automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych
• audyt procesów
• SOA / BPO / BAM w firmie
• projektowanie i modelowanie procesów biznesowych,
• analiza procesów
• worklflow
• notacje BPM
• Case study, succsess stories – doświadczenia i dobre praktyki

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „BPM Trends”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Justyna Kucharska

Justyna Kucharska Specjalista ds.
promocji


Obrazek

BEZPŁATNA konferencja "Data Center & Private Cloud" 14 listopada 2013 w Poznaniu!

Kolejna edycja konferencji "Data Center & Private Cloud"! To wydarzenie poświęcone
najnowszym technologiom, środowiskom i narzędziom gwarantującym niezawodny i bezpieczny
dostęp do baz danych i pamięci masowych, oraz zagadnieniom teoretycznym i praktycznym
związanym z architekturą i funkcją prywatnych chmur obliczeniowych.

Zakres tematyczny wydarzenia:

Data center
- zarządzanie i bezpieczeństwo systemów baz danych i pamięci masowych
- budowa nowoczesnego data center
- serwery baz danych
- systemy operacyjne dla data center
- integracja baz danych, transfer danych
- wydajne serwery i klastry dla data center
- green data center
- macierze dyskowe, streamery, biblioteki taśmowe, autoloadery
- mobilne systemy pamięci masowych

Private cloud
- cloud computing w przedsiębiorstwie
- bezpieczeństwo danych w systemie private cloud
- cloud computing vs cloud services – różnice
- usługi w modelu Saas, IaaS, PaaS, CaaS
- od wirtualizacji do infrastruktury cloud computing
- zarządzanie aplikacjami i infrastruktura w chmurze
- transformacja organizacji w kierunku cloud
- oszczędności związane z użytkowaniem private cloud
- standardy europejskie regulujące przetwarzanie danych w prywatnej chmurze obliczeniowej
- aspekty prawne związane z użytkowaniem private cloud

Podczas wydarzenia swoje rozwiązania zaprezentują firmy: Comarch, Arrow, Fast Group,
Agmar oraz TouK.

Bliżej wydarzenia będziemy sukcesywnie uzupełniać agendę o nowe ciekawe wykłady.

Pod koniec wydarzenia rozlosowane zostaną nagrody m.in.: vouchery do kręgielni MK
Bowling, zaproszenia na wyprawę off-road od firmy Autodrom 4×4 oraz książki wydawnictwa
HELION.

Więcej informacji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/datacenter_2013_poznan

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, wystarczy wcześniejsza rejestracja!

Wyślij zaproszenie do