Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching


Obrazek

Projekty stały się od pewnego czasu nieuniknioną częścią naszego życia
zarówno zawodowego jak i prywatnego. Słyszymy wiele o projektach,
o projektowym charakterze spraw o zarządzaniu przez projekty.
Czasami wchodząc głębiej w rozmowę odkrywamy jak bardzo słowo projekt
jest pojemne i jak różnorodnie używane w obecnym świecie.

Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” pozwala na lepsze zrozumienie
czym jest projekt i jak nim skutecznie zarządzać, przedstawia przegląd obecnych
na rynku głównych standardów w zakresie kierowania projektami
oraz omawia konkretne przypadki zarówno w mikroskali
jak i w skali międzynarodowego przedsięwzięcia.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 23 maja, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa



Czytaj więcej...
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Zapraszam na otwarte szkolenie Professional Scrum Foundations.


Obrazek

Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psf/



Obrazek

Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psm/Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.05.13 o godzinie 15:08

konto usunięte

Już za 4 dni zaczynamy #IT fest. Miejsca powoli się kończą, zapraszamy do rejestracji na: http://itfest.pl/

konto usunięte


Obrazek


Zapraszamy na najbliższe szkolenia Professional Scrum Master już od 3100 zł netto.

Szkolenie Professional Scrum Master to zaawansowane szkolenie dla Scrum Masterów przygotowane przez twórcę metodyki Scrum - Kena Schwabera, oraz wybranych przez niego certyfikowanych trenerów, zrzeszonych w Scrum.org.

Nowy program szkolenia uwzględniający doświadczenia dwunastu lat istnienia metodyki Scrum oraz poprzednich szkoleń, koncentruje się na jakości i skuteczności wdrażania Scrum w zespołach.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu metodyki Scrum, które pracują jako Scrum Masterzy lub zamierzają podjąć tę rolę w swoich organizacjach. Uzyskanie szerokiej wiedzy na temat Scrum zostaje potwierdzone certyfikatami przyznawanymi przez Scrum.org. Wymaga to zdania egzaminu testowego (PSM-I) oraz opisowego (na poziomie PSM-II). Podniesiony poziom trudności pozwala wyróżnić profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę na temat metody Scrum oraz praktyk i metod Agile, by zastosować je w różnych projektach i zespołach.

Najważniejsze cechy wyróżniające szkolenie Professional Scrum Master to:

- nowy, stale udoskonalany program szkolenia,

- certyfikacyjny egzamin uznawany na całym świecie (certyfikat otrzymują wyłącznie osoby, które ukończył egzamin pozytywnie),

- najwyższej klasy trenerzy, którzy muszą stale potwierdzać swoje kwalifikacje.

Szkolenie prowadzi Andrzej Brandt jeden z najbardziej doświadczonych praktyków i propagatorów Scrum oraz innych metod Agile w Polsce. Jego kompetencje potwierdził osobiście Ken Schwaber, przyznając mu jako pierwszemu Polakowi tytuł Professional Scrum Trainer. Jest to doświadczony manager, project manager oraz trener.

Najbliższe terminy:

- Kraków, 20-21 czerwca 2013,

- Warszawa, 9-10 września 2013,

- Kraków, 17-19 października 2013,

- Warszawa, 21-22 listopada 2013,

- Kraków, 9-10 grudnia 2013
.

Zapraszamy do zapisów na agileszkolenia.pl.

Obrazek


Reprezentuję firmę JSystems oferującą szkolenia informatyczne dla specjalistów z działów IT.

Organizujemy certyfikowane szkolenia autorskie:

*Otwarte – w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Katowicach;
*Zamknięte / dedykowane – na terenie całego kraju, za granicą oraz w siedzibie klienta.

Ponadto świadczymy również usługę wsparcia technicznego w zakresie administracji baz danych.

NAJBLIŻSZE PROMOCJE!

Szkolenie: Podstawy Oracle SQL
Miasto: Katowice
Termin: 03.06.2013 - 05.06.2013
Cena: PROMOCJA! 720 zł netto (Cena przed promocją 1 440 zł netto)
Kod: JKJSTGLORASQL1

Szkolenie: Backup & Recovery
Miasto: Warszawa
Termin 03.06.2013 - 04.06.2013
Cena: PROMCJA! 720 zł netto (Cena przed promocją 1 440 zł netto)
Kod: JKJSTGLORASQL1

Szkolenie: Oracle dla administratorów aplikacji
Miasto: Warszawa
Termin: 05.06.2013 - 07.06.2013
Cena: PROMOCJA! 1 199 zł netto (Cena przed promocją 1 904 zł netto)
Kod: JKJSTGLORAAPLI

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z naszej oferty masz szansę uzyskać rabat!
To proste! Napisz do mnie i w treść wiadomości wpisz specjalny kod, który znajduje się pod ww. szkoleniami promocyjnymi!

Programy szkoleń znajdą Państwo na http://www.jsystems.pl

SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Judyta Klimkiewicz
kom.: 884 682 241
e-mail: j.klimkiewicz@jsystems.pl


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.06.13 o godzinie 09:10
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Sesje rozwojowe - coaching oraz psychologia zorientowana na proces

Przy pomocy technik coachingowych, psychologii procesu, ćwiczeń aktorskich, pracy z przekonaniami łączę kilka nurtów - integracja różnych podejść rozwojowych daje lepsze rezultaty rozwojowe.

Tematyka sesji rozwojowych jest bardzo szeroka i dostosowana do celów i potrzeb Klienta. Sesje rozwojowe mogą Ci pomóc:
ustalić cele życiowe oraz zawodowe i dotrzeć do potencjału pozwalającego na osiągnięcie wyznaczonych celów
rozwinąć swoją zdolność autoprezentacji, asertywność
lepiej radzić sobie ze stresem, przećwiczyć nowe sposoby reagowania w trudnych sytuacjach
zintegrować "serce z rozumem" czyli sferę emocjonalną ze sferą intelektualną
uwolnić się od uogólnionych, krytycznych przekonań na swój temat

Sesje polegają na rozwijaniu pozytywnej strony, która tkwi w każdym z nas - poprzez czerpanie z naszych zasobów pewności siebie, zadowolenia, ciekawości świata, satysfakcji, misji życiowej, duchowości. Pozwalają również na przepracowanie blokujących nas myśli i emocji z przeszłości, pojawiających się w kontekście zmiany, jakiej chcielibyśmy w życiu doświadczyć. Sesje odpowiednie są również dla młodzieży uczącej się - gimnazjalnej oraz licealnej.

Cena: 80 zł/h, 100-120 zł/h u Klienta w obrębie Warszawy (cena ustalana w zależności od wskazanego miejsca spotkania)

Na hasło Goldenline pierwsza sesja za połowę ceny!

Prowadzący: Paweł Tempczyk
Jestem psychologiem, absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Wspieranie rozwoju osobowości - 2009). Wykształcenie psychologiczne połączyłem z edukacją aktorską - ukończyłem m. in. Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego (2008), trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia (2008-2010) oraz Kurs dramy Stowarzyszenia STOP-KLATKA (2009). Jako asystent w Interaktywnym Teatrze Procesu (2010-2012) prowadziłem zajęcia zespołu w oparciu o psychologię procesu, psychodramę i improwizację aktorską. W swoim dorobku jako trener rozwoju osobistego mam warsztaty m.in. w Studiu Teatralnym Anny Kobieli (staż instruktorski teatralny - 2010), w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 (2010-2012) oraz w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas oraz MGOPS Drohiczyn - 2011, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki - 2012). Swoje doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia warsztatów postanowiłem przełożyć na sesje indywidualne, które prowadzę od 2010 roku. Obecnie współpracuję na stałe z firmą szkoleniową KnowBOX (http://www.knowbox.pl/pawel-tempczyk/), piszę cykl artykułów odnośnie psychologii procesu na treco.pl (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/), uczestniczę w stugodzinnym kursie Coachingu grupowego Grupy TROP oraz współorganizuję europejski projekt OPEN CAMPUS w ramach organizacji Youth For Exchange and Understanding International.

Po więcej informacji zapraszam na http://www.paweltempczyk.pl (paweltempczyk@paweltempczyk.pl).


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 01.06.13 o godzinie 21:07
Artur G.

Artur G. Prezes Zarządu

Zapraszam do udziału w ogólnopolskim Programie Dane Osobowe Pod Kontrolą

Program powstał z myślą o tych podmiotach, które szczycą się działaniem zgodnym z wymogami ustawy
o ochronie danych osobowych oraz najwyższymi standardami etycznymi w działaniach biznesowych.

http://www.dopk.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.06.13 o godzinie 11:13
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Łukasz P.

Łukasz P. Art Director

hamahakki™

http://hamahakki.com/

Projektowanie Graficzne | Wizualizacje Architektoniczne | Web & Print

Serdecznie zapraszam ;)
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

"Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"
20 czerwca 2013r., Warszawa

Jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii?
Jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem?
Jak można tego uniknąć?


Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona kwestiom bezpieczeństwa naszych danych. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na Państwa pytania, a także przedstawią Państwu narzędzia, na których sami pracują.

Uzupełnieniem całości będą wystąpienia Partnerów, którzy zaprezentują Państwu swoje najnowsze rozwiązania dzięki, którym zostanie zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędu ludzkiego.
STRONA: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/17-04-2013-s...

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Wykłady na konferencji wygłoszą m.in.:

-Backup danych: o czym pamiętać i co warto wiedzieć, Piotr Chmiel, Kierownik Działu Zarządzania Zgodnością, T-mobile Sp. z o.o.,
-TSMbox - Backup Appliance Build for Recovery Speed, Paweł Maczka, Dyrektor IT, Szef Działu Pamięci Masowe & Systemy Bezpieczeństwa Danych, Członek Zarządu, Infonet Projekt Sp. z o.o. /IBM Polska Sp.z o.o.,
-Bezpieczne składowanie i udostępnianie danych - od pendrive'a do macierzy klasy enterprise, Arthur Kilian, Channel Sales Manager CEE, Imation Tiered Storage & Security Systems
-StorageCraft – backup fast, recover faster, Elżbieta Kasprzyk - Product Manager, Michał Janik - Inżynier Systemowy, StorageCraft Polska sp. z o.o.
-Rynek usług backup & storage w chmurze, Grzegorz Bernatek, Kierownik Działu Analiz, Audytel S.A.

Tematyka konferencji:

backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów,
backup systemów operacyjnych,
backup on-line,
rozwiązania storage’owe,
archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
outsourcing usług archiwizacyjnych,
zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:
dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa
oficerów bezpieczeństwa,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Udział jest BEZPŁATNY* dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.
Udział jest płatny* dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych.
Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. 721 729 134
fax. 22/ 244 25 37
e-mail.agnieszka.roznicka@multitrain.pl

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Branża ICT w Chinach

Chcieliśmy poinformować polskie firmy z branży ICT iż firma ITRO Sp. z o.o. podjęła działania dla naszego klienta wprowadzenia autorskiego oprogramowania na rynek chiński.

Wstępne rozpoznanie zaowocowało powstaniem raportu dotyczącego branży:
RAPORT 2013 Chiński rynek oprogramowania i aplikacji mobilnych.pdf.

Zapraszamy do zapoznania się z nim na naszej stronie oraz stronie http://chiny24.com.

W razie zainteresowania usługami naszej firmy związanymi z ekspansją zagraniczną zapraszamy do kontaktu.

sadowski@itro.pl | http://itro.pl | Doradztwo eksportowe

Obrazek
Natalia Bąk

Natalia Bąk Specjalista ds.
Promocji i
Marketingu

Najbliższa sobota we Wrocławiu zapowiada się bardzo ciekawie.
Targi pracy połączone z wykładami merytorycznymi oraz losowaniem nagród.

15 czerwca, Wrocław
Hotel Orbis
Start: godz. 09.00

Program prelekcyjny:

Barbara Rogoś-Turek - Pierwsze kroki w świecie User Experience
Michał Jankowski – Jak przeżyć w Internecie?
Ewa Wrońska - Jak zwiększyć szansę na otwartą komunikację w zespole?
Wojciech Jeziorski – Kręta droga do Definition of Done
Miłosz Janiak – Prawne formy zatrudnienia freelancerów w branży IT

Każdy uczestnik otrzyma premierowy numer Przewodnika KarieraPlus!
http://karieraplus.pl,, rozlosowane zostaną książki wydawnictwa Helion oraz prenumeraty magazynów Haking i SDJ.

WSTĘP BEZPŁATNY! SERDECZNIE ZAPRASZAMY! WYSTARCZY REJESTRACJA ONLINE: http://careercon.pl/karierait/wroclaw/rejestracja

Szczegóły na: http://careercon.pl/karierait/wroclaw lub na profilu Facebook: Kariera IT
Monika Kopertowska

Monika Kopertowska właściciel, Biuro
Rachunkowe Alina
Kopertowska

Witam

Zapraszam do współpracy Biuro Rachunkowe Alina Kopertowska
http://www.goldenline.pl/firma/biuro-rachunkowe-alina-...

ak@biurorachunkowe.lodz.pl

www.biurorachunkowe.lodz.pl

Pozdrawiam serdecznie
Monika Kopertowska
Magda Waś

Magda Waś IT-Supreme

Przyszłość w IT - targi pracy + wykłady / Wrocław, 29 czerwca 2013 r.

DATA: 29 czerwca 2013 r.

MIEJSCE: Wrocław, Radisson Blu ul.Jana Ewangelisty Purkyniego 10

Biorąc udział w wydarzeniu uczestnicy będą mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z liderami rynku IT w Polsce, zapoznania się z ofertą rekrutacyjną oraz poznaniem strategii rozwoju firm. Każdy uczestnik dzięki dołączeniu swojego CV podczas rejestracji online powiększa swoje szanse na zatrudnienie. Równolegle na salach prelekcyjnych będą odbywały się wykłady merytoryczne, prowadzone przez ekspertów.

Zapraszam na nasz FAN PAGE na którym znajdziecie zdjęcia oraz relację wideo z poprzednich edycji targów.

WSTĘP BEZPŁATNY

REJESTRACJA ONLINE - posiadam doświadczenie

REJESTRACJA ONLINE - jestem studentem bez doświadczenia

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA

Program wydarzenia:

od 9.30 Odbiór identyfikatorów oraz materiałów targowych.
10.00 – 10.40 Panel pierwszy: równoległe wykłady merytoryczne
Sala A - Agata Piórkowska "Dlaczego specjaliści IT wybierają kontrakt? Charakterystyka formy współpracy i sylwetka kontraktora"
Sala B - Wojciech Paździor “6 kroków zanim zmienisz pracę”
Sala C - Paweł Tkaczyk “Jesteś programistą gier czy tego chcesz czy nie”
Sala D - Tomasz Popów “Rewolucja się już zaczęła. Ruch danych w sieciach GSM do 2016 rok zwiększy się 26 krotnie. Co to oznacza dla handlu, komunikacji dla każdego z nas”

10.50 – 11.30 Panel drugi: równoległe wykłady merytoryczne
Sala A - Kamil Kozieł “Slajdument drogą do destrukcji kariery – czyli o dobrych prezentacjach”
Sala B - Marcin Cichoń “Przychodzi baba do lekarza... na badania usability. Jak zadbać o użyteczność serwisów internetowych”
Sala C - Łukasz Goździaszek “Odpowiedzialność cywilna, karna i podatkowa za czynności podejmowane w Internecie”
Sala D - Tobiasz Koprowski “From Plan, To Backup, To The Cloud in Forty Minutes”

11.30 – 12.00 Catering kawowy dla uczestników
12.00 – 13.05 Prezentacja firm uczestniczących m.in. Nokia Siemens Networks Sala A
13.10 – 14.00 Allegro Group "prowadzenie projektów IT w Scrumie"Sala A

14.00 – 14.40 Panel trzeci: równoległe wykłady merytoryczne
Sala A - Aleksandra Bożyńska “Jak dogadać się z trudnym klientem - twórcze rozwiązywanie problemów w projektach IT”
Sala B - Mariusz Gil “Architektura aplikacji dla chmury Amazon Web Services”
Sala C - Marcin Kokott “Od programisty do Inwestora (Agile, Lean, Lean Startup)”

14.50 – 15.30 Panel czwarty: równoległe wykłady merytoryczne
Sala A - Renata Respondek “Kreatywność i twórcze myślenie w IT”
Sala B - Paulina Świątkiewicz “Rozmowa rekrutacyjna pod kontrolą, czyli jak nie dać się rekruterowi”
Sala C - Kamil Lehmann “Jak pies z kotem czyli Developer vs. Designer”

15.30 – 15.45 Losowanie nagród dla uczestników i zakończenie imprezy

Do wygrania m.in. :
- zaproszenie na konsultacje i doradztwo z zakresu przygotowania dokumentów aplikacyjnych (CV , list motywacyjny oraz tworzenie swojego wizerunku w internecie)
- 3 zaproszenia na szkolenie "Trening twórczego myślenia i działania"
- gry "Dead Island Riptide"
- książki

DO ZOBACZENIA NA TARGACH !!! :)

Obrazek


Obrazek
Chcesz uczyć się za darmo! CISSP , RedHat, Microsoft, ISACA, ISC2, ITIL, VMware,
Zapraszamy na stronę http://certificator.it
codziennie dodajemy kolejne egzaminy...

Karolina Mazowiecka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching


Obrazek


Czasami przygotowujemy się do roli kierownika projektu przez lata, stopniowo dojrzewając i podglądając starszych kolegów. Bywa tak, że zanim przyjdzie nam poprowadzić osobiście projekt, to mamy już za sobą wieloletnie doświadczenie w roli członka zespołu i ukończone studia z zakresu zarządzania projektami. Bywa również tak, że życie stawia nas znienacka w roli project managera. Oczekiwanie sukcesu w stojącym przed nami przedsięwzięciu może być świetnym motywatorem do nauki lub stanowić przygniatający ciężar. W każdym z przypadków dwudniowe szkolenie „Praktyczne zarządzanie projektami” może stanowić solidną porcję konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program szkolenia powstał na bazie osobistych, wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu, odnosi się również bezpośrednio do zbioru uznanego standardu PMBOK Guide. Mała grupa i warsztatowy charakter szkolenia zwiększają efektywność nauki.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 20-21 sierpnia, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Bartłomiej M.

Bartłomiej M. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Lex Factory to firma zajmująca się przeprowadzaniem szkoleń kładących nacisk na aspekty prawne. Oferujemy najszerszy w Polsce zakres szkoleń prawnych. Jako firma jest stworzona przez profesjonalistów dla profesjonalistów, zapewniamy usługi, trenerów najlepiej wyszkolonych w swojej dziedzinie.
W obecnych czasach informacja to fundament efektywnego marketingu. Przedsiębiorstwa osiągające sukces doskonale wiedzą jak ważne jest bezpieczeństwo informacji w obrocie firmy. Ponadto własność intelektualna, prawa autorskie, patenty stanowią aktualnie część prawa, dzięki czemu prawo chroni interesy przedsiębiorstwa.
Nasza firma zdając sobie z tego sprawę proponuje szkolenia o przykładowej tematyce dotyczące powyższego zagadnienia:
- Prawo autorskie
-Ochrona danych osobowych
-Ochrona danych w służbie zdrowia
-Bezpieczeństwo informacji

Kontakt z nami:
Tel. 607 127 947
E-mail: kontakt@lexfactory.pl
http://lexfactory.pl

Zapraszamy do współpracy.
Krzysztof Wiśniewski

Krzysztof Wiśniewski MCSD, MCSA, MCPS,
MS; Trener IT: MOS,
C#, ASP.NET;
Softw...

Freelancer, ASP.NET. Po 10 sierpnia mam wolne terminy do końca miesiąca. Sezon urlopowy, więc wydajność na pół gwizdka. Mogę w tym czasie zrealizować mniejszy projekt.
Zamiast portfolio, ostatnie wdrożenie: http://www.ebadanie.com/

Wyślij zaproszenie do