konto usunięte

Zarządzanie jakością, ryzykiem i zmianą w projektach informatycznych

Szanowni Państwo

Mam przyjemność zaprezentować Państwu kolejne szkolenie organizowane przez firmę ISecMan. Szkolenie odbędzie się już 2-3 października w Warszawie

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników projektów lub osoby odpowiedzialne za ryzyko, zmianę, jakość i bezpieczeństwo informacji w projektach informatycznych. Program obejmuje również zagadnienia analizy ryzyka, prawidłowości prowadzenia projektu, zgodności z metodykami. Polecane kadrze kierowniczej średniego szczebla, specjalistom i konsultantom, osobom dedykowanym do kontroli jakości, nadzoru lub pracownikom PMO, project managerom, audytorom wewnętrznym i informatycznym.

Korzyści płynące ze szkolenia:

Uczestnik uzupełni wiedzę o najnowsze trendy międzynarodowe w audycie projektów IT oraz
zasady skutecznego zarządzania projektami, zawarte w międzynarodowych metodykach dot. ładu
organizacyjnego w projektach IT. Uczestnik, w oparciu o warsztaty i pracę w grupie praktycznych,
nabędzie umiejętności oceny ryzyka projektów IT, zwłaszcza w zakresie ROI i Value Added Analysis,
będzie potrafił skonfrontować znane mu projekty z najlepszymi praktykami zarządczymi, porównać
je i poprawić zarządzanie projektem w oparciu o uznane zasady. Szkolenie buduje poczucie
konieczności tworzenia wartości dodanej w projektach IT, pozwala poznać siłę interakcji między
różnymi etapami zarządzania projektem IT. Odnosi się tez do wymagań regulatorów rynku, obecnych
przy specyficznych projektach branżowych.

Cena szkolenia:

Cena regularna: 2290 PLN/os + 23% VAT
do 15.09 First Minute: 1990 PLN/os + 23% VAT
15-25.09 Cena Promocyjna: 2090/os + 23% VAT
od 25.09 Cena regularna

Rabaty:
• Uczestnik poprzednich szkoleń ISecMan: -5%
• 2 osoby z Firmy: -5%
• 3 osoby z Firmy: -10%

Po więcej informacji zapraszam bezpośrednio do strony szkolenia : http://isecman.org/zarzadzanie-jakoscia-ryzykiem-i-zmi...

Kontakt:

Bartłomiej Pokojski
tel. 22 427 36 54
Fax: 22 244 24 59
e-mail: bartlomiej.pokojski@sqam.org

Lub bezpośrednio przez GLBartłomiej Pokojski edytował(a) ten post dnia 11.09.12 o godzinie 11:19
Krzysztof N.

Krzysztof N. CEO. Aplikacje
internetowe i
mobilne. Symfony,
Zend.

1. Portale, wortale, portale społecznościowe, serwisy internetowe
2. Aplikacje CMS (ang. Content Management System)
3. Aplikacje CRM (ang. Customer Relationship Management)
4. Aplikacje wspomagające zarządzanie obiegiem dokumentów
5. Aplikacje dedykowane, specjalistyczne

To produkty jakie dostarcza Meritoo.pl.

1. Analiza i przygotowanie optymalnych rozwiązań dla profilu danego przedsiębiorstwa
2. Usługi doradcze, szkoleniowe z zakresu tworzenia oprogramowania
3. Integracja z systemami zewnętrznymi (sprzedażowymi, księgowymi etc.)
4. Tworzenie nowych rozwiązań jak również modyfikacja istniejącego oprogramowania
5. Usługi outsourcingowe, podwykonawstwa z zakresu projektowania i tworzenia oprogramowania

Natomiast to są nasze usługi.

Współpracujemy z klientami z całego kraju oraz z zagranicy.
Analizujemy, projektujemy, wdrażamy, testujemy.

Zzzawsze dostarczamy aplikacje solidne i stworzone z najlepszych składników.

Zapraszamy :]
www.meritoo.pl


Obrazek
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Zapraszam na Studia Podyplomowe dofinansowane. Ostatnia rekrutacja.
Controlling / Business Intelligence.
e-Marketing.
http://studiapodyplomowe.eu/p2/

konto usunięte

Witam,
jeżeli ktoś posiada książkę Steve'a Blanka "Four Steps to the Epiphany" i zechciałby ją odsprzedać lub pożyczyć - prośba o info. na priva.

Pozdrawiam, Piotr
Michal Zulinski

Michal Zulinski Web/UI Designer

Witam !

Uczestniczę w profesjonalnym zespole freelancerów - grafików, programistów i marketingowców. Ze względów formalnych przedstawię naszą ofertę prywatnie. Jestem młodego pokolenia freelancerem, designerem specjalizującym się w projektowaniu stron internetowych i aplikacji mobilnych. Jestem otwarty na wiele propozycji dot. współpracy (zlecenia, partnerstwo, portale dochodowe, itp.). Poszukuję także programisty do tworzenia ciekawych, portali (podział zysków).

Portfolio: http://zulikwsp.deviantart.com/gallery

W razie zainteresowania proszę o kontakt, przejdziemy "do rzeczy".

(+48) 504 444 641
mzulinsky [] gmail []com

Pozdrawiam, Michał Żuliński

Obrazek


Uploaded with ImageShack.us


Obrazek


Zapraszamy na szóstą edycję Spotkania Ekspertów HR
Spotkanie organizujemy 25 września we Wrocławiu 2012r., w hotelu Duet**
(ul. Św. Mikołaja 47-48)

Tematami spotkania będą:

Employer branding
Zarządzanie talentami

Tematy będą prezentowane przez praktyków HR, przedstawicieli międzynarodowych korporacji

ELŻBIETĘ ŁUKASZEK
HR Manager, Tieto

AGATĘ SALĘ
HR Manager, QAD

Obszar merytoryczny Spotkania będzie się koncentrował na wiedzy, bezpośrednich doświadczeniach oraz wdrożeniach projektów zrealizowanych przez prelegentów.

Koszt uczestnictwa to 360 zł netto
Do udziału w spotkaniu zapraszamy maksymalnie dwie osoby z Państwa firmy. Przy zapisie dwóch osób, dla drugiej osoby 50% zniżki.
Zgłoszenia należy dokonać do 20.09.2012r.

Rejestracja na stronie Spotkania http://www.surveymonkey.com/s/wroclaw250912
Patronat medialny
Forbes
Personel Plus

Serdecznie zapraszam do kontaktu z Koordynator Projektu Aliną Wiąckowską-Pyrtek
e-mail: alina.wiackowska@inventi.pl
tel. 12 398 7818, 796 795 600
INVENTI Consulting
http://inventi.pl / http://sehr.pl
Daniel M.

Daniel M. Programista
aplikacji
internetowych |
Bright Apps Sp. z
o.o.

Nieaktualne.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.11.15 o godzinie 14:33
Michał Stopka

Michał Stopka Inwestor
Profesjonalny:
michalstopka.pl

No to ja zapraszam na mojego bloga o inwestowaniu, biznesie oraz gospodarce: Michał Stopka Inwestor Profesjonalny oraz Szkolenia

Moje doświadczenie zawodowe jako inwestor instytucjonalny oraz indywidualny opisałem tutaj: O autorze

(Uwaga: Jeżeli ktoś chce otrzymywać informacje o wpisach oraz moich przyszłych działaniach związanych ze szkoleniami i szerzej inwestowaniem, zapis na NEWSLETTER jest po prawej stronie bloga. Ponadto zapraszam do stania się "FANEM" bloga na Facebooku: też po prawej stronie. No i do "lajkowania" wpisów, przy każdym wpisie jest przycisk "Lubię to". Z góry dziekuję.)

Moje szkolenia:

Zapraszam na szkolenia, w trakcie których przedstawiam mój autorski mix wiedzy teoretycznej oraz praktycznej. Jest ona owocem mojego wieloletniego doświadczenia jako inwestor indywidualny oraz instytucjonalny. Podczas szkoleń dzielę się sporą dawką wiedzy, dzięki której osiągałem ponadprzeciętne wyniki inwestycyjne.

Moje szkolenia poparte są licznymi przykładami praktycznymi i dotyczą:

1. Praktycznego podejścia do inwestowania na giełdzie

2. Metod wyceny firmy

3. Analizy makro (PKB)

4. Analizy strategicznej biznesu

O szkoleniach:

Szkolenie “Michał Stopka: Inwestor Profesjonalny 1: Teoria” ma na celu zrozumienie idei inwestowania, wyceny oraz narzędzi używanych przy analizie biznesu oraz całej giełdy. Zakres szkolenia jest szeroki, dzięki czemu uczestnik uzyskuje możliwość “zobaczenia lasu a nie drzew” czyli ogromu czynników, które mogą wpływać na nasze analizy (również z powodu możliwości wyboru różnego horyzontu czasowego naszych analiz). Zbudowanie takiej bazy jest kluczowe zanim uczestnik weźmie udział w drugim szkoleniu: “Michał Stopka: Inwestor Profesjonalny 2: Teoria a praktyka”.

Szkolenie “Michał Stopka: Inwestor Profesjonalny 2: Teoria a praktyka”. ma na celu pokazanie praktycznego podejścia do dylematów inwestowania z jakimi boryka się inwestor na giełdzie każdego dnia:
Teoria teorią, ale tak naprawdę każdego dnia trzeba zdecydować czy i co zrobić z konkretną pozycją na giełdzie. Są trzy pozycje: kupić, sprzedać i nic nie robić. W zależności od tego czy staramy się analizować ruchy indeksów czy też poszczególnych spółek oraz jaki horyzont czasowy nas interesuje, jest tylko kilka kluczowych czynników ważnych dla konkretnej pozycji, a resztę czynników po prostu można pominąć. Zazwyczaj są to czynniki różne dla każdego instrumentu. I o tym właśnie jest to szkolenie: konkretne przykłady, czyli praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka.
Bazą do rozważań podczas tego szkolenia jest Szkolenie “Michał Stopka: Inwestor Profesjonalny 1: Teoria””, bez którego uczestnik nie będzie w stanie zrozumieć wielu rzeczy.

Wszystkie pozostałe informacje o moich szkoleniach znajdują się tutaj: Szkolenia

Serdecznie zapraszam do odwiedzania mojego bloga oraz oczywiście do udziału w moich szkoleniach:-)

konto usunięte

Nowe rozwiązania dedykowane do Comarch ERP XL.
http://yosi.pl/dodatki-cdn-xl


Obrazek


Zachęcam do kontaktu.

Yosi.pl
tel.123450255
[email]biuro@yosi.pl[email]
http://yosi.pl
Barbara Kupis

Barbara Kupis Koordynator
projektu, SW
Konferencje

IT w Produkcji GigaCon 2012, Hotel Novotel Airport Warszawa,

Serdecznie zapraszam Państwa na BEZPŁATNĄ konferencję IT w Produkcji GigaCon 2012. Wiodące firmy przedstawią pionierskie systemy i technologie wdrażane w celu optymalizacji procesów zachodzących w przedsiębiorstwach produkcyjnych oraz optymalizacji kosztów ich działania. Zaprezentowane zostaną sposoby integracji tych systemów z systemami biznesowymi, a także metody usprawniania zarządzania relacjami z klientem.

Wybrane tematy wykładów :
Jarosław Żeliński IT Counsulting - Produkcja jako moduł SaaS/Cloud w architekturze systemów ERP - trendy architektury systemów.
Dr Krzysztof Atłasiewicz - Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu - "Czy MES wyprze MRPII?"

Proponowana tematyka:
-MES - (Manufacturing Execution System) – systemy do śledzenia oraz nadzorowania produkcji i przepływu materiałów
-SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition) – oprogramowanie do zbierania danych dotyczących sterowanego procesu
-HMI (Human-Machine Interface) – interfejs zapewniający bezpośredni dialog człowieka i maszyny
-PLM (Product Lifecycle Management) – zarządzanie cyklem życia produktu
-PDM (Product Data Management) – zarządzanie dokumentacją techniczną i okołotechniczną produktu
-APS (Advanced Planning System) – zaawansowane planowanie produkcji
-APS (Advanced Planning and Scheduling) – zaawansowane planowanie i harmonogramowanie produkcji
-EAM/CMMS (Enterprise Asset Management/Computerised Maintenance Management Systems) – zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa oraz wspomaganie utrzymania ruchu
-Czy model cloud computing ma szansę przyjąć się w sektorze produkcji
-Nowoczesne systemy ERP dla sektora produkcji
-Technologie mobilne

Liczba miejsc ograniczona - zarejestruj się już dziś!

Więcej informacji na stronie www wydarzenia: http://sdcenter.pl/produkcja_2012

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY , wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:http://sdcenter.pl/produkcja_2012/rejestracja

Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań podczas konferencji, zapraszamy do kontaktu z organizatorem.

Anna Dulińska
anna.dulinska@software.com.pl
22 427 36 77
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 WarszawaAgnieszka Mucha edytował(a) ten post dnia 25.09.12 o godzinie 15:50
Edyta Zielińska

Edyta Zielińska doradca wakacyjny -
biuro podroży
OstatnieMiejsca.pl

Jeśli posiadasz stronę w internecie i korzystasz z internetowych narzędzi marketingowych TO powinno Cię zainteresować

http://www.gvoacademy.com/polska/?id=EdytaZielinska

W sobotę o 11stej webinar dotyczący współpracy z amerykańską firmą hostingową oferującą w jednym miejscu i w niskiej cenie takie usługi:

* hosting stron www
* autoresponder
* pokój do wideokonferencji
* hosting plikow video
* regularne szkolenia (2 x w tygodniu)
z marketingu internetowego (po polsku)
* system partnerski który pozwoli Ci
po poleceniu kilku osób korzystać z tych narzędzi za darmo

Firma z dużym powodzeniem działa od roku na polskim rynku.

Webinar jest BEZPŁATNY – przyjdź, posłuchaj i zdecyduj:-)
Sobota 29.09.2012 godz. 11:00

http://www.gvoacademy.com/polska/?id=EdytaZielinska

Powodzenia:-)
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...


Obrazek


Trening umiejętności menedżerskich 26.10.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie
wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się,
że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu
swojej nowej roli – roli menedżera.

Rozmowy z trudnym Klientem 29.10.2012 Warszawa

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem to pracownicy działu
obsługi Klienta
pełnią tu jedną z kluczowych ról, gdyż są ambasadorami firmy w trudnych sytuacjach.
Od tego jak zachowa się konsultant zależą zarówno jakość dostarczanych usług, dobre relacje
z klientami jak i wizerunek firmy na zewnątrz. Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy
poczuli wewnętrzną motywację do stosowania najlepszych praktyk obsługi klienta i dostrzegli korzyści
ze stosowania nowych rozwiązań.

Zarządzanie zmianą 22-23.11.2012 Warszawa

Wprowadzanie zmian nie jest łatwym procesem zarówno dla samej organizacji jak również
dla ludzi w niej zatrudnionych. Szkolenie pokazuje nieuchronne skutki zmian oraz opisuje możliwe
reakcje ludzi dotkniętych zamianami. Warsztat odpowiada również na pytanie: jak przeprowadzić
proces zmian, czyli jak nim zarządzać, aby przejść przez go z sukcesem.
Szkolenie jest skierowane
do osób, które zarządzają ludźmi w procesie zmian lub przewodzą zespołom projektowym podlegającym
zmianom, a także dla tych osób, które samym zmianom podlegają i pragną zrozumieć sam proces.

Coaching On the Job 29-30.11.2012 Warszawa

Coaching w rękach menedżera jest narzędziem wspierania rozwoju swoich pracowników. Umiejętnie
stosowany pozwala podwładnym na realizowanie stawianych przed nimi celów. Coaching powoduje
również wzrost wewnętrznej motywacji pracownika do działania, ponieważ w procesie coachingu sam
poszukuje nowe i efektywne rozwiązania. Szkolenie, prowadzone w formie warsztatów, przeprowadzi
uczestników przez wszystkie etapy coachingu. Zaproponowane podczas zajęć symulacje rzeczywistych
sesji pozwolą uświadomić uczestnikom wagę dobrego przygotowania oraz opracowania strategii
coachingowej.


Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Rozpoczęliśmy rekrutację na już szóstą edycję studiów podyplomowych z zakresu E-marketingu, która potrwa do 31.10.2012 r.
Przedłużyliśmy rekrutację na kierunki Controlling/BI i Infobrokering biznesowy do 15.09.2012 . Na pozostałe kierunki studiów rekrutacja trwa do 31.10.2012 r. To już ostatni etap rekrutacji w naszym projekcie.
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/aktualnosci/1...
Dominika Godyn

Dominika Godyn Specjalista ds.
projektów /
Koordynator
projektów UE

Zapraszamy do udziału w projekcie "Śląska Akademia IT", który jest współfinansowany ze środków EFS.

Udział w dofinansowanych szkolenia mogą wziąć informatycy, administratorzy systemu, administratorzy baz danych, pracownicy HelpDesk oraz inne osoby pracujące, zainteresowane podwyższeniem lub nabyciem wiedzy z zakresu technologii IT, oddelegowani przez pracodawców, zatrudnieni w mikro, małych, średnich bądź dużych przedsiębiorstwach na terenie woj. śląskiego.

Każdy uczestnik...weźmie udział w dofinansowanym szkoleniu oraz otrzyma bezpłatny voucher na egzamin!

A dla pracowników małych przedsiębiorstw specjalna oferta – każdy uczestnik, która zapisze się do projektu otrzyma dostęp do trzech darmowych kursów Microsoft E-learning na okres trzech tygodni!

W ramach projektu oferujemy szkolenia z zakresu:
MS 6292 Installing and Configuring Windows 7 Client
Termin szkolenia: 26-28.11.2012
MS 6232 Implementing a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database
Termin szkolenia: 5-9.11.2012
MS 10135 Configuring, Managing and Troubleshooting Microsoft Exchange Server 2010
Termin szkolenia: 5-9.11.2012
Microsoft SQL Server 2008 MS 2778 + MS 6231
Termin szkolenia: 12-21.11.2012
MS 6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
Termin szkolenia: 19-23.11.2012
MS 6232 Implementing a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database
Termin szkolenia: 3-7.12.2012
MS 10135 Configuring, Managing and Troubleshooting Microsoft Exchange Server 2010
Termin szkolenia: 10-14.12.2012
Microsoft SQL Server 2008 MS 2778 + MS 6231
Termin szkolenia: 10-19.12.2012
MS 6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
Termin szkolenia: 17-21.12.2012

Liczba miejsc w projekcie ograniczona!

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy na stronę projektu:

http://www.slaska-akademia.bit-polska.pl/
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Witam,

Jestem Coachem. Od 2009 roku pracuję jako Coach
i trener wewnętrzny. Pracuję także jako trener umiejętności miękkich.

Metodologia mojej pracy oparta jest o kluczowe kompetencje Coacha opisane przez Międzynarodową Federację Coachów (ICF- International Coach Federation).

Coaching to forma (proces) rozwoju, w której Coach wspiera Klienta w sposób korzystny dla Klienta.

Definicji Coachingu jest bardzo wiele. Każdy Coach i każda organizacja skupiająca Coachów, a także każda szkoła kształcąca Coachów posiada swoją interpretację pojęcia „Coaching”.

Dla mnie Coaching to proces zmiany. Czasem jest to zmiana w postawie, zachowaniu, czasem jest to zmiana w postrzeganiu rzeczywistości, co i tak najczęściej prowadzi do zmian zachowania.

Coaching to zwykle szereg rozmów między dwoma osobami. Rozmowy coachingowe mogą mieć różne formy – formę bezpośredniego spotkania, formę rozmowy telefonicznej, formę rozmowy poprzez komunikatory internetowe, lub formę komunikacji mailowej. Często podczas procesu coachingowego wykorzystuje się kilka form komunikowania się.

Jako Coach pracuję nad rozwojem klienta. W coachingu najbardziej fascynuje mnie zmiana. Zarówna zmiana zachowania jak i zmiana wewnętrzna – związana np. z postrzeganiem sytuacji życiowej.

Drzewo mojej działalności coachingowej ma dwa główne gałęzie:

- Life Coaching – skierowany do osób chcących pracować nad swoim rozwojem osobistym. Zakres Life Coachingu jest nieograniczony – tematem pracy może być zarówno pewność siebie w nowym miejscy pracy jak i relacje międzyludzkie. Do Life Coachingu zapraszam Cię w każdej sytuacji, w której czujesz, że potrzebujesz coś zmienić.

- Bussines Coaching. Jest to Coaching kompetencji zawodowych. W tym zakresie możesz liczyć na moje wsparcie następujących dziedzinach:
- Coaching budowania wizerunku
- Coaching kompetencji sprzedażowych
- Coaching kompetencji menadżerskich
- Coaching kreatywności i innowacyjności
- Coaching kompetencji zawodowych
- Coaching efektywności zawodowej
- Coaching związany ze zmianą pracy
- Coaching związany z wypaleniem zawodowym
- Coaching misji życiowej
- Coaching skierowany do Nauczycieli, Wykładowców, Trenerów i Coachów
- Coaching dla przedsiębiorców mających bezpośredni kontakt z klientem*

Główną przyczyną, która powoduje, że rozdzielam te dwie gałęzie to cel, który Klient zamierza osiągnąć. Różne są także metody pracy i narzędzia.

Jeśli masz wątpliwość – który rodzaj coachingu jest dla Ciebie odpowiedni – umów się na spotkanie lub napisz na adamhanczyn@gmail.com – wspólnie poszukamy najlepszego dla Ciebie rozwiązania.

Zapraszam do kontaktu, zapraszam na sesje próbne, zapraszam do rozpoczęcia procesu rozwoju.

* - projekt w fazie tworzenia. Więcej informacji uzyskasz pisząc pod adres: adamhanczyn@gmail.com lub wysyłając wiadomość prywatną
Marcin Boczarski

Marcin Boczarski DAWAĆ PREZENTY I BYĆ
MIŁYM

Programiści też rozdają prezenty

Bajki Andersena i braci Grimm na cd za 2,50 pln.

100 cd = 250 pln

http://audiobookcity.pl

rozdawaj prezenty nie tylko programistom na MIKOŁAJKI / ZAJĄCZKA / DZIEŃ DZIECKA

100 cd = 250pln

http://audiobookcity.pl
Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Zapraszamy na najbliższe spotkanie z cyklu Meet IT, które odbędzie się w czwartek, 18 października 2012 roku.
Tematem wiodącym wydarzenia będzie Cloud Computing. Podczas spotkania swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się eksperci, specjaliści, praktycy, reprezentujący globalne i lokalne marki związane z IT.
Wśród prelegentów najbliższego spotkania przedstawiciele IBM, T-Systems, Net-ology.

Dlaczego warto przyjść na Meet IT?

Poznasz najnowsze trendy w informatyce.
Posłuchasz specjalistów z globalnych i lokalnych firm.
Spotkasz ludzi z branży IT z woj. śląskiego i nie tylko.
Grupa IT Katowice jest Partnerem spotkania.
Więcej informacji i rejestracja na http://www.3s.pl

Strona spotkania na GL - http://www.goldenline.pl/spotkanie/meet-it
Szczegółowa agenda - http://www.3s.pl/pl/c,112,agenda.html

Rejestracja - http://www.3s.pl/pl/c,111,meet-it.html

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Sprawnie działające przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to efekt dobrego wyboru systemów i technologii, które wspomagają ich działanie. Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne systemy i technologie dla biznesu, w tzw. chmurze. Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy Państwa o udziału w spotkaniu na temat rozwiązań w chmurze „Cloud Computing – innowacyjne rozwiązania w chmurze”, które odbędzie się 18 października 2012 roku w Centrum Konferencyjnym Golden Floor Atrium w Warszawie

Obecnie większość firm poszukuje oszczędności w zakresie Informatyki, jednak nie kosztem bezpieczeństwa, czy też dostępności danych. Cloud Computing jest rozwiązaniem dedykowanym, które traktuje aplikację, platformę czy też infrastrukturę jako usługę. Przyspiesza dodatkowo wiele procesów, dzięki bardzo wysokiej dostępności. Technologię Cloud Computing zna już większość specjalistów IT, jednak nie wszyscy zdają sobie sprawę jak bardzo innowacyjne narzędzia są już dostępne w tej technologii.

W programie m.in.:

>> Sposób w jaki konsumeryzacja popularyzuje usługi Cloud’owe, Fryderyk Włostowski, G+J Gruner+Jahr Polska Sp. z o.o. & Co.

>> Technologia HR w chmurze, na przykładzie aplikacji startpraca.pl oraz planujpraca.p, startpraca.pl, Sponsor Szafirowy

>> Reguły bezpieczeństwa wymagane przy przetwarzaniu danych w chmurze w kontekście trans graniczności chmury, Stefan Cieśla, Kancelaria Radcy Prawnego Stefan Cieśla

>> Wykorzystanie Cloud Computing w rozwiązaniach disaster recovery, Renata Davidson, Davidson Consulting

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

* CIO, Dyrektorów, Kierowników, Managerów działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii,
* Dyrektorów, Kierowników Finansowych oraz osób związanych z optymalizacją kosztów,
* Kierowników i Managerów ds. zakupów
* Dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu,
* Kierowników projektów,
* Szefów bezpieczeństwa,
* Prezesów i doradców zarządu,
* Analityków biznesowych

Strona konferencji: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.

Kontakt z Organizatorem:
tel: 22-468-80-72
kom: 531 806 841
website: http://pureconferences.plPure Conferences edytował(a) ten post dnia 19.10.12 o godzinie 14:57
Maciej Śniegórski

Maciej Śniegórski Marketing Specialist
at Microsoft

Zapraszam serdecznie na konferecję Microsoft Technology Summit 2012. Przygotowaliśmy bardzo ciekawą agendę, czeka nas wiele premier. W tym nowe Visual Studio 2012, Windows 8, SQL Server i wiele innych.

A co najważniejsze, cena promocyjna 799 zł obowiązuje jedynie do niedzieli wieczorem! Potem będzie drożej.

Więcej informacji na stronie http://www.mtskonferencja.pl/
Oraz naszym FunPage'u na Facebooku http://www.facebook.com/MicrosoftTechnologySummit

Wyślij zaproszenie do