konto usunięte
miałem ostatnio przyjemność skomunikować się z jedną z firm (dużą i poważną), których jestem klientem za pomocą formularza WWW.
Ponieważ nie otrzymałem informacji zwrotnej w interesującym mnie terminie wysłałem email na adres kontakt@domenna-firmy.pl.
Komunikacja jakoś została nawiązana, jednak z każdym emailem odnosiłem wrażenie, że osoba odpowiadająca na email nie ma pojęcia co było w wcześniejszej korespondencji. Ręce mi opadły, kiedy w jednym z emaili poproszono mnie abym sprawę opisał za pomocą.... formularza na stronie WWW!
Tyle właściwie tytułem wstępu i pytanie właściwe :-). Czy znane są Państwu rozwiązania IT, które pomagają rozwiązać problem zintegrowania różnych kanałów komunikacji pomiędzy klientem a firmą? Nie tylko formularz WWW + EMAIL, ale także + CHAT + SMS + ... (inne). Czy tylko może mi (jako klientowi) się wydaje, że gdzieś jest problem?
Pozdrawiam, Piotr