konto usunięte

Witam,
miałem ostatnio przyjemność skomunikować się z jedną z firm (dużą i poważną), których jestem klientem za pomocą formularza WWW.

Ponieważ nie otrzymałem informacji zwrotnej w interesującym mnie terminie wysłałem email na adres kontakt@domenna-firmy.pl.

Komunikacja jakoś została nawiązana, jednak z każdym emailem odnosiłem wrażenie, że osoba odpowiadająca na email nie ma pojęcia co było w wcześniejszej korespondencji. Ręce mi opadły, kiedy w jednym z emaili poproszono mnie abym sprawę opisał za pomocą.... formularza na stronie WWW!

Tyle właściwie tytułem wstępu i pytanie właściwe :-). Czy znane są Państwu rozwiązania IT, które pomagają rozwiązać problem zintegrowania różnych kanałów komunikacji pomiędzy klientem a firmą? Nie tylko formularz WWW + EMAIL, ale także + CHAT + SMS + ... (inne). Czy tylko może mi (jako klientowi) się wydaje, że gdzieś jest problem?

Pozdrawiam, Piotr
Adam Pawliczek

Adam Pawliczek Usability expert, UX
designer,
Interaction
specialist

To czego szukasz to od strony projektowej nazywa się SERVICE DESIGN (multi channel service design). Jakieś gotowe rozwiązania pewnie istnieją, ale każdy przypadek (branża, struktura organizacyjna firmy, rodzaj usług) jest na tyle inny że dobrze jest zaprojektować to ściśle do potrzeb. Temat gruby ale ciekawy - "idź ta drogą" ;)

Następna dyskusja:

Komunikacja z klientem - Au...


Wyślij zaproszenie do