Mateusz Piotrczak pośrednik, Semizvet
Dziś o tym jak istotne jest zaoferowanie potencjalnemu klientowi odpowiedniej
komunikacji, która go zadowoli. Jeśli nie zaoferujemy dostatecznie szerokiej gamy
możliwości nawiązania z nami kontaktu naszym klientom wtedy skorzystają z usług
konkurencji.
Oto 8 najpopularniejszych.
1. Mail- najlepiej z imieniem i nazwiskiem, oraz nazwą firmy
2. Czat Bot- to nowoczesna komunikacja, umożliwia dotarcie do informacji tego co
poszukują nasi klienci. Robot zapisuje pytania jeśli nie zna na nie odpowiedzi i
informuje iż personel firmy skontaktuje się w ciągu 24 godzin
3. Kontakt telefoniczny- niewątpliwie zniechęcające jest dla klienta jeśli nie może się
dodzwonić do firmy.
4. Infolinia- jako oznaka profesjonalizmu
5. Blog
6. Gadu-Gadu najpopularniejszy polski komunikator internetowy
7. Formularz kontaktowy
8. Newsletter- pomaga utrzymywać stałe relacje z potencjalnymi klientami,
jeśli nie skorzystają z usługi, czy nie zakupią produktu teraz to może zrobią to
później.
Niezwykle istotne jest również aby klient otrzymał odpowiedź możliwie jak najszybciej,
ponieważ oczekiwanie jest zniechęcające dla klientów. Dobór odpowiednich słów w
przekazie, szybkość komunikacji, okazanie profesjonalizmu nie wątpliwie składają się na
nasz przyszły sukces.
Zapraszam na stronę trenerów biznesu na której znajdziecie mnóstwo porad
http://ekonomiaokiemekonomisty.blogspot.pl
Szukasz wykonania strony www, sklepu lub portalu? http://bernis,pl
mateusz.piotrczak.polska@gmail.com
ekonomia.okiem.ekonomisty@wp.pl
komunikacji, która go zadowoli. Jeśli nie zaoferujemy dostatecznie szerokiej gamy
możliwości nawiązania z nami kontaktu naszym klientom wtedy skorzystają z usług
konkurencji.
Oto 8 najpopularniejszych.
1. Mail- najlepiej z imieniem i nazwiskiem, oraz nazwą firmy
2. Czat Bot- to nowoczesna komunikacja, umożliwia dotarcie do informacji tego co
poszukują nasi klienci. Robot zapisuje pytania jeśli nie zna na nie odpowiedzi i
informuje iż personel firmy skontaktuje się w ciągu 24 godzin
3. Kontakt telefoniczny- niewątpliwie zniechęcające jest dla klienta jeśli nie może się
dodzwonić do firmy.
4. Infolinia- jako oznaka profesjonalizmu
5. Blog
6. Gadu-Gadu najpopularniejszy polski komunikator internetowy
7. Formularz kontaktowy
8. Newsletter- pomaga utrzymywać stałe relacje z potencjalnymi klientami,
jeśli nie skorzystają z usługi, czy nie zakupią produktu teraz to może zrobią to
później.
Niezwykle istotne jest również aby klient otrzymał odpowiedź możliwie jak najszybciej,
ponieważ oczekiwanie jest zniechęcające dla klientów. Dobór odpowiednich słów w
przekazie, szybkość komunikacji, okazanie profesjonalizmu nie wątpliwie składają się na
nasz przyszły sukces.
Zapraszam na stronę trenerów biznesu na której znajdziecie mnóstwo porad
http://ekonomiaokiemekonomisty.blogspot.pl
Szukasz wykonania strony www, sklepu lub portalu? http://bernis,pl
mateusz.piotrczak.polska@gmail.com
ekonomia.okiem.ekonomisty@wp.pl