Arkadiusz
Cempura
Najlepszą metodą
przewidywania
przyszłości jest jej
tworz...
Wojciech K.:
ująłbym to tak:
[pytanie] - czy opłaca się inwestować w kupno koparki?
[odpowiedź] - dużo firm zakupiło już łopaty z napisem "koparka"
Fajne, bardzo fajne :)
Żeby "kupić CRM" to najpierw trzeba go u siebie mieć. Podstawa to wiedzieć po co i jak to ma działać w firmie. I co dla firmy znaczy CRM. A dopiero potem kupić czarodziejskie pudełko/pudełka z napisem
"NEW CRM! EVEN BETTER!"
Stary przykład konsultantów w celu zobrazowanie CRM-u:
mały sklepik osiedlowy, juz na wejściu sprzedawca szukuje dla Ciebie to co zwykle kupujesz. Aczkolwiek nie zapoomina zapytać czy
życzysz sobie "to co zwykle", czy jednak masz ochotę na zmianę.
Zna Cię Klienta, pamięta Twoje przyzwyczajenia, szanuje zmianę.
Raz na jakiś czas zaskoczy "A może Pan skosztuje jabłko. Przepyszne. Na zdrowie"
Najpierw dowiedz się jak obsługujesz klientów, potem zastanów się co Ty chcesz zmienić i sprawdzić czy Oni to zaakceptują. I rób tak aby ich nie stracić a nowi przyjdą sami.Arkadiusz Cempura edytował(a) ten post dnia 08.01.09 o godzinie 17:04