Paweł
Janusz
Solution Delivery
Manager @ Onwelo
Przemysław G.:Nie prawda mnie bardziej chodziło o to, że jeśli klient posiada minimalne wymagania to można usiąść z nim do stołu rozmów. Klient, który nie wie czego chce, to raczej problem.
Po takim stwierdzeniu można dojść do wniosku, że klient jest zupełnie niepotrzebny, a wręcz niepożądany do udanego wdrożenia naprawdę dobrego CRM albo dowolnego innego sytemu informatycznego.
Przemysław G.:3-5 layatów miałem na myśli proces tworzenia strony WWW, a przecież tworzenie oprogramowania to coś zupełnie innego.
A wracając do 3-5 layout'ów - może właśnie takiej wielkości systemu klient oczekuje i uważa za najlepiej spełniający jego wymagania.
Mnie cała sytuacja zastanowiła o tyle - czy istnieje firma, która chciałby zainwestować swój czas i miałaby chęci uczestniczyć w tworzeniu produktu komercyjnego, otrzymując go zupełnie za darmo. Mnie nie udało się takiej firmy znaleźć :( I to mnie chyba najbardziej zdziwiło i podcięło mi trochę skrzydła.