konto usunięte

Beznadzieja, co chwila offline. Jak coś zgłaszasz to choćby spaliła im się serwerownia to zawsze problem wynika wg. nich z winy klienta. Wciskali mi np. ciemnotę że parogodzinny offline wynikał z jakiejś naszej zmiany konfiguracji, a później sprawdzam w logach i okazuje się że był zanik zasilania... Żenada. Przed momentem zgłosiłem że serwer znowu jest offline (nie mineły nawet dwa tygodnie od ostatniego parogodzinnego offline'a) i dostaję od supportu odpowiedź żeby się zalogować na ich panel i cytuję
" po zalogowaniu wybieramy serwer i następnie vnc - mozna samodzielnie sprawdzic w czym problem."

Szkoda nerwów, czasu, pieniędzy.
Tomasz Augustyniak

Tomasz Augustyniak konsultant .NET,
Intensis Software
[owner]

a ja u nich miałem wykupiony VPS na Windows i wszystko śmigało jak należy, nie miałem żadnych problemów.

konto usunięte

Może kiedyś działali lepiej, ale teraz to wygląda tak :

http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/110-biznes-h...

Wyślij zaproszenie do