Anna
Stankiewicz
KOORDYNATOR DS.
ORGANIZACJI
KONFERENCJI,
PureConferences
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona skutecznemu zarządzaniu, ochronie i wykorzystywaniu rosnące ilości danych w przedsiębiorstwie.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,BIG DATA SUMMIT” odbędzie się 17 MARCA 2016 roku, w Warszawie.
W programie wydarzenia m.in.:
Wartość dodana z Big Data w analizie behawioralnej klienta
Paweł Ładyżyński, Grupa Wirtualna Polska Sp. z o.o
Making Data Work, czyli jak przemienić big data w smart data
Tomasz Sobol, Beyond.pl
Viz your Big Data, jak pokazać to co najważniejsze
Piotr Reszka, ASTRAFOX Sp. z o. o.
Jak dopasować się do potrzeb klienta – Big Data narzędziem do wsparcia biznesowych decyzji
Rafał Latkowski, LOYALTY PARTNER POLSKA Sp. z o.o.
„Big Data jako wsparcie realizacji strategii organizacji” – pokazana na przykładzie wdrożenia Big Data w firmie telekomunikacyjnej
Mirosław Deja, T- mobile Polska S.A.
Big data w strategii przedsiębiorstwa
Radosław Kita, Grupa Allegro Sp. z o.o.
Optymalizacja kosztów przetwarzania w chmurze
Przemysław Szufel, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!
FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „BIG DATA SUMMIT”
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.03.16 o godzinie 08:56
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,BIG DATA SUMMIT” odbędzie się 17 MARCA 2016 roku, w Warszawie.
W programie wydarzenia m.in.:
Wartość dodana z Big Data w analizie behawioralnej klienta
Paweł Ładyżyński, Grupa Wirtualna Polska Sp. z o.o
Making Data Work, czyli jak przemienić big data w smart data
Tomasz Sobol, Beyond.pl
Viz your Big Data, jak pokazać to co najważniejsze
Piotr Reszka, ASTRAFOX Sp. z o. o.
Jak dopasować się do potrzeb klienta – Big Data narzędziem do wsparcia biznesowych decyzji
Rafał Latkowski, LOYALTY PARTNER POLSKA Sp. z o.o.
„Big Data jako wsparcie realizacji strategii organizacji” – pokazana na przykładzie wdrożenia Big Data w firmie telekomunikacyjnej
Mirosław Deja, T- mobile Polska S.A.
Big data w strategii przedsiębiorstwa
Radosław Kita, Grupa Allegro Sp. z o.o.
Optymalizacja kosztów przetwarzania w chmurze
Przemysław Szufel, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!
FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „BIG DATA SUMMIT”
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.03.16 o godzinie 08:56