konto usunięte

Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...

Dla zainteresowanych, wiecej na:

http://www.gadzinowski.pl/index.php/2009/06/20/%e2%80%...

Z checia poznam Wasze opinie i spostrzezenia, waszej stycznosci z markami, wszelkimi formami reklamy i promocji na Waszych blogach.
Marcin Kopczyński

Marcin Kopczyński Po prostu szczęśliwy
człowiek :)

Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...

świetny artykuł - gratuluje :)

Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...

Kiedyś może wiecej ludzi zrozumie, że ekspozycja nazwy czy loga firmy prowadzi do wzrostu klikalności i konwersji z innych źródeł.

Tylko takich informacji nie można łatwo mierzyć i przedstawiać w raportach.Michał Ksiądzyna edytował(a) ten post dnia 21.06.09 o godzinie 14:34

konto usunięte

Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...

Jacek Gadzinowski:
Dla zainteresowanych, wiecej na:

http://www.gadzinowski.pl/index.php/2009/06/20/%e2%80%...

Z checia poznam Wasze opinie i spostrzezenia, waszej stycznosci z markami, wszelkimi formami reklamy i promocji na Waszych blogach.

Tak jak napisałem na blogu, tak tu powtórzę bo może dyskusja się bardziej rozwinie.

Duże marki/firmy/korporację są głównie nastawione na zysk. Przekonanie takich do sponsoringu mimo obecnie panujących trendów jest niezwykle trudne.

Najlepszym tego przykładem jest fakt, że po tym jak Agito wycofało się z bloga Maćka, żadna inna firma nie zaangażowała się w podobną akcję.

Myślenie na poziomie "nie ma wyników = nie ma współpracy" niestety zamyka wiele drzwi. Nie do wszystkich dociera jak wiele daje opisana przez Ciebie współpraca pod względem wizerunkowym.

konto usunięte

Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...

Dziekuje serdecznie za Wasze opinie.

W wolniejszym czasie spójrzcie prosze na dyskusje:
http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka...

Po jej rozwoju, zaczynam sie zastanawiac czy nie cofnelismy sie 2 lata w rozwoju swiadomosci komunikacji i dzialan promocyjnych?Jacek Gadzinowski edytował(a) ten post dnia 25.06.09 o godzinie 08:34

konto usunięte

Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...

Jacek Gadzinowski:
Dziekuje serdecznie za Wasze opinie.

W wolniejszym czasie spójrzcie prosze na dyskusje:
http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka...

Po jej rozwoju, zaczynam sie zastanawiac czy nie cofnelismy sie 2 lata w rozwoju swiadomosci komunikacji i dzialan promocyjnych?Jacek Gadzinowski edytował(a) ten post dnia 25.06.09 o godzinie 08:34
To nie jest cofanie się, tylko rozwój.
Reklama nie musi/może już atakować na każdym kroku.
Niechby blogi przynajmniej zostały niezależne.

konto usunięte

Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...

Najwyrazniej zatem mamy odmienne zdanie w tej materii.

Twórcy blogów mają takie samo prawo decydować o sobie, jak inni twórcy/artysci, właściciele stron www czy mediów. Natomiast reklamowadcy mają prawo szukać skutecznych form dotarcia z komunikatem.

Możemy sobie tu w Polsce mówić, że sponsorowanie blogów czy reklama na nich nie ma sensu. Moze jak i przemyslane aktywności na społecznosciach... ale to nie my decydujemy jakie są światowe trendy w tej materii i kiedy, jak do nas przyjdą. Sukces odniosą Ci którzy wczesniej zaistnieją na tym rynku. Przykład mediafun.pl pokazuje że można, jeśli się tylko chce. I nie musi to byc ani nachalne, ani nie musi przekraczać dobrego smaku. Jesli od poczatku do końca jest transparentność.Jacek Gadzinowski edytował(a) ten post dnia 28.06.09 o godzinie 09:31

konto usunięte

Temat: Sponsoring bloga i komunikacja marki - na przykładzie...

Jacek Gadzinowski:
Najwyrazniej zatem mamy odmienne zdanie w tej materii.

Twórcy blogów mają takie samo prawo decydować o sobie, jak inni twórcy/artysci, właściciele stron www czy mediów. Natomiast reklamowadcy mają prawo szukać skutecznych form dotarcia z komunikatem.

Możemy sobie tu w Polsce mówić, że sponsorowanie blogów czy reklama na nich nie ma sensu. Moze jak i przemyslane aktywności na społecznosciach... ale to nie my decydujemy jakie są światowe trendy w tej materii i kiedy, jak do nas przyjdą. Sukces odniosą Ci którzy wczesniej zaistnieją na tym rynku. Przykład mediafun.pl pokazuje że można, jeśli się tylko chce. I nie musi to byc ani nachalne, ani nie musi przekraczać dobrego smaku. Jesli od poczatku do końca jest transparentność.
Transparentność i jeden przypadek nie świadczą o trendzie. Tym samym proponuję głęboko przemyśleć, czy chcemy tworzyć taką modę.Maciej Tesławski edytował(a) ten post dnia 28.06.09 o godzinie 12:05

Następna dyskusja:

Sponsoring bloga




Wyślij zaproszenie do