Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja
Bartosz Jurkiewicz:
Łopatologicznie chyba trzeba...
"Ze sposobu formowania kluczowych (pogrubionych) sformułowań ;)" - to przecież standard tekstów, artykułów, publikacji online.
Pogrubione teksty w artykule wyglądają tak:
"Blogerze: Dodaj zakładkę!", "jedna zakładka", "Dokument jest dostępny dla każdego blogera!", "Do akcji udało nam się zaangażować już ponad 30 blogerów" i właściwie niewiele mówią, za to sensownych podtytułów brak.
"W mojej skromnej opinii powinien być zrozumiały od pierwszego zdania ;)" - jest zrozumiały poparz:
Pierwsze zdania artykułu bełkoczą. Potem dochodzimy do jakiejś treści:
"Stworzyliśmy akcję Blogerze: Dodaj zakładkę!, która opiera się o, wręcz banalną funkcję (której jednak nie posiada prawie 90% blogów przez nas przeanalizowanych), a która naszym zdaniem korzystnie wpłynie na jakość otrzymywanych przez blogerów ofert współpracy."
która nie mówi ani co ma być w tej zakładce ani dlaczego zmieni się ta jakość. Tak w ogóle to wg pdfa widzę treść, której blogi nie mają, a nie funkcję.
Odpowiada na pytania:
-czego dotyczy akcja: problemu współpracy z reklamodawcami, czyli zasypywaniu skrzynek mailowych blogerów ofertami reklamy, które ich w ogóle nie interesują lub obrażają.
"Celem akcji, jest również wspieranie blogerów w relacjach z reklamodawcami."
RÓWNIEŻ?! A ja już miałem wrażenie, że to główny cel ;)p
Aa, wrażenie, bo przecież nigdzie powyżej CEL NIE ZOSTAŁ OKREŚLONY WPROST. Jest tylko mdły bełkot. Jakieś cele są dopiero w pdfie.
a teraz dokument może ściągnąć każdy
http://cichaczem.pl/facebook_tabs/blogger/Blogerze-dod...
A dopiero po zajrzeniu tutaj zaczyna się robić klarownie.
Tylko żeby nie fakt, że chciało mi się pisać, nigdy bym tam nie dotarł. Zazwyczaj nie chce mi się klikać i prosić o jakąś zakładkę reklamowaną bełkotem.
---
PS: do tej pory nie otrzymałem mailowo ani jednej bzdurnej oferty współpracy, więc nie widzę problemu ;]
Kamil W. edytował(a) ten post dnia 01.03.11 o godzinie 12:01