Bartosz Jurkiewicz

Bartosz Jurkiewicz Strateg Social Media

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Adadio rozpoczęło akcję współpracy z blogerami http://blog.adadio.pl/2011/02/rozpoczynamy-akcje-bloge...
Obecnie dołączyło do akcji 32 blogerów. Sukces można będzie liczyć powyżej 100 blogerów. Myślicie, że da radę?

konto usunięte

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Bartosz Jurkiewicz:
Adadio rozpoczęło akcję współpracy z blogerami Myślicie, że da radę?
Myślę, że nie pisząc tutaj nic po co akcja i o co akcja - nie da rady ;)

Kliknąłem. "Dodaj zakładkę". "jedna zakładka"! Po co? Na co? Co mi to da?
Dużo tekstu, zero konkretów, pogrubione słowa przywodzą na myśl sposób funkcjonowania MLMów. Sorry, nie chce mi się szukać sensu w tym poście, nie widzę jasnych podtytułów, które skierowałyby mój wzrok tam, gdzie w pierwszej kolejności dostrzegłbym jasno postawiony cel i przyświecający mu sens.
Jakub Łoginow

Jakub Łoginow Nie ma kangurów w
Austrii

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Ale o so chodzi???

konto usunięte

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Jakub Łoginow:
Ale o so chodzi???
No chyba forma reklamy portalu reklamowego, ale mogę się mylić :D
Bartosz Jurkiewicz

Bartosz Jurkiewicz Strateg Social Media

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Cele opisane są w pierwszych zdaniach dokumentu dla blogerów - dzisiaj powstała zakładka, z której owy dokument można ściągnąć http://www.facebook.com/adadio?sk=app_4949752878

Po co akcja? To, chyba akurat oczywiste. Akcja polega na rozwoju relacji pomiędzy blogerami a reklamodawcami.
Wpis blogowy, mógł być nieco enigmatyczny, myślę, że dokument rozwieje wszelkie niejasności.

@Kamil - skąd ci przyszło do głowy porównanie akcji z blogerami do MLM - naprawdę nie mam pojęcia.

konto usunięte

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Bartosz Jurkiewicz:
mógł być nieco enigmatyczny
W mojej skromnej opinii powinien być zrozumiały od pierwszego zdania ;)
@Kamil - skąd ci przyszło do głowy porównanie akcji z blogerami do MLM - naprawdę nie mam pojęcia.
Ze sposobu formowania kluczowych (pogrubionych) sformułowań ;)
Bartosz Jurkiewicz

Bartosz Jurkiewicz Strateg Social Media

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

"Ze sposobu formowania kluczowych (pogrubionych) sformułowań ;)" - to przecież standard tekstów, artykułów, publikacji online.

"W mojej skromnej opinii powinien być zrozumiały od pierwszego zdania ;)" - jest zrozumiały poparz:
Odpowiada na pytania:
-czego dotyczy akcja: problemu współpracy z reklamodawcami, czyli zasypywaniu skrzynek mailowych blogerów ofertami reklamy, które ich w ogóle nie interesują lub obrażają.

Czym w skrócie jest akcja: rozwinięciem Kodeksu Blogerów o sferę praktyczną. Kodeks był tylko teorią, my proponujemy konkretne działania.

Czym są te działania: jedną prostą zakładką, którą każdy bloger może stworzyć w ciągu 10 min.

Jak wygląda ta zakładka i w czym ona mi pomoże: Na cele akcji stworzyliśmy dokument, który wyjaśnia wszystko począwszy od głównych celów akcji, przez warte uwagi przykłady wdrożonych już zakładek, aż po formularz, który ułatwi każdemu blogerowi stworzenie własnej zakładki! Dokument jest dostępny dla każdego blogera! Wystarczy opublikować link do swojego bloga na naszym profilu facebookowym http://facebook.com/adadio - a teraz dokument może ściągnąć każdy z zakładki http://facebook.com/adadio?sk=app_4949752878

;>

konto usunięte

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Bartosz Jurkiewicz:
Łopatologicznie chyba trzeba...
"Ze sposobu formowania kluczowych (pogrubionych) sformułowań ;)" - to przecież standard tekstów, artykułów, publikacji online.
Pogrubione teksty w artykule wyglądają tak:
"Blogerze: Dodaj zakładkę!", "jedna zakładka", "Dokument jest dostępny dla każdego blogera!", "Do akcji udało nam się zaangażować już ponad 30 blogerów" i właściwie niewiele mówią, za to sensownych podtytułów brak.
"W mojej skromnej opinii powinien być zrozumiały od pierwszego zdania ;)" - jest zrozumiały poparz:
Pierwsze zdania artykułu bełkoczą. Potem dochodzimy do jakiejś treści:
"Stworzyliśmy akcję Blogerze: Dodaj zakładkę!, która opiera się o, wręcz banalną funkcję (której jednak nie posiada prawie 90% blogów przez nas przeanalizowanych), a która naszym zdaniem korzystnie wpłynie na jakość otrzymywanych przez blogerów ofert współpracy."
która nie mówi ani co ma być w tej zakładce ani dlaczego zmieni się ta jakość. Tak w ogóle to wg pdfa widzę treść, której blogi nie mają, a nie funkcję.
Odpowiada na pytania:
-czego dotyczy akcja: problemu współpracy z reklamodawcami, czyli zasypywaniu skrzynek mailowych blogerów ofertami reklamy, które ich w ogóle nie interesują lub obrażają.
"Celem akcji, jest również wspieranie blogerów w relacjach z reklamodawcami."
RÓWNIEŻ?! A ja już miałem wrażenie, że to główny cel ;)p
Aa, wrażenie, bo przecież nigdzie powyżej CEL NIE ZOSTAŁ OKREŚLONY WPROST. Jest tylko mdły bełkot. Jakieś cele są dopiero w pdfie.
a teraz dokument może ściągnąć każdy
http://cichaczem.pl/facebook_tabs/blogger/Blogerze-dod...
A dopiero po zajrzeniu tutaj zaczyna się robić klarownie.
Tylko żeby nie fakt, że chciało mi się pisać, nigdy bym tam nie dotarł. Zazwyczaj nie chce mi się klikać i prosić o jakąś zakładkę reklamowaną bełkotem.

---
PS: do tej pory nie otrzymałem mailowo ani jednej bzdurnej oferty współpracy, więc nie widzę problemu ;]Kamil W. edytował(a) ten post dnia 01.03.11 o godzinie 12:01
Bartosz Jurkiewicz

Bartosz Jurkiewicz Strateg Social Media

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Kamil W.:
A dopiero po zajrzeniu tutaj zaczyna się robić klarownie.

Jak wyczytałeś - wszystko wyjaśnione jest w dokumencie.
Pamiętaj, że czytałeś zajawkę na blogu (luźną, nieformalną) - nie artykuł pisany do WIRED.
A na blogu znajdują się argumenty, dlaczego ten dokument powstał - pisane przez blogerów takich jak. Mirek Połyniak, Kominek, i blogerzy zaangażowani w akcję.

do tej pory nie otrzymałem mailowo ani jednej bzdurnej oferty współpracy, więc nie widzę problemu ;]
A ci co widzą problem - co myślą o akcji?

konto usunięte

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Bartosz Jurkiewicz:
Pamiętaj, że czytałeś zajawkę na blogu (luźną, nieformalną)
Od samego początku chodzi mi o to, że zajawka mnie nie zajarała. A chyba zajawka zajarać powinna. Czuję się niezajarany i dokument tego nie poprawił ;] Cud, że dotarłem aż tam ;]

A i stąd odniesienie do MLM - zajawka jest moim skromnym zdaniem napchana pustosłowiem, podobnie jak zajawki MLMowe. Niby próbuje wzbudzić emocje, ale nawet ciekawości nie wzbudza, po pierwszym czytaniu brzmi jak spam.

---
W ogóle nawiązanie jest do kodeksu z prośbą ~"nie traktujcie blogerów jak idiotów" a cały ten zajawkowy styl bez sensownego argumentu na co i po co na wejściu zalatuje mi właśnie traktowaniem blogerów jak dzieci, które się zafascynują zajawkowym tekstem.

Ja tego nie kupuję, po prostu. To moja prywatna opinia i możesz się z nią nie zgadzać, mamy wolny kraj.
Bartosz Jurkiewicz

Bartosz Jurkiewicz Strateg Social Media

Temat: Blogerze: Dodaj zakładkę - nowa akcja

Akcja Blogerze: Dodaj zakładkę na przykładach http://blog.adadio.pl/2011/03/10-przykladow-zakladki-r...

Zalety zakładki
- ogranicza spam wysyłany przez reklamodawców - w tym przede wszystkim propozycje reklam, które nas nie interesują
- przyspiesza proces zawarcia umowy
- ułatwia reklamodawcom przygotowanie reklam/akcji promocyjnych idealnie pasujących do naszego bloga (osobistych i naszych czytelników oczekiwań)
- zachęca reklamodawców do kontaktu
- zakładkę tworzy się w 10 min.

Akcją zachęcamy blogerów do tworzenia podobnych zakładek na własnych blogach. Jeśli ktoś z Was uważa, że warto taką zakładkę mieć, dołączcie do naszej akcji.
Dokument dla blogerów można ściągnąć ze strony podanej we wcześniejszych moich wpisach.

Następna dyskusja:

Ludzie.IT - Nowa Odsłona!!!




Wyślij zaproszenie do