Jakub
Sołowiej
Service Manager,
ITIL Expert
Temat: Zarządzanie popytem i potencjałem wykonawczym – krytyczne...
Od lat, działy eksploatacji IT były nastawione na dodawanie kolejnych zasobów do infrastruktury, gdy tylko pojawiała się nowa potrzeba / inicjatywa. Takie podejście przestało być efektywne, przestało przynosić korzyści – przestało zwyczajnie działać. W kontekście przewidywania i wspierania inicjatyw rozwoju biznesu stało się jasne, że zarządzanie popytem (ang. Demand Management) i potencjałem wykonawczym (ang. Capacity Management) odgrywać będą kluczową rolę. Zastanawiać się jedynie można, jak lub w jakim stopniu dostawcy usług informatycznych, bez tych procesów, są w stanie odpowiadać na realne zapotrzebowania biznesu – szczególnie w kwestii innowacyjności.Cały artykuł dostępny na stronie: https://cherrysolutions.pl/itil/zarzadzanie-popytem-i-p...