Filip
Wincenciak
starszy coach -
trener grafików 3D,
Estakada.pl
Temat: Texturowanie - kanał alpha.
Witam,siedzimy tak sobie z kolega i szukamy rozwiazania dla znanego problemu.
Jak w blednerze dobrze nalozyc texture na obiekt zeby bylo bez zadnych skaz i artefaktow.
Mianowicie kula i na fragmencie kuli textura (cos jak nadruk na kubku) texturowanie UV i kanal alpha, tradycyjnie zostaje biała obwodka do okola textury.
Zmieniajac kolor brzegow textury dalej jest widoczna, blender sie gubi w przeliczeniu na brzegu kanalu alpha z textury i materiału wlasciwego juz w blenderze.
Czy ktos zna rozwiazanie?
Zalaczam screeny z tego co obecnie udalo sie osiagnac.
http://picasaweb.google.pl/moje4struny/SHERE/photo#521...
i powiekszenie
http://picasaweb.google.pl/moje4struny/SHERE/photo#521...