Filip
Wincenciak
starszy coach -
trener grafików 3D,
Estakada.pl
Temat: OSA - kręci nosa.
Hej,Macie jakiś pomysł i czy to wogóle da się zrobić? :)
Można na materiale dać fullOsa, na konkretnym materiale.
Problem czy da się zostawić włączoną OSA w renderingu... a na jednym materiale wyłączyć OSA.
Wygładzanie zamiast prawidłowego kształtu z textury, wygładza i zaookrągla cały kształt.
Przykład>
Drzewo, na całym renderze. Chciałbym zachować szczegółowość i mieć dokładny kształ poszarpany liścia klonu. Przy włączonym OSA z klonu robi się dosłownie LIPA, OSA na cały render jest potrzebna.
Sprawa 2.
Materiał z dwoma texturami, jedna to kanał alpha, druga color i normal mapa.
Jakiej lampy używać aby cień padał z textury kanału alpha.
czyli nie kształ obiektu (plate) a kształ obiektu obciętego textura.