Temat: Blender -> Papervision -> Augmented Reality. Ratunku ! :)
hej, witam i od razu proszę o jakieś koło ratunkowe:)Próbuję w Blenderze stworzyć bardzo prosty model, który potem jako collada (.dae) będę mógł załączyć do projektu Augmented Reality.
No i w sumie tak naprawdę, to poległem chyba na Blenderze, bo nie mam z nim zbyt dużego doświadczenia. A chodzi o baaardzo prosty model: fortepian sprowadzony w sumie do kilku podstawowych elementów geometrycznych, bez zaawansowanego modelowania, na każdej powierzchni kolorowa tekstura...no i wszystko cacy, lepię sobie bryłę, nakładam tekstury (tysiąc tutoriali chyba przerobiłem z tego), a potem chyba eksport do collada się wali....
Krótko mówiąc:
Jak ma wyglądać finalny wyeksportowany plik .dae, by dołączyć plik .dae do FLARToolKit razem z teksturami? W projekcie Augemnted Reality w strukturze plików muszę mieć model składający się z .dae + folder z obrazkami-teksturami + zdaje się że jakiś plik textures.txt... Dae się eksportuje z Blendera, ale co z resztą? Ręcznie mam powstawiać, zakładając że wyeksportowany .dae będzie wiedział co robić ?
się rozpisałem:)
Ale jakby ktoś chciał mi doradzić, byłbym bardzo wdzięczny !