Temat: Prośba o pomoc

Cześć,
Po tym całym zamieszaniu usuneło mi sie konto ( nie wiem jak) ze strony BIS Orange.

Jak zwykle dodałem nowe i chciałem zrobić synchronizacje>
Pojawił sie standardowy komunikat
"
Aby rozpocząć synchronizację kalendarza i kontaktów, dokonaj aktywacji zabezpieczeń w urządzeniu BlackBerry®, jeśli nie została ona jeszcze przeprowadzona:
1. Na ekranie głównym kliknij ikonę Konfiguracja, a następnie Konta e-mail albo Ustawienia poczty e-mail.
2. Po uruchomieniu aplikacji rozpoczyna się aktywacja zabezpieczeń. Po jej zakończeniu automatycznie rozpoczyna się synchronizacja kalendarza i kontaktów."

Robie wszystko jak należy i dup..... w konfiguratorze - konto email - każe podać mi hasło i login do konta (wpisuje dobrze) i wyskakuje mi błąd

macie jakie pomysły o co mu chodzi

konto usunięte

Temat: Prośba o pomoc

zrob to z poziomu www :)
https://bis.eu.blackberry.com/html?brand=orangepl

edit. rozumiem ze to wyzej robiles na telefonie?Sebastian R. edytował(a) ten post dnia 13.10.11 o godzinie 18:58

Temat: Prośba o pomoc

Konto dodawałem z poziomu www, ale synchronizacje każe zrobić z poziomu telefonu.

Dzwoniłem do Orange - nadal są problemy z serwerem RIMDamian S. edytował(a) ten post dnia 13.10.11 o godzinie 19:02

Temat: Prośba o pomoc

Bez zmian :(
Widocznie RIM nie naprawił tego jeszcze, nie da się zrobić pełnej synchronizacji z kontem na gmail.

konto usunięte

Temat: Prośba o pomoc

...cały czas mam pełne synchro po gmailu w pomaranczy(po awarii równiez!).
Wipe, instlacja najnowszego OS, wgranie service booków...robiłes?



Wyślij zaproszenie do