Dariusz
A.
Digital/ Online
marketing/ Content
marketing
Temat: PTC ERA natrętny SPAM. Brak reakcji na reklamacje
Witajcie. Pracuję wprawdzie w branży multimedialne, ale z tym tematem idzie mi ciężko. Mam zapytanie dotyczące tematu SPAMU przesyłanego mi natrętnie przez PTC ERA. Od mniej więcej 2 miesięcy dostaję każdego dnia, włącznie z sobotami, niedzielami i Świętami, 2 wiadomości o treści:PUSH2 NIE ZNALEZIONO TRESCI W ZRODLE DLA USLUGI PUSH.MNI.SMS.HOROSKOPY
PUSH2 NIE ZNALEZIONO TRESCI W ZRODLE DLA USLUGI PUSH.MNI.SMS.MULTIMEDIA
Wiem, że to nieudana próba (zawiera jakiś błąd techniczny) subskrypcji MT. Ale nigdy niczego takiego nie zamawiałem. Złożyłem do tej pory kilkanaście reklamacji w PTC ERA i kategoryczne żądanie zaprzestania SPAMU, ale PTC ERA nie reaguje. Wysłałem już pismo do Urzędu Kontroli Elektronicznej i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, czekam na informację. Chcę sprawę nagłośnić medialnie. Pytanie: jaką drogę prawną jeszcze obrać, w jakiej jednostce prawnej mogę prosić o interwencję? Jeżeli macie kontakty do ludzi z mediów ogólnopolskich, którzy zajmują się takimi sprawami, będę wdzięczny za kontakt. Z góry dziękuję za sugestie. Pozdrawiam. Dariusz Adamczyk