konto usunięte

Temat: nieorginalne części --->amortyzatory

Witam,

Zostałem oszukany przez sklep internetowy http://SKLEPMOTO.PL co do oryginalnosci amortyzatorów do samochodu i nie wiem co teraz mam zrobić:(
Sprawa wygląda tak że dostałem podróbki amortyzatorów, ale dowiedziałem się że są nieoryginalne dopiero po ich zamontowaniu i teraz nie mam ich jak zwrócić aby nie ponieść dość znaczących kosztów. Nie wiem, co robić czuje się oszukany, bo oczekiwałem porządnych amortyzatorów a nie jakiejś tandety:(
Proszę o jakąś rade, bo nie mam, do kogo sie zwrócić o poradę.
Czy mogę się od tej firmy domagać zwrotu pieniędzy również za montaż amortyzatorów, albo zwrotu pieniędzy za tandetne amortyzatory???

Z góry bardzo dziękuje za zainteresowanie:)

PozdrawiamTomasz Kożuch edytował(a) ten post dnia 05.03.08 o godzinie 15:25

konto usunięte

Temat: nieorginalne części --->amortyzatory

zostałeś oszukany , czy nie doczytałeś ? próbowałeś zwrócić towar ?

konto usunięte

Temat: nieorginalne części --->amortyzatory

Zostałem oszukany, ponieważ towar nie jest orginalny. Takie zwykłe amortyzatory jakie dostałem kupiłbym za 200zł/szt a nie za 400zł/szt. najgorsze jest to że to wszystko wyszło po ich zamontowaniu w samochodzie:( i teraz żeby je oddać musiałbym ponieść dodatkowy koszt 150zł.
Czy jest jakiś przepis który pozwoliłby na odzyskanie tej różnicy pienięznej pomiędzy orginałami a tym co dostałem?

konto usunięte

Temat: nieorginalne części --->amortyzatory

Aha i jeszcze jedno gwarancja to zwykła kserówka z pieczątką w złym miejscu i brakiem miejsca na pieczątke warsztatu który musi potwierdzić prawidłowość założenia części aby w wypadku ewentualnej reklamacji można dochodzić uznania gwarancji.
Andrzej L.

Andrzej L. Queentex Translation
Office

Temat: nieorginalne części --->amortyzatory

Z tego co widzę, ten sklep sprzedaje amortyzatory dwóch marek. Sachs to klasyka, a Kayaba, o której wcześniej nie słyszałem, cieszy się dobrą opinią, jak wynika z wypowiedzi na forach internetowych.

Może więc wyjaśnij, CO zamawiałeś, a CO otrzymałeś. Poza tym, co to znaczy "najgorsze jest to że to wszystko wyszło po ich zamontowaniu w samochodzie" - po rozpakowaniu przesyłki i przed zamontowaniem udawały coś innego?

A może po prostu złożyłeś złe zamówienie?

I czy w ogóle próbowałeś najpierw skontaktować się ze sprzedawcą?

A.



Wyślij zaproszenie do