Gabriela
Korecka-Duda
Trener
sprzedaży/Koordynato
r sieci
sprzedaży/Kierownik
Sp...
Krystyna K. radca prawny
Temat: karta pracy pracownika
Kartę ewidencji czasu pracy powinien prowadzić przełożony danego pracownika. Często jest tak, że pracownik wypełnia ją sam, ale ktoś powinien ją akceptować.Pytanie co Pani rozumie przez błędnie wypełnioną - technicznie coś zostało źle wpisane, pracownik się pomylił czy też pracownik wpisał jako czas pracy inne godziny niż rzeczywiście pracował?Podobne tematy
-
Bezpłatne porady prawne » prawo pracy/karta nauczyciela? -
-
Bezpłatne porady prawne » Badania kontrolne pracownika a zwolnienie ze świadczenia... -
-
Bezpłatne porady prawne » Czy akceptacja oferty pracy przez pracownika via email... -
-
Bezpłatne porady prawne » "Oddelegowanie" pracownika - czy w tym przypadku to... -
-
Bezpłatne porady prawne » karanie pracownika - prawo pracy -
-
Bezpłatne porady prawne » sad pracy, pracodawca wnosi o zasadzenie kosztow procesu... -
-
Bezpłatne porady prawne » Rezygnacja pracownika z pracy w dniu jej rozpoczęcia,... -
-
Bezpłatne porady prawne » Zwolnienie lekarskie - kontrola pracownika w miejscu... -
-
Bezpłatne porady prawne » Lojalka a wcześniejsze odejście pracownika z pracy -
-
Bezpłatne porady prawne » Pracownik niepełnosprawny, prawo pracy a karta nauczyciela -
Następna dyskusja: