konto usunięte

Temat: Gwarancja ASO a rzeczywistosc, czyli Renault...

Witam,

Poszukuję prawnika specjalizującego sie w sprawach związanych z nieuczciwoscia ASO w stosunku do klientow. Sprawa konkretnie dotyczy ASO Renault, Jerozolimskie.

Dla przykladu:

1. Klient przychodzi do ASO i pyta czy są w stanie naprawic usterke X
2. ASO odpowiada tak i mówi, ze *naprawa* (samochod jest po gwarancji) objeta jest 12 miesieczna gwarancja
3. klient decyduje sie na naprawe
3a ASO diagnozuje czesc za 1100 zl
3b ASO wymienia czesc za 1100 zl
3c Klient wsiada do samochodu usterka wystepuje nadal
3d ASO diagnozuje czesc za 2000 zl
3e Klient zamawia czesc
3f ASO wymienia czesc
3g po jakims czasie ta sama usterka powraca (tam sama pod wzgledem objawowym i pod katem diagnostyki ASO - wynik odczytania bledow z komputera wtrysku)
3h ASO odmawia naprawy samochodu w ramach gwarancji, diagnozuje kolejna czesc do wymiany - koszt 2600

Konca nie widac, przy takim podejsciu ASO moze swobodnie diagnozowac usterki i wymieniac sprawne czesci

Jak sie przed tym bronic nie bedac specjalista w branzy ?

PozdrawiamRafał Łukawski edytował(a) ten post dnia 22.02.09 o godzinie 18:26
Piotr K.

Piotr K. Programista / Java,
J2EE, Oracle

Temat: Gwarancja ASO a rzeczywistosc, czyli Renault...

Witam.
Moja odpowiedz jest co najmniej nie w porę, ale może uchroni ona innych przed niekompetencją ASO Renault - Jerozolimskie w Warszawie.

Moja historia z nimi jest bardzo podobna z tym wyjątkiem, że usterka X u mnie niszczyła inne części samochodu.
Nie będę tu opisywał całego zdarzenia. Chcę tylko ostrzec potencjalnych klientów przed tym serwisem. Niech każdy zastanowi się kilka razy zanim odda swoje auto w ich ręce.



Wyślij zaproszenie do