Marta Ziomek

Marta Ziomek Młodszy specjalista
ds. Organizacji i
Promocji
Konferencj...

Temat: Konferencje

Serdecznie zapraszam na kolejną edycję Kongresu Bezpieczeństwa Sieci GigaCon .
Będzie to doskonała okazja, by poszerzyć swoją wiedzę na temat strategii utrzymania bezpieczeństwa informatycznego w firmie.

Data: 1 marca, 2016 r.
Miejsce: Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa
Udział: BEZPŁATNY
Strona internetowa: http://gigacon.org/event/kbs_wwa/

Zakres tematyczny:

FIREWALL & VPN
Firewall Appliance, Firewalle sprzętowe, Personal firewall, Firewalle programowe, Zarządzanie pasmem sieci QoS, VPN – Wirtualne Sieci Prywatne, Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS)

SECURE MAIL
Ochrona antywirusowa, Ochrona przed spamem na serwerze, Ochrona przed spamem po stronie klienta, Bezpieczeństwo serwerów pocztowych, Oprogramowanie typu spyware i adware, Filtrowanie treści, content security, Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

NETWORK SECURITY
Rosnąca ilość przestępstw elektronicznych dokonywanych za pośrednictwem internetu skłania do poważnego traktowania spraw związanych z bezpieczeństwem sieci komputerowych. Rynek produktów i usług związanych z bezpieczeństwem jest na tyle duży, że trudno wybrać rozwiązanie najlepiej odpowiadające potrzebom konkretnej firmy. A czy Ty jesteś świadomy zagrożeń, jakie czyhają na Twoją sieć?

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny na stronie: http://gigacon.org/event/kbs_wwa/

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

Podczas konferencji zostaną również rozlosowane atrakcyjne nagrody !
Adrian Kapczyński

Adrian Kapczyński Man of science, man
of faith

Temat: Konferencje

Dzień dobry,

Zapraszam do udziału w konferencji BDWSP 2016.

18.05.2016, Warszawa, bezpłatny udział (wymagana jest rejestracja)

Pozdrawiam serdecznie,
--
Adrian Kapczyński
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Konferencje

Zapraszamy do udziału w wyjątkowej konferencji pt.:

Optymalizacja wydatków - elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie drukiem
8 marca 2016r. w Warszawie


Oszczędność i optymalizacja wydatków to podstawa efektywnej działalności każdego przedsiębiorstwa. Konferencja będzie doskonałą okazją, aby dowiedzieć się, jak zrównoważyć wydatki związane z zarządzaniem dokumentacją oraz niezbędnymi wydrukami.
Przedstawimy dobre praktyki, które może zastosować zarząd przedsiębiorstwa, w celu zwiększenia efektywności swojej firmy, jednocześnie ograniczając koszty.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow

Patronat honorowy: Ministerstwo Cyfryzacji
Partner wspierający: Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Głos podczas konferencji zabiorą m.in.:
-Elke Shonneman - Sales Manager Poland w ELO Digital Office
Czy zastanawiali się Państwo, ile kopii jednego dokumentu jest w Państwa firmie?
-Romuald Krasowski - Naczelnik Wydziału Wypłaty Należności Pracowniczych, II Oddział ZUS w Warszawie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako innowacyjna instytucja zaufania publicznego udostępniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów.
-Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar Sp. zo.o.
Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji. Elektroniczny obieg dokumentów w przedsiębiorstwie.
-Anna Orłowska, radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy Sp.p.
Aspekty prawne innowacji w biznesie

Partnerzy konferencji: Altar Sp.z o.o., ELO Digital Office Sp. z o.o.

Tematyka konferencji:
- sprawne zarządzanie i przetwarzanie dokumentacji,
- workflow - automatyzacja procesów,
- optymalizacja procedur, zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
- mobilny obieg dokumentów i udostępnianie,
- bezpieczeństwo dokumentacji i danych,
- archiwizacja i ochrona zasobów,
- redukcja kosztów i zasobów (OCR/OMR, digitalizacja, replikacja, systemy faksowe, skaner, mail),
- drukowanie - wydajnie znaczy oszczędnie,
- e-faktura - automatyzacja, dostępność i wygoda,
- systemy na miarę potrzeb - przegląd rozwiązań i ich zalet,
- systemy wspierające - portale korporacyjne inter/intra/extranet,
- integracja narzędzi i systemów.

Lokalizacja:
Budynek Atrium Tower
Aleja Jana Pawła II 25


Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych,
CIO, dyrektorów i kierowników działów,
dyrektorów i kierowników administracji, osoby zajmujące się obiegiem informacji i danych,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
kierowników ds. zakupów, doboru infrastruktury, osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię,
osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami oraz ich ochronę,
oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów technicznych.

Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow#zarejestruj-si%C4%99

Specjalista ds. promocji
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl


Obrazek
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Konferencje

W świecie biznesu technologia chmury przestała być nowością, a zaczęła być standardem. Coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie tego rozwiązania, które oferuje lepszą wydajność, oszczędność czasu i pieniędzy. Poprzez automatyzację procesów, firmy zyskują również dodatkowych ekspertów, nowe rozwiązania oraz więcej miejsca w biurze. Dodatkowo, chmura może być wykorzystywana jako backup danych oraz ułatwiać dostęp do nowego oprogramowania

Prelegenci podczas konferencji rozwieją Państwa wątpliwości dotyczące faktów i mitów technologii chmurowej. W związku z tym, chcemy zaprosić Państwa do udziału w VII edycji konferencji:

Oszczędny biznes oparty o chmurę i środowiska wirtualne
21 kwietnia 2016 r. | Warszawa


Więcej informacji: http://successpoint.pl/oszczedny-biznes

E-mail w chmurze czy chmara maili
-Jakub Cel - Ekspert niezależny
Prezes zarządu Mediporta sp. z o.o.
-Marcin Mikołajczak
-Przedstawiciel organizacji EuroCloud Poland

Zagadnienia tematyczne:
od wirtualizacji do infrastruktury cloud computing;
twarze wirtualizacji - wirtualizacja aplikacji, desktopów, sieci, serwerów, pamięci masowych;
chmura - fakty i mity - chmura dla potrzeb przedsiębiorstwa;
usługi w chmurze - infrastruktura, platforma, oprogramowanie, komunikacja, kolokacja;
usługi w modelu chmury prywatnej, publicznej i hybrydowej;
bezpieczeństwo przechowywania danych w chmurze i środowiskach wirtualnych;
wirtualizacja / cloud computing - droga do optymalizacji kosztów;
Green IT - technologie dla środowiska.

Do bezpłatnego udziału zapraszamy przedstawicieli wszystkich branż, w szczególności osób pełniących poniższe funkcje w firmie/instytucji:
dyrektorzy i managerowie ds. rozwoju biznesu, rozwoju infrastruktury, odpowiedzialni za bezpieczeństwo i składowanie danych, zarządzanie centrami danych w firmie
kierownicy projektów osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo, niezawodność oraz dostępność zasobów w firmie
szefowie działów IT, bezpieczeństwa
osoby odpowiedzialne za zmniejszenie kosztów i optymalizację zasobów firmy
doradcy zarządu ds. inwestycji, finansów i informatyki

Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/oszczedny-biznes#zarejestruj-się

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Konferencje

Systemy identyfikacji osób podbijają światowy rynek dzięki swoi zaletom np. łatwości użycia, dokładności i wydajności oraz rozszerzenia wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych czy rządowych.
W związku z istniejącą potrzebą omówienia i zapoznania z nowinkami technologicznymi z tematyki biometrii firma SuccessPoint zaprasza na konferencję „Biometric Summit - oblicza uwierzytelniania tożsamości”, która odbędzie się 31 maja w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/biometria-2016
W programie m.in.:
Marcin Gabryszak - Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
Przetwarzanie danych biometrycznych a ochrona danych osobowych (legalność przetwarzania danych biometrycznych, dane wrażliwe, kontrola czasu pracy pracowników)

Tematyka konferencji:
1. Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce
2. W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii
3. Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej
- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy
4. Prawne aspekty biometrii
- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy
5. Bezpieczeństwo technologii biometrycznych
- bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- przechowywanie danych biometrycznych
- przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych
6. Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Bezpłatny udział dla:
- przedstawicieli biznesu - wyższa kadra zarządzająca;
- managerów projektów i produktów;
- kadry średniego i wyższego szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych;
- przedstawicieli administracji publicznej, służb mundurowych;
- przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji;
- kadry średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnej za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów;
- przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call/contact center oraz obsługi klienta;
- przedstawicieli działów: prawnego, operacyjnego.

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie.
Zarejestruj się, przyjdź na konferencję i zgłębiaj wiedzę w tym temacie: http://successpoint.pl/biometria-2016#zarejestruj-si%C...

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Radosław Parszewski

Radosław Parszewski Event Marketing
Specialist

Temat: Konferencje

Konferencja Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie GigaCon

Po raz kolejny spotkamy się na Stadionie PGE Narodowym, żeby omówić korzyści płynące z zautomatyzowania obiegu informacji a tym samym usprawnieniu tego procesu i podniesieniu efektywności pracy.

EOIF Summit GigaCon
Data: 27-28.07
Miejsce: Stadion PGE Narodowy
Udział w konferencji: BEZPŁATNY

25 prelekcji
2 warsztaty
20 firm uczestniczących
ponad 10 nagród do rozlosowania
pokaz technologii/kącik relaksu

UWAGA!
Osoby które dokonają rejestracji do końca dzisiejszego dnia wezmą udział w wybranym warsztacie zupełnie BEZPŁATNIE!
Do wyboru:
– WIELOWYMIAROWE METODY KOMUNIKACJI W PROCESACH ZMIAN
– PODSTAWY MODELOWANIA W BPMN W PRAKTYCE

Rejestracja: http://gigacon.org/event/eoif_warszawa_2016/

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Konferencje

Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:

Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
20 września 2016 r. | Warszawa


Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Partner Srebrny: FIMA Polska

Partner Konferencji: COMEX S.A.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016

Podczas konferencji głos zabiorą m. in:

*Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
„Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”

*Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
„Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”

*Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
"Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne"

*Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Co, gdzie i jak?
- warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
- finansowanie inwestycji
- aspekty prawne
2. Wyposażenie
- rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
- klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
3. Bezpieczeństwo
- monitoring pracy serwerowni/data center
- systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne

Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
- składowanie i przetwarzanie firmowych danych
- pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
- wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierownicy projektów
- szefowie działów technicznych
- szefowie działów IT, bezpieczeństwa

Ilość miejsc ograniczona!

Do zobaczenia na konferencji!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Konferencje

Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy zorganizować Konferencję, która będzie swoistym forum wymiany doświadczeń połączonych z wiedzą profesjonalistów w dziedzinie Bezpieczeństwa Informacji. Drugi dzień spotkania to praktyczne Warsztaty, podczas których Uczestnicy, pod okiem najlepszych ekspertów będą mieli okazję wykorzystać posiadaną wiedzę w praktyce.

Kreator Bezpieczeństwa - potrzeby i możliwości
26 – 27 kwietnia 2017 r., Warszawa
Golden Floor Plaza, Warszawa


Konferencja odbędzie się w formule dwudniowej.
Pierwszy dzień konferencji składa się z trzech bloków tematycznych:
Bezpieczeństwo Informacji – o Bezpieczeństwie Informacji mówi się już praktycznie w każdej dziedzinie życia, staramy się chronić nasze dane firmowe - stanowiące tajemnicę przedsiębiorstw, ustawodawcy nakładają na firmy obowiązki wynikające z tajemnic służbowych ale także coraz częściej chcemy chronić nasze dane prywatne. Na Konferencji opowiemy o tym czym jest System Bezpieczeństwa Informacji, jak skutecznie wdrożyć go w organizacji, a także o odpowiedzialności za ewentualny wyciek informacji.
Ochrona Danych Osobowych – z Danymi Osobowymi stykamy się na każdym kroku, każda firma przetwarza dane osobowe w mniejszym lub większym zakresie i każda zgodnie z przepisami prawa zobowiązana jest do ich ochrony. Podczas Konferencji postaramy się odpowiedzieć jak skutecznie chronić dane, jak przygotować się do pełnienia funkcji Administratora Danych Osobowych oraz w jaki sposób przygotować się na ewentualną kontrolę GIODO.
Inżynieria socjalna – Socjotechnika – to stosunkowo nowe zagadnienie, które coraz częściej możemy usłyszeć w mediach i prasie. Czym jest tak naprawdę socjotechnika, kim może być socjotechnik i jak nie paść jego ofiarą? Na wszystkie te pytania będziemy szukać odpowiedzi w bloku poświęconym Inżynierii socjalnej.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM KONFERENCJI I DZIEŃ

Drugi dzień to trzy równoległe warsztaty, na których Uczestnicy będą mieli okazję w praktyczny sposób sprawdzić swoją wiedzę w danym obszarze, zadać prowadzącym nurtujące ich pytania oraz wymienić się doświadczeniami z innymi Uczestnikami konferencji. Każdy z uczestników sam wybiera warsztaty, w których chce wziąć udział. Warsztaty zostaną poprowadzone przez ekspertów w tych dziedzinach, czyli:
- Klasyfikację Informacji - poprowadzi Dariusz Romańczuk
- Jak przygotować plan sprawdzeń oraz jak wykonać sprawozdanie z sprawdzenia zgodności przetwarzania danych osobowych – poprowadzi Sylwia Czub-Kiełczewska
- Człowiek w systemie bezpieczeństwa informacji – jak nie paść ofiarą socjotechniki – poprowadzi Jolanta Gasiewicz

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM WARSZTATÓW II DZIEŃ

ZAREJESTRUJ SIĘ!

KOSZTY UDZIAŁU / ZNIŻKI
Udział w I dniu Konferencji – koszt 400 zł netto.
Udział w II dniu Konferencji w jednym z trzech Warsztatów – koszt 600 zł netto.
Udział w I i II dniu Konferencji – koszt 850 zł netto.
2 OSOBY Z FIRMY -15%
3 OSOBY Z FIRMY -20%

KOSZTY UDZIAŁU DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH
Udział w I dniu Konferencji – koszt 300 zł netto.
Udział w II dniu Konferencji w jednym z trzech Warsztatów – koszt 500 zł netto.
Udział w I i II dniu Konferencji – koszt 700 zł netto.

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie udziału lub współpracy podczas konferencji to serdecznie zachęcamy do kontaktu.

Serdecznie zapraszamy!

Norbert Wilde
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 721 729 134
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: norbert.wilde@successpoint.pl

Temat: Konferencje

Szanowni Państwo,
Zapraszam na konferencje poświęconej bezpieczeństwu IT

- nie może Cię zabraknąć!

**KIEDY** : 16.10.2019 | 9:00-17:00

**GDZIE** : Vienna House Easy Hotel | Sokolska 24, 40-086 Katowice

**DLA KOGO** : Specjaliści IT | Wszyscy, chcący poszerzyć cyberbezpieczną wiedzę.

-> weź udział w pokazie Live Hackingu

-> zdobądź praktyczną wiedzę

-> poznaj ciekawe osoby, ekspertów z branży it security

W celu zdobycia kodu rabatowego oraz zakupu biletu proszę o kontakt na adres e-mail aleksandra.m@pancernik.it

Więcej informacji znajdziesz na: security.show.pancernik.it/

#itsecurity #cybersecurity #it #itspecialist #cio #itsolutions #secureweb # #dlp #firewall #ddos #utm #ups #servers #matrices #rackcabinets #pancernikit #pancernikitsecurityshow #lecture #workshop

Następna dyskusja:

Dwie konferencje, w jednym ...




Wyślij zaproszenie do