Marta Klimowicz Online Marketing
Monika
Żmigrodzka
Manager of Project
Management
Department, IBM
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Ja osobiście chętnie posłuchałabym jak się prowadzi projekty w branży.Jakie są stosowane metodyki, jak firmy dostosowują je do swoich potrzeb, jak są skonstruowane zespoły projektowe, jak zabezpieczają się przed niekontrolowanym rozrastaniem się zakresu prac i tym podobnymi problemami znanymi dobrze każdemu PM-owi...
Fajnie by się słuchało, gdyby poparte to było jeszcze jakimś case study.
Tylko nie wiem czy ktoś zechce się podzielić tą wiedzą... ;)
konto usunięte
Temat: propozycje tematów i prelegentów
może nauka w Sieci?konto usunięte
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Temat streamingu jest ciekawy jak dla mnie, warto byloby sciagnac z Google, Google YouTube, albo chociazby kogos z AdWords.Nie jaralbym sie za bardzo startupami :)
Marta Klimowicz Online Marketing
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Z Google jest chyba jeden podstawowy problem. Google jest Google ;). Ale coś w tym temacie działamy.
Cezary
Ś.
Senior frontend
developer
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Również chętnie bym posłuchał o zarządzaniu projektami.A co do marki myślę że nie poruszono takich tematów jak wycena istniejącej marki, logotyp, metody promocji marki (troszkę było ale dla mnie za mało:)Cezary Średnicki edytował(a) ten post dnia 23.01.09 o godzinie 17:06
Monika Mikowska CEO Mobee Dick
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Propozycja:porozmawiajmy o czymś AKTUALNYM.
Modne słowo na "k" - KRYZYS. W branży interaktywnej.
Marta Klimowicz Online Marketing
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Monika,na czerwiec planujemy dużą konferencję na ten temat. Tzn. na temat tego brzydkiego słowa, ale nie tylko w branży interaktywnej.
Monika Mikowska:
Propozycja:
porozmawiajmy o czymś AKTUALNYM.
Modne słowo na "k" - KRYZYS. W branży interaktywnej.
Tomasz
Muter
co-founder | Droids
On Roids Sp. z o.o.
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Zauważyłem, że dosyć mało porusza się tematów stricte związanych z Webem czyli konkretnie komunikacją wizualną inaczej Webdesignem.Ostatnio przewinęło się parę doświadczonych postaci z tego kręgu które jednak mówiły na inne tematy. A przecież jest to jedna z najważniejszych płaszczyzn teraźniejszego Webu.
Grid-design, white space, pionowy rytm tekstu, oddziaływanie kolorów, trendy w webdesignie, prowadzenie wzroku, różne koncepcje budowy stron, makiety, budowanie strony głównej, osiąganie celów marketingowych za pomocą www... itd.
Rozmowa na temat kryzysu, może być smutno.
Marta Klimowicz Online Marketing
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Tomasz Muter:
Rozmowa na temat kryzysu, może być smutno.
Nie chodzi o to, żeby było wesoło, ale konstruktywnie.
Tomasz Karwatka eCommerce
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Tomasz Muter - wydaje mi się, że faktycznie mogłoby to być ciekawe!Podoba mi się też podejście "o czymś aktualnym" - to podgrzewa atmosferę. Zdradze, że o konferencji "kryzysowej" myślimy dość mocno :)
Ja chętnie posłuchałbym natomiast o klasycznym IT - na pewno można się wiele nauczyć od nich. Zaprosić Prokom, Comarch i inne duze firmy IT.. posłuchać jak pracują i dlaczego.
konto usunięte
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Tylko nie Sygnity ;)Maciej Białek SVP Strategy
Temat: propozycje tematów i prelegentów
a mi sie podobal wyklad z filozofizyki :) powaznie
Tomasz
B.
Marketing,
E-commerce, Search
Engine Marketing,
Performan...
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Krzysiek z id nie bardzo przekazał to co chciał - tak, nie wyszło mu to całkowicie.Pani od fizyki itp.Nie jest mówcą, ale w głowie ma, oj tak.Całe założenia tego, jak się tworzy markę i to w jaki sposób (trochę nieudolnie) chciał pokazać też to w tej prezentacji (książka, cytaty) nabierają innego sensu. Takiego, który oczywiście nie wszyscy dostrzegają i rozumieją.
Tomasz
Muter
co-founder | Droids
On Roids Sp. z o.o.
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Marta K.:
Tomasz Muter:
Rozmowa na temat kryzysu, może być smutno.
Nie chodzi o to, żeby było wesoło, ale konstruktywnie.
Oczywiście taka rozmowa może być konstruktywna i na pewno przydatna. Mam nadzieję, że nie zamieni się w spotkanie na którym wszyscy będą opowiadać o ile % firmy zmniejszają budżety reklamowe i raz po raz wymieniać litanie smutków i żalów.
W domyśle na Barcampie dzielimy się wiedzą i razem dochodzimy do pewnych wniosków, ale czy teraz ktoś może się podzielić rzetelną wiedzą skoro to pierwszy taki kryzys od wielu wielu lat? Dopuszczam myśl, że mogę się w tej kwestii mylić, być może tak duże tąpnięcia w budżetach na przestrzeni kilku-kilkunastu lat już występowały.Tomasz Muter edytował(a) ten post dnia 24.01.09 o godzinie 20:20
Monika Mikowska CEO Mobee Dick
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Tomasz Muter:
Oczywiście taka rozmowa może być konstruktywna i na pewno przydatna. Mam nadzieję, że nie zamieni się w spotkanie na którym wszyscy będą opowiadać o ile % firmy zmniejszają budżety reklamowe i raz po raz wymieniać litanie smutków i żalów.
W domyśle na Barcampie dzielimy się wiedzą i razem dochodzimy do pewnych wniosków, ale czy teraz ktoś może się podzielić rzetelną wiedzą skoro to pierwszy taki kryzys od wielu wielu lat? Dopuszczam myśl, że mogę się w tej kwestii mylić, być może tak duże tąpnięcia w budżetach na przestrzeni kilku-kilkunastu lat już występowały.
Dzięki powyższej wypowiedzi wiem, że naprawdę warto odpalić ten temat na BC71 :). Wyraźnie widać, że zawierzyliśmy ślepo mediom, że "kryzys jest i jest bardzo zły", a rzeczywistość jest o wiele bardziej (tak, tak!) różowa.
Tomasz
Muter
co-founder | Droids
On Roids Sp. z o.o.
Temat: propozycje tematów i prelegentów
Monika Mikowska:
Tomasz Muter:
Oczywiście taka rozmowa może być konstruktywna i na pewno przydatna. Mam nadzieję, że nie zamieni się w spotkanie na którym wszyscy będą opowiadać o ile % firmy zmniejszają budżety reklamowe i raz po raz wymieniać litanie smutków i żalów.
W domyśle na Barcampie dzielimy się wiedzą i razem dochodzimy do pewnych wniosków, ale czy teraz ktoś może się podzielić rzetelną wiedzą skoro to pierwszy taki kryzys od wielu wielu lat? Dopuszczam myśl, że mogę się w tej kwestii mylić, być może tak duże tąpnięcia w budżetach na przestrzeni kilku-kilkunastu lat już występowały.
Dzięki powyższej wypowiedzi wiem, że naprawdę warto odpalić ten temat na BC71 :). Wyraźnie widać, że zawierzyliśmy ślepo mediom, że "kryzys jest i jest bardzo zły", a rzeczywistość jest o wiele bardziej (tak, tak!) różowa.
Właśnie, a może sprawdzi się scenariusz o którym mówił ostatnio Stanisław Błędniak? Zwiększą się nakłady na promocje bo w tym leżeć może rozwiązanie, może mniej będzie tradycyjnej 'ślepej' reklamy a więcej wirusowej, targetowanej, kreowanej pod konkretnego klienta, może tutaj właśnie jest miejsce na internet jako relatywnie tańszy a może właśnie skuteczniejszy? Wiemy kto gdzie i ile przebywa, gdzie klika i co mu się podoba.
Podobne tematy
-
ABI » Pytanie odnośnie prelegentów -
-
Szkoła Czarownic » refleksje, opinie, propozycje, skargi, zażalenia ....... -
-
GERMANIŚCI NA WYSOKIM POZIOMIE » O czym chcecie pisac? Jakies propozycje?? -
-
Trance music » Wasze propozycje na nadchodzące wakacje :) -
-
Szkoła Czarownic » Propozycje spotkań pozawarsztatowych :) -
-
Imprezy firmowe » Szukasz miejsca na impreze firmową...? Sprawdż super... -
-
GdzieWesele.pl » Szukasz miejsca na panieński/kawalerski, poprawiny,... -
-
KONCERTY AGENCJE... » Szukasz miejsca na urodziny, panieński/kawalerski,... -
-
Ubezpieczenia na życie » Ubezpieczenie dla singla - propozycje -
-
EMOCJE » Wakacyjne propozycje warsztatow i ceremmonii. -
Następna dyskusja: