Kornelia
P.
Polonista szuka
pracy :)
Temat: Tanie latanie a wysoka satysfakcja klienta
Jak podaje prnews.pl, kilka tygodni temu w USA ogłoszono wyniki czterech niezależnych badań satysfakcji klientów, korzystających z usług różnych linii lotniczych. Wyniki badań wskazały na dominację czterech przewoźników, które noszą miano tanich (Southwest, JetBlue, Frontier i Hawaiian). Tradycyjne linie lotnicze natomiast zeszły na dalszy plan.Zauważamy więc, że w branży lotniczej nie ma korelacji między wysoką ceną a realnym poziomem satysfakcji klientów. Transport to dość homogeniczna usługa - liczy się przede wszystkim dotarcie z jednego miejsca do drugiego. Dość zróżnicowane koszty podróży (klient płaci za standard i czas lotu, a także za określonego przewoźnika) błędnie kategoryzują poszczególne linie na gorsze i lepsze. Klienci weryfikują to postrzeganie i coraz częściej doceniają tanie linie lotnicze.
Czy klienci przekonali się, że można latać tanio, szybko i przy tym bezpiecznie? A może popularność tanich linii lotniczych opiera się na niskiej cenie, która zachęca ludzi do korzystania z tego typu przemieszczania się? Jakie linie lotnicze możecie polecić?