Temat: modelowanie głowy

WITAJCIE.
POTRZEBUJE POMOCY, MODELUJE WŁAŚNIE GŁOWE W MAXIE I MAM MAŁY PROBLEM Z MODYFIKATOREM SYMMETRY. MIANOWICIE NA POCZĄTKU ŁADNIE PIĘKNIE ALE CO W MOMĘCIE KIEDY CHCE ZMODYFIKOWAĆ DRUGĄ POŁOWĘ TWARZY ABY GŁOWA NIE BYŁA W 100% SYMETRYCZNA, GŁOWĘ ROBIE ZA POMOCĄ SPLIN'ÓW.Piotr Igor Gaj edytował(a) ten post dnia 27.08.09 o godzinie 18:58
Aleksander Krasiński

Aleksander Krasiński mgr inż. architekt
Pracownia
architektoniczna

Temat: modelowanie głowy

Witam, najpierw zrób wszystko co ma być symetryczne a później skonwertuj do poly i popraw. Simmetry zawsze Ci odbije każdy vertex.

Temat: modelowanie głowy

myślałem raczej żeby nie konwertować modelu na mesh i ostać przy splin'ach, ale to tez jest jakieś wyjscie
oki, tak zrobie. dzięki za pomoc.
Mateusz Tokarz

Mateusz Tokarz VFX Specialist, 3d
Artist

Temat: modelowanie głowy

Wystarczy, że skopiujesz połówkę jako Reference, a później scalisz je nakładając modyfikator Editable Poly.

Następna dyskusja:

WIZUALIZACJE / modelowanie...




Wyślij zaproszenie do