Mariusz Perlak

Mariusz Perlak Talent Acquisition
Manager

Temat: reklamacja w iSpot

Czy ktoś z Państwa realizował reklamację w iSpot? Zastanawiam się, czy jesteście zadowoleni z obsługi reklamacji. Mnie szczerze powiedziawszy zaskoczyła dość negatywnie.

Nowy iPad po trzech dniach padł (white screen of death) zaniosłem do punktu w którym go kupiłem i ku mojemu zaskoczeniu nie został on wymieniony na nowy od ręki. Gdyby to stało się dzień wczesniej (do 48 godzin) to oczywiście, ale od trzeciego dnia już nie.

Pierwszy tydzień czekał na wysłanie do serwisu. Drugi tydzień czekał na decyzję, czy to na pewno reklamacja - i to jestem w stanie zrozumić - serwis musi sprawdzić czy sam tego nie zrobiłem.

Otrzymałem po dwóch tygodniach telefon. To nie Pan, to wadliwy sprzęt wymienimy na nowy. Ubierałem się już, żeby podjechać do sklepu i odebrać nowy egzemplarz, ale Pan poinformował mnie, że nowy zostanie dopiero wysłany (z Chin prawdopodobnie) do dystrybutora a ten wyśle do nich.

Czekam już piąty tydzień na produkt i po ponownej interwencji telefonicznej powiedziano mi, że "nie wiadomo, kiedy przyjdzie, pewnie za 10 dni"

Przy okazji otrzymywałem automatyczne smsy z serwisu, że części do mojego iPada zostały zamówione. Opcja super.

z punktu widzenia prawa jest wszystko w porządku, bo klient oszukany wadliwym sprzętem może czekać na naprawę/wymianę tak długo jak sprzedający będzie zwlekał. Natomiast z punktu widzenia obsługi klienta jestem przyzwyczajony do zupełnie innego poziomu.

Pytanie, które mnie dręczy:
"Czemu iSpot, w którym zakupiłem iPada nie mógł mi dać nowego z chwilą pozytywnego rozpatrzenia mojej reklamacji?" Sprzedawcy w sklepie nie mogli mi na to pytanie odpowiedzieć niestety.

Czy wy też czekaliście na swój sprzęt tak długo w ramach reklamacji?

Czy jesteście generalnie zadowoleni z poziomu obsługi w iSpot? Może sprzęt Apple trzeba kupować w innych punktach?

konto usunięte

Temat: reklamacja w iSpot

To chyba nie nowość ;)

http://myapple.pl/gdzie-kupowac-nie-kupowac-sprzet/227...
Mariusz Perlak

Mariusz Perlak Talent Acquisition
Manager

Temat: reklamacja w iSpot

Bartek B.:
To chyba nie nowość ;)

http://myapple.pl/gdzie-kupowac-nie-kupowac-sprzet/227...

dziękuję za linka. Gdybym tylko był mądrzejszy wcześniej. No ale wydawało mi się, ze premium reseller coś oznacza.

Następna dyskusja:

CreACTIVE Day With iSpot




Wyślij zaproszenie do