Sebastian Kwidziński

Sebastian Kwidziński reżyser ,scenarzysta

Temat: smok w 3d

Witam.
Zajmuje się szeroko pojętym filmem mamy jakąś bazę sprzętową działamy jako firma(jako tako bez kokosów) mamy szereg kontaktów moją pasją jest reżyseria realizacja filmów fabularnych.Ostatnio animacja poklatkowa.
http://studiobm.com.pl/

Mam pewien projekt filmu fabularnego, który chciałbym zrealizować jako pełen metraż.
90 - 120 minut filmu(10 może 20 minut animacji 3d smoka ) - na ta chwilę ciężko przewidzieć
Klimat fantasy ale tak naprawdę jedynym elementem
fantastycznym w filmie będzie smok, który chcielibyśmy zrealizować w 3d. Jesli to bedzie slabo zrealizowane nie ma sensu zaczynać produkcji.
Stąd moje pytanie jak powinienem się do tego zabrać czy wśród forumowiczów znalazłyby się zainteresowane osoby takim projektem ?
Ostatnio znalazłem taki oto film testowy i jakość realizacji (3d compositing) by mnie zadowolała chociaż pewnie fachowcy by kiwali głową :

http://vimeo.com/42339785

Jesteśmy w stanie zapłacić na tą chwilę w warunkach low budget.
Ale przed realizacją pełnego metrażu chciałbym z zainteresowanymi osobami zrealizować krótki film testowy 5-10 minutowy( z minuta max animacji smoka).Gotowy film pomógłby zaznajomić się z problematyką, sprawdzić się w praktyce, być może znalezc producenta ktory by wylozyl wieksze srodki lub pomogl w inny sposob znalezc pieniadze na produkcję).

Z gotowym filmem szukalibysmy opcji na dystrybucję może kinową może DVD(oczywiste umowy i podzial zyskow ze sprzedazy)napewno jest duzy potencjał komercyjny a filmow niezaleznych coraz wiecej w oficjalnej dystrybucji kinowej.
Warunkiem jest wysoka jakość,a potencjał komercyjny może zwiekszyc szanse.

Proszę o wszelką pomoc/info na forum lub na maila: studiobm@op.pl
Może trzeba stworzyć jakiś team, może jakiś już jest na forum?
Interesują mnie wszelkie propozycje wyceny info.
pozdrawiam
Witek Wnuk

Witek Wnuk SFX supervisor,
Alvernia Studios

Temat: smok w 3d

kolego animacja takiego smoka na poziomie z refki będzie Cię kosztowała około 80 kpln. Są tańsze smoki z całą pewnościa ale wowczas uwiedżminisz sobie swoje dzieło.
Piotr M.

Piotr M. 3d, rzemiosło
artystyczne

Temat: smok w 3d

80 000 pln ?
Tak po holyłudzku.Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.07.14 o godzinie 09:51
Witek Wnuk

Witek Wnuk SFX supervisor,
Alvernia Studios

Temat: smok w 3d

chciałbym mieć ferrari california, ale żeby mi ją wyciosał student AGH po godzinach, będzie miał do portfolio do tego basen w kształcie nerki i dom ze szkła wszystko free.
UWAGA budując mi ferrari california pomagasz chorym dzieciom w burundi!!!Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.07.14 o godzinie 20:10
Piotr M.

Piotr M. 3d, rzemiosło
artystyczne

Temat: smok w 3d

Oczywiście pełen sculpt, retopo, rig( tułów, ew. skrzydła, cztery łapy, palce, paszcza, oczy, język, głowa, szyja, ogon) shaders, animacja, render i post w przypadku smoka to nie dwa dni roboty na pewno. Trzeba by poswięcić na cała robotę od momentu conceptu do gotowego produktu jakies 4 tyg. Wiem że mozna szybciej, ale masz wyjęty ten czas na zarabianie kasy i po prostu nikogo na to nie stać a po godzinach każdy ma swoje życie prywatne o ktorym żona i dzieci przypominają. Po prostu za duzy projekt na bycie atrakcyjna ofertą na hurra zróbmy coś fajnego. Raczej określ ile czasu na tworzenie tego smoka oczekujesz po ew. współpracownikach.
Maciek Szczepański

Maciek Szczepański Właściciel, Fox
Render Farma i
Freelancers 3D

Temat: smok w 3d

Może dajcie ogłoszenie na http://freelancers3d.com?
Witek Wnuk

Witek Wnuk SFX supervisor,
Alvernia Studios

Temat: smok w 3d

8 lat temu rzezałem smoka i zajęło mi to trzy miesiące i smok był slaby bardzo. Nie wiem ilu ludzi w tej chwili w naszym kraju wyrzezałoby ci wiarygodną animację takiej postaci. Niewielu, a ci którzy by to potrafili są pozajmowani komercyjnymi zleceniami, więc to nie jest kwestia robienia czegoś po godzinach bo może wypali.
IMHO ludzi którzy mają swoją "wizję" i chcą ją KONIECZNIE przekazać innym jest w tej chwili dużo więcej niż tych którzy potrafią taką wizję zrealizować. Lepiej błysnąć talentem scenariuszowym bez VFX ów na początku niż na starcie liczyć na Zmajkelobajowanie widza. Gdyby tak było że porządne efekty dawałoby się zrobić za trzy pięćdziesiąt to hollywodzkie produkcje nie kosztowałyby po 200 baniek drodzy państwo.
Dziwnym jest założenie polskich producentów i filmowców że akurat amerykanie lubią przep…dalać pieniądze a tu u nas da się takie samo zrobić 1000 razy taniej.
Robert Gester

Robert Gester architekt (A
arch+ing/PL iarp),
animator 2d,
rysownik, BI...

Temat: smok w 3d

seb,
tez mam wrazenie, ze sie porywasz na bardzo trudny temat. witek ma racje, smok to smok, czy amerykanski, czy rodzimy, jeden pies, taka sama praca.

bylem ciekaw, jak sie ten temat rozwinie, w moim przekonaniu albo robisz z tego fotorealistyczna produkcje, hollywood-like (i z takim samym, profesjonalnym poziomem animacji), albo stylizujesz, jak n.p. smok wawelski w naszej polskiej kreskowce. posrednie rozwiazania beda zawsze wygladaly jak 'niedorobione'.
przede wszystkim musisz miec grupe docelowa odbiorcow. dopiero ta weryfikuje i sankcjonuje przewidywane naklady na produkcje.

ale:

jesli chcesz wytworzyc klimat fantasy to jednak stylizacja nie bardzo pasuje. tylko czy oczekiwane przychody zrekompensuja koszty produkcji (nie mowiac o zarobkach)?
robTen post został edytowany przez Autora dnia 18.07.14 o godzinie 09:57



Wyślij zaproszenie do