Lukasz D.

Lukasz D. wizualizator,
specjalist d/s
reklamy,import-expor
t,doradz...

Temat: elastyczny mesh

Witam

Posiadam model 3d postaci mesh, I chcialbym go zanimowac.
Mam rowniez stworzony plik ruchu szkieletu.
Potrafie podzielic postac na dane elementy - korpus,rece,nogi it'd I animowac tworzac osobne polaczenia kazdego elementu do danej kosci I wtedy charakter jest animowany,ale mi chodzi o animacje,gdzie cala siatka obiektu bylaby edytowana jako jeden avatar, a cale cialocharakteru wspoldzialalo ze soba, widocznenp przeguby,skora na rekach wyciagala sie I zginala w miare animacji
A nie lamala sie na wskutek w/w czynnosci.
Pytanie - jak ustawic obiekt ( 3dsmax , cinema 4d) aby posiadajac szkielet I plik motion capture animacja postaci wygladala realistycznie - mesh byl elastyczny,pozwalajac na plynna zmiane pozycji konczyn itd

konto usunięte

Temat: elastyczny mesh

użyj weigh tool

w browser content masz kilka przykładów riggowaniaJan D. edytował(a) ten post dnia 12.09.09 o godzinie 17:50

Następna dyskusja:

1 Mesh z kilku obiektow -po...




Wyślij zaproszenie do