Lukasz
D.
wizualizator,
specjalist d/s
reklamy,import-expor
t,doradz...
Temat: elastyczny mesh
WitamPosiadam model 3d postaci mesh, I chcialbym go zanimowac.
Mam rowniez stworzony plik ruchu szkieletu.
Potrafie podzielic postac na dane elementy - korpus,rece,nogi it'd I animowac tworzac osobne polaczenia kazdego elementu do danej kosci I wtedy charakter jest animowany,ale mi chodzi o animacje,gdzie cala siatka obiektu bylaby edytowana jako jeden avatar, a cale cialocharakteru wspoldzialalo ze soba, widocznenp przeguby,skora na rekach wyciagala sie I zginala w miare animacji
A nie lamala sie na wskutek w/w czynnosci.
Pytanie - jak ustawic obiekt ( 3dsmax , cinema 4d) aby posiadajac szkielet I plik motion capture animacja postaci wygladala realistycznie - mesh byl elastyczny,pozwalajac na plynna zmiane pozycji konczyn itd