Lukasz
D.
wizualizator,
specjalist d/s
reklamy,import-expor
t,doradz...
Temat: 1 Mesh z kilku obiektow -pomocy!poczatkujacy animator :)
WitamJak z modelu 3d obj typu sketchup np 3d warehouse zlozony z wielu obiektow sporzadzic jednolity zamkniety mesh trojkatny
Taki jak w zbrush albo luxology modo ???
Jakim sposobem polaczyc je w jedna zamknieta bryle? (Np. Model charakteru gry)
Boolean?
Probowalem attach w poly ale chodzi o to by na miescu styku dwoch obiektow te obiekty byly zespawane I polaczone w 1 mesh, np noga w korpusie konczy sie nastyku z korpusem,ta czesc obiektu wewnatrz korpusu ktorej nie widac mabyc wycieta.sorry za tlumaczenie ,mam nadzieje ze dobrze :)z gory dzieki za odpowiedz .zaczynam sie bawic w riggowanie I skinning ,posiadam skrypt ktory rigguje tylko zamkniety czysty mesh trojkatny .
A tak wogole czy do zriggowanego charakteru zaimportowanego z zbrush mozna dodawac dodatki typu ubranie,sprzet ,wlosy itd? Albo jak teksturuje sie caly obiekt -jedna tylko mesh?