Temat: Cocos2D
Wojtek Zymonik:
Trochę nie na temat ale może się przyda: http://code.google.com/p/libgdx/
Projekt jest aktywnie rozwijany i ma dobre wsparcie.
"no iOS - no value ..." - szkoda bo zapowiadalo sie ciekawie
a swoja droga dzisiaj zacząłem cocosa, nie jest zły, jedyne co mnie bardzo intryguje i to efektywne łączenie layoutów (xml) z layoutem cocosa - czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenie i chciałby w bardzo dużym skrócie podzielić się przemyśleniami i poradami w co lepiej się nie pakować?
po drugie własnie sobie klikam jak by tutaj nie przebijać się przez kolejne sprite'y tylko zaimplementowac onClick/onTouch na pojedynczych sprite'ach - również zachęcam do podzielenia się wiedzą :)
pozdrawiam,
[edit]: dalo rady polaczyc i zrobic przezroczystosc, setOpaque na layarze :)
Michał Kąkol edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 02:37