Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą:
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – Warszawa, 2-3.04.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN – Warszawa, 8.04.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: Model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML – Warszawa, 23-24.04.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML – Warszawa, 6-7.05.2014
- Modelowanie kontekstu projektu – Warszawa, 13.05.2014
- Modelowanie dziedziny systemu – Warszawa, 27.05.2014
- Modelowanie architektury integracji – Warszawa, 11.06.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu – Warszawa, 24.06.2014

Większość z podanych szkoleń oraz warsztatów organizujemy już po raz ostatni w formie otwartej przed wakacjami. Zapraszamy do zapisów!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Katarzyna Mrowca

Katarzyna Mrowca
Analityka/IT/Zarządz
anie - to moje pasje
:)

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Zapraszam na darmowe szkolenie z "analitykowania" ;) (poziom podstawowy).

Agenda:
1. Przegląd podstawowych zadań analityka w świecie Agile
2. Wymagania funkcjonalne, wymagania niefunkcjonalne
3. Porządkowanie backlogu
4. Podstawy UML – czyli jak zamodelować wymagania
5. Jak zrobić prosty mock-up – czyli jak sprowadzić model do zrozumiałej dla klienta postaci

Więcej można dowiedzieć się >>tu<<

Zapisy: http://sfi.org.pl/2014/03/zapisy-warsztaty-startuja/
Patrycja B.

Patrycja B. Specjalista ds.
sprzedaży i
marketingu, AION Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia, certyfikacja

[Cykliczne Seminarium IIBA WPC] BABOK 2.0 Requirements Analysis w praktyce

Szanowni Państwo,

W imieniu IIBA WPC oraz firmy AION serdecznie zapraszamy na pierwsze w tym roku seminarium, które odbędzie się 10.04.2014 w Gdyni. Tematem przewodnim będą metody specyfikowania wymagań wobec systemów informatycznych zgodne z zaleceniami BABOK 2.0.. Prowadzący seminarium omówią zalecenia BABOK 2.0 na przykładzie analitycznego etapu procesu produkcyjnego oprogramowania, począwszy od identyfikacji przypadków użycia, a zakończywszy na jego specyfikacji oraz powiązaniu z ortogonalnymi aspektami opisu systemu (diagramem klas, maszynami stanowymi, specyfikacją interfejsu użytkownika). Szczególny nacisk zostanie położony na wskazanie metod zachowania spójności pomiędzy poniższymi aspektami specyfikacji wymagań:
• funkcjonalnością,
• zawartością informacyjną,
• prezentacją.

Obszary modelu kompetencyjnego analityka biznesowego, których dotyczy seminarium:
6.2 Organize Requirements
6.3 Specify and Model Requirements
6.5 Verify Requirements
6.6 Validate Requirements

Program spotkania
17.00 – 17.30 Rejestracja
17.30 – 17.35 Oficjalne rozpoczęcie spotkania (Artur Kasprzyk)
17.35 – 18.35 "BABOK 2.0 Requirements Analysis w praktyce", część 1
18.35 – 19.00 Przerwa kawowa
19.00 – 20.00 "BABOK 2.0 Requirements Analysis w praktyce", część 2
20.00 – 21.30 Dyskusja

Prelegent:
Dr inż. Anita Walkowiak – Doktor nauk technicznych w dyscyplinie informatyki. Tytuł doktora uzyskała na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej broniąc pracę doktorską z zakresu zastosowania metod formalnych do specyfikowania systemów czasu rzeczywistego. Jest wykładowcą analizy i projektowania systemów informatycznych na Politechnice Wrocławskiej oraz modelowania i analizy biznesowej na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka publikacji z dziedziny inżynierii oprogramowania. Wykonawca projektów naukowo-badawczych finansowanych z funduszy MNiSW. Specjalizuje się w analizie i projektowaniu systemów informatycznych, metodykach wytwarzania oprogramowania, w szczególności metodykach opartych o modele oraz językach modelowania. Jako konsultant działu IT i wieloletni współpracownik AION uczestniczy w realizacjach projektów, prowadzi szkolenia, doradztwo i audyty projektów.

Gospodarz spotkania:
Artur Kasprzyk - Prezes zarządu AION, Członek Zarządu ds. Edukacji i Rozwoju Zawodowego polskiego oddziału International Institute of Business Analysis (IIBA WPC) w latach 2008-2013, aktualnie członek Komisji Rewizyjnej IIBA WPC, ekspert w dziedzinie modelowania procesów biznesowych oraz technik analizy systemów informatycznych. Jest autoryzowanym konsultantem Select Business Solution Ltd. (metodyka wytwarzania systemów informatycznych) oraz Pritchett Ltd. (modelowanie i usprawnianie procesów biznesowych).

Warunki uczestnictwa:
Udział w seminarium jest bezpłatny dla członków IIBA WPC.
Koszt uczestnictwa dla studentów wynosi 20 zł.
Dla pozostałych osób koszt uczestnictwa wynosi 29 zł.

Wpłatę można dokonać na konto IIBA WPC (Stowarzyszenie Warsaw Poland Chapter of the IIBA, ul. Wincentego Kadłubka 43, 02-496 Warszawa, 05 1160 2202 0000 0001 2997 9453 Bank Millennium SA, o/ Warszawa, ul. Puławska 233). Termin płatności: do dnia 09.04.2014 roku.

Rejestracja:
Prosimy o wysłanie do dnia 09.04.2014 zgłoszenia na adres: rejestracja@warsaw.theiiba.org zawierającego następujące dane: imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, e-mail, numer telefonu.
W celu wystawienia rachunku prosimy o przesłanie niezbędnych danych: nazwa firmy, adres, NIP lub imię i nazwisko, adres.

Serdecznie zapraszam,
Patrycja Brodzińska
Katarzyna Mrowca

Katarzyna Mrowca
Analityka/IT/Zarządz
anie - to moje pasje
:)

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Zapraszam na darmowe szkolenie dla Product Ownerów :)
http://www.meetup.com/ALE-Krakow/events/176061472/

Teamt: Skąd programiści wiedzą co pisać? Czyli o roli Product Ownera słów kilka.

O spotkaniu: Temat rzeka, więc prowadząca postara się wam przedstawić wycinek z rzeczywistości agile'owej w formie lekkiej przed-świątecznej opowieści, która kończy się szczęśliwym wdrożeniem!

1. Jak powstaje koncepcja powstania aplikacji?
2. Magiczne słowo "analiza"
3. Wymagania funkcjonalne vs. niefunkcjonalne
4. Prototypowanie nie tylko dla UXowca ;)
5. Priorytety + wartość biznesowa - jak to przełożyć na aplikację?
6. Testowanie i szczęśliwe wdrożenie
7. The Neverending story: zmiany!

Poniedziałek 14.04 o 19.00 w Klubie RE w Krakowie.

Ewa B.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bogdan Bereza

Bogdan Bereza Informatyk,
specjalista i trener
SQA, psycholog,
kierowni...

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Zapraszam:

Na warsztaty "Pozyskiwanie i negocjowanie wymagań" 28-29 maja w Warszawie
http://www.computerworld.pl/konferencja/pozyskiwanie-w...

Do tekstu "Dla kogo jest pozyskiwanie wymagań?"
http://blogomocja.blogspot.com/2014/05/dla-kogo-jest-p...

Do tezy, że inżynieria wymagań jest jakoby "archaiczna"
http://blogomocja.blogspot.com/2014/05/trzy-warunki-su...

NIE CHCĘ DOSTAWAĆ WIĘCEJ NA TEN ADRES TEGO TYPU INFORMACJI!
mailto:bogdan.bereza@victo.eu?subject=NIE-CHCE-DOSTAWAC-WIECEJ-TEGO-TYPU-INFORMACJI!

Pozdrawiam, Bogdan
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia, certyfikacja

W związku z licznymi zapytaniami o kolejne terminy szkoleń i napływającymi zgłoszeniami postanowiliśmy zorganizować w lipcu kilka z nich. Poniżej potwierdzone już szkolenia oraz warsztaty:

- Modelowanie kontekstu projektu – Warszawa, 3.07.2014
http://edufuturo.pl/warsztaty/item/38-warsztaty-techni...
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – Warszawa, 10-11.07.2014
http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/4-modelowanie...
- Modelowanie dziedziny systemu – Warszawa, 17.07.2014
http://edufuturo.pl/warsztaty/item/38-warsztaty-techni...
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu – Warszawa, 24.07.2014
http://edufuturo.pl/warsztaty/item/38-warsztaty-techni...

Zapraszamy do zapisów!

Kontakt:

biuro@eduFuturo.pl
(+48) 794 930 124
Alicja Chmielewska

Alicja Chmielewska Koordynator
projektów
szkoleniowych, SQAM
Sp. z o.o. S. k.

Temat: Szkolenia, certyfikacja


Obrazek


Zapraszamy Państwa do rejestracji na kolejny cykl szkoleń z Modelowania Procesów Biznesowych w BPMN 2.0

I moduł: Modelowanie Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0
Terminy – Warszawa: 
21-23 lipca 2014r.
18-20 sierpnia 2014r.
1-3 września 2014r.

Rejestracja: http://bamt.pl/i-modul-podstawy-modelowania-procesow-b...

Cele szkolenia:
- przygotowanie uczestników do identyfikacji i modelowania procesów biznesowych
- zapoznanie uczestników z dokumentowaniem procesów z wykorzystaniem notacji BPMN 2.0 (Business Process Modeling and Notation — Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych)
- wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN
- nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN

Szkolenie dedykowane jest:
- kadrze zarządzającej firmą,
- menedżerom odpowiedzialnym za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracownikom ds. standardów i procesów - kierownikom, specjalistom,
-  pracownikom firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
-pracownikom działu IT, w szczególności: analitykom biznesowym, analitykom systemowym, konsultantom biznesowym, kierownikom projektów,
- osobom zainteresowanym tematyką zarządzania procesami biznesowymi. 

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN 2.0
Terminy – Warszawa: 
4-6 sierpnia 2014r.
15-17 września 2014r.

Rejestracja: http://bamt.pl/ii-modul-symulacja-procesow-z-modeli-bpmn

Cele szkolenia:
- zapoznanie uczestników z symulacyjnymi metodami analizy i optymalizacji procesów biznesoowych z wykorzystaniem notacji BPMN (Business Process Model and Notation – Notacja i Modelowanie Procesów Biznesowych) i Swimlane,
- identyfikacja parametrów istotnych dla analizy procesów,
- nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania, budowania, symulowania i doskonalenia modeli procesów zgodnie z BPMN i Swimlane.

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej i zarządzającej oraz do:
- właścicieli procesów
- analityków procesów biznesowych
- specjalistów ds. kontrolingu
- konsultantów biznesowych
- green beltów i black beltów Six Sigma i Lean Six Sigma
- zespołów wdrożeniowych Lean Manufaturing
- zespołów wdrożeniowych narzędzi informatycznych (np. systemy WorkFlow, ERP/MRP)

Po ukończeniu całego cyklu, Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia "Analityk Procesów Biznesowych".

Cena udziału w poszczególnych szkoleniach:
3500 PLN - "Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN"
3300 PLN - "Symulacja procesów z modeli BPMN"
6200 PLN + 23% VAT – Promocyjna cena zgłoszenia na cykl (zamiast 6 800 PLN) 

Kontakt w sprawie szkoleń:
Katarzyna Żuromska
Dział Szkoleń

tel. kom.: 600 462 211 / fax: 22 244 24 59
e-mail: katarzyna.zuromska@bamt.pl
SQAM Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Postępu 17D, 02-676 Warszawa

http://bamt.pl
http://sqam.org
Alicja Chmielewska

Alicja Chmielewska Koordynator
projektów
szkoleniowych, SQAM
Sp. z o.o. S. k.

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Zapraszam na szkolenie
International Qualification Board for Business Analysis (IQBBA)

http://sqam.org/ibaqb

Opis wydarzenia
Kurs przygotowujący do certyfikacji IQBBA – programu analizy biznesowej. Analiza biznesowa jest niezbędnym elementem projektów IT, umożliwiających dokładne zrozumienie sytuacji biznesowej klienta oraz jego potrzeb w zakresie rozwiązań informatycznych.
Oprócz standardowego obszaru analizy biznesowej, program obejmuje również aspekty innowacji i doskonalenia procesów biznesowych, w tym przy użyciu symulacji.
Akredytowane szkolenie na materiałach w j.polskim!

Agenda szkolenia:
1. Podstawy analizy biznesowej
2. Analiza przedsiębiorstwa
3. Planowanie procesu analizy biznesowej
4. Pozyskiwanie wymagań
5. Analiza wymagań
6. Walidacja rozwiązania
7. Narzędzia i techniki
8. Kompetencje
9. Doskonalenie procesu
10. Innowacja, projekt i klient

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- analityków biznesowych,
- osób zajmujących się projektowaniem nowych produktów i usług,
- osób odpowiedzialnych za zarządzanie i usprawnianie procesów biznesowych orgnizacji,
- analityków systemowych i biznesowych,
- inżynierów oprogramowania,
- osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku analizy systemowej/biznesowej,
- dokumentalistów,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- inżynierów i projektantów użyteczności,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i podstawowe zrozumienie analizy i projektowania aplikacji.

CENNIK
Cena bez promocji: 3000 PLN/os. + 23% VAT
Koszt egzaminu: 900 PLN /os. + 23% VAT
Koszt egzaminu dla osób, które nie biorą udziału w szkoleniu: 1000 PLN/os. + 23% VAT
Egzamin – język do wyboru: polski, angielski , niemiecki ( deklaracja przy zgłoszeniu na egzamin). Egzamin IQBBA można zdawać w terminie późniejszym, nie jest nierozłącznie związany z samym szkoleniem.
RABATY do ceny regularnej:
- Osoba zapisana do newslettera 2%
- 2 osoby z firmy: 100 zł/os
- 3 osoby z firmy: 200 zł/os
- 4 osoby z firmy: 300 zł/os

Jeśli w danym terminie obowiązuje cena promocyjna, a chcesz zgłosić więcej niż 1 osobę zapytaj organizatora o cenę dla Ciebie.

W ramach szkoleń otwartych gwarantujemy:
- Miłą i fachową obsługę
- Sale szkoleniowe o wysokim standardzie (jeśli nie podobała Ci się sala szkoleniowa napisz nam o tym, powiedz czego oczekujesz i co jest dla Ciebie ważne)
- Profesjonalizm trenera (jeśli masz uwagi do trenera napisz nam o tym, chcemy aby nasze szkolenia były coraz lepsze)
- Ciekawe materiały szkoleniowe
- Certyfikaty ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera
- minimum dwie przerwy kawowe (kawa, herbata, woda ciasteczka)– w każdym dniu
- Smaczne obiady
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
- Grupy do 15 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
.
Egzamin oparty jest na “Certyfikowany Analityk Biznesowy Sylabus do Poziomu Podstawowego, International Qualifications Board for Business Analysis”.Wersja 1.0, 18 września 2011
Elementami egzaminu mogą być wszystkie części programu.
Pytania egzaminacyjne niekoniecznie dotyczą jednego rozdziału planu nauczania, mogą też obejmować kilka rozdziałów.
Format egzaminu to test jednokrotnego wyboru. Egzamin składa się z 40 pytań.
Za każdą poprawną odpowiedź uzyskuje się jeden punkt.
Egzamin trwa 60 minut (75 minut dla osób zdających egzamin w innym języku niż ojczysty). Egzamin dostępny jest w języku polskim, angielskim i niemieckim.

Zapraszam do kontaktu:
Alicja Chmielewska
tel. 506 981 945
alicja.chmielewska@sqam.org
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia, certyfikacja


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

konto usunięte

Temat: Szkolenia, certyfikacja


Obrazek

W imieniu firmy Sages zapraszam na szkolenie otwarte:

Specification by Example
24-25 listopada, Warszawa
Cena: 900 PLN / 1 dzień, 1650 PLN / 2 dni
Prowadzący: Krzysztof Jelski

Jeżeli zdarzyło Ci się spędzać długie godziny na przerabianiu dotychczasowej pracy z powodu niedogadania wymagań między biznesem a developerami lub zdarzyło Ci się zidentyfikować super istotny przypadek brzegowy już po wdrożeniu na produkcję - to szkolenie stworzone dla Ciebie!
Podczas szkolenia Krzysztof Jelski przedstawi Specification by Example - podejście, które zmniejsza ryzyko wystąpienia powyższych frustracji w procesie wytwarzania oprogramowania.

ZOBACZ WIDEO

>> Szukasz innego szkolenia?
Zajrzyj na http://www.sages.com.pl/szkolenia-katalog
Twitter | Facebook

konto usunięte

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Serdecznie zapraszam do udziału w otwartych szkoleniach z tematyki Modelowania procesów biznesowych w BPMN 2.0. Szkolenia realizowane są zarówno dla grup początkujących jak i zaawansowanych.
Szczegółowe informacje oraz programy szkoleń znajdziecie Państwo tutaj

Terminy szkoleń:
Modelowanie procesów biznesowych w BPMN 2.0 [Poziom 1]
17-18.11 [Warszawa]
02-03.12 [Wrocław]

2. Modelowanie procesów biznesowych w BPMN 2.0 [Poziom 2]
26-27.11 [Warszawa]
15-16.12 [Wrocław]
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy kalendarz najbliższych szkoleń otwartych.
Szczególnie polecamy nowe pozycje w naszym katalogu szkoleniowym: Asertywne Zarządzanie oraz Facylitację, których szczegóły znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

1. Modelowanie procesów biznesowych w BPMN 2.0 (poziom 1)
• 14-15.05.2015 [Kraków]
• 28-29.05.2015 [Wrocław]

2. Modelowanie procesów biznesowych w BPMN 2.0 (poziom 2)
• 26-27.03.2015 [Kraków]
• 23-24.04.2015 [Wrocław]
• 21-22.05.2015 [Kraków]

3. Facylitacja i moderowanie pracy grupowej
• 30-31.03.2015 [Warszawa]

4. Asertywne zarządzanie
• 21-22.04.2015 [Warszawa]
• 11-12.05.2015 [Wrocław]

Serdecznie zapraszamy,
Zespół AION

Obrazek

http://aion.com.pl
aion@aion.com.pl
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Szkolenia, certyfikacja

Zapraszam do udziału w ogólnodostępnych webinarach dot. BI i Big Data, prowadzonych przez Analityków Gartner. Poniżej kalendarz na maj 2015

11.05.
How Midsize Enterprises Can Deliver Value With BI & Analytics

14.05.
Survey Says: Slow, Steady, Staged Hadoop

21.05.
Where Hadoop Is Going in 2015

Kalendarz pozostałych prezentacji jest dostępny na stronie http://www.gartner.com/webinars.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Szkolenia, certyfikacja


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia, certyfikacja


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, certyfikacja


Obrazek

Zdobądź umiejętności analityczne zarówno w zakresie analizy wymagań, modelowania organizacji i procesów (analiza biznesowa), jak i analizy tworzonej aplikacji (analiza systemowa) z użyciem notacji ‪‎UML2‬! Zapisz się na 4-dniowe szkolenie 18 sierpnia w Warszawie i skorzystaj z atrakcyjnej ceny - tylko do piątku, 24 lipca, zapłacisz 1950 PLN zamiast 3400 PLN!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> UML2 dla analityków <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Aby skorzystać z rabatu na szkolenie, podczas rejestracji podaj hasło "ANA0815". Promocja trwa do 24 lipca 2015 do godz. 23:59. Podane ceny są cenami netto.


Obrazek

Następna dyskusja:

Szkolenia dla analityków




Wyślij zaproszenie do