Agata Chmielewska

Agata Chmielewska
http://achmielewska.
com

Temat: pytanie o zwrot prowizji

Witam,
W jaki sposób odzyskać prowizję za sprzedaż produktu na allegro jeśli klient zrezygnował z zakupu (kup teraz)?
Czy można to zrobić w jakiś mniej skomplikowany sposób niż ten, który jest opisany w pomocy?
Czy za każdym razem klient otrzymuje ostrzeżenie? a co gdy kupił na kilku aukcjach wieloprzedmiotowych?
Kuba K.

Kuba K. Grupa Allegro,
Ekspert ds.
Bezpieczeństwa

Temat: pytanie o zwrot prowizji

Skorzystanie z formularza zwrotu prowizji jest w tym wypadku niezbędne.

Nie zawsze ostrzeżenie jest przyznawane, to zależy np. od powodu ubiegania się o zwrot, jaki podasz. Np. w przypadku, gdy Kupujący odmawia finalizacji transakcji, ostrzeżenie najprawdopodobniej zostanie przyznane, ale jeśli zwraca towar, albo np. towar ulega zniszczeniu podczas wysyłki, to ostrzeżenia nie ma, bo Klient nie zawinił.

Pozdrawiam,
Agata Chmielewska

Agata Chmielewska
http://achmielewska.
com

Temat: pytanie o zwrot prowizji

dziękuję za informacje

Następna dyskusja:

Pytanie - ewidencja, koszt ...




Wyślij zaproszenie do