Ewa B. marketing, podróże
Temat: Motywacja telemarketera - ankieta
Szanowni Państwo,Akademia Telemarketingu wspólnie z Instytutem Call Center
przygotowała projekt badawczy, w wyniku którego chcielibyśmy
poznać opinie telemarketerów, konsultantów i doradców
telefonicznych na temat ich motywacji, nastawienia i satysfakcji w
wykonywanej pracy.
Zapraszamy więc wszystkich telemarketerów, konsultantów, agentów
i doradców telefonicznych - pracowników zarówno outsourcingowych
call/ contact center, jak i organizacji wewnętrznych czy też
pojedynczych stanowisk telemarketingowych do wypełnienia
przygotowanej przez nas ankiety. Miło nam będzie, jeśli zachęcicie Państwo pracowników Waszych działów do udziału w naszym badaniu.
Ankieta jest całkowicie anonimowa, a zebrane dane służą
wyłącznie celom poznawczym. Wyniki ankiety otrzymają wszyscy, którzy na stronie http://akademiatelemarketingu.pl złożą stosowne zamówienie na raport.
Z góry dziękujemy:)
Z pozdrowieniami
Ewa Banasiak