Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Motywacja telemarketera - ankieta

Szanowni Państwo,

Akademia Telemarketingu wspólnie z Instytutem Call Center
przygotowała projekt badawczy, w wyniku którego chcielibyśmy
poznać opinie telemarketerów, konsultantów i doradców
telefonicznych na temat ich motywacji, nastawienia i satysfakcji w
wykonywanej pracy.

Zapraszamy więc wszystkich telemarketerów, konsultantów, agentów
i doradców telefonicznych - pracowników zarówno outsourcingowych
call/ contact center, jak i organizacji wewnętrznych czy też
pojedynczych stanowisk telemarketingowych do wypełnienia
przygotowanej przez nas ankiety. Miło nam będzie, jeśli zachęcicie Państwo pracowników Waszych działów do udziału w naszym badaniu.
Ankieta jest całkowicie anonimowa, a zebrane dane służą
wyłącznie celom poznawczym. Wyniki ankiety otrzymają wszyscy, którzy na stronie http://akademiatelemarketingu.pl złożą stosowne zamówienie na raport.

Z góry dziękujemy:)
Z pozdrowieniami
Ewa Banasiak

konto usunięte

Temat: Motywacja telemarketera - ankieta

A czy po analizie wyników możemy poznać wyniki. Czy zostaną opublikowane?
Ewa B.

Ewa B. marketing, podróże

Temat: Motywacja telemarketera - ankieta

Wyniki zostaną wysłane do osób, które zamówiły taki raport. Bardzo proszę wpisać się na naszą listę do wysyłki newslettera na http://www.akademiatelemarketingu.pl w zakładce Kontakt.
Wyniki będą także omawiane na konferencji dotyczącej tożsamości telemarketera, która odbędzie się w Poznaniu 29 kwietnia br. Serdecznie zapraszam do udziału, wstęp bezpłatny.Ewa Banasiak edytował(a) ten post dnia 31.03.09 o godzinie 11:33



Wyślij zaproszenie do