konto usunięte

Temat: Zmniejszenie transferu i obciążenia serwera.

W jednej z prostszych gierek pobieram ok 20 znaków z pliku php 5 razy na sekundę. Niby nic ale przy 20 grach po 2 graczy już się trochę robi tego.

Czy istnieje możliwość pobierania danych TYLKO gdy są inne od wcześniej pobranych czy mimo wszystko trzeba plik wywoływać cyklicznie tak jak do tej pory?

Jak to wygląda w innych programach i aplikacjach interaktywnych? Co do aplikacji przez stronę to głównie pytam o FLASH oraz JAVA. Na jakich poziomach oscyluje ilość przesyłanych danych oraz obciążenie serwera w tych technologiach? No i z trochę zupełnie innego działu jak to wyglądałoby w C++?

Chodzi mi głównie o zmniejszenie ilości wywołań pliku php.

konto usunięte

Temat: Zmniejszenie transferu i obciążenia serwera.

Sebastian Poddubiuk:
Czy istnieje możliwość pobierania danych TYLKO gdy są inne od
wcześniej pobranych czy mimo wszystko trzeba plik wywoływać cyklicznie tak jak do tej pory?

(1) plik nalezaloby wywolywac cyklicznie, ale pobierac do skryptu tylko te dane, ktore pojawily sie jako nowe po podanej w wywolaniu dacie. zawsze to jakis zysk.

plik mozna wywolywac tylko po okreslonej akcji (a nie 5x na sekunde), no ale to juz zalezy od specyfiki aplikacji (jesli MUSIMY robic wywolanie bez akcji to musimy i nie ma, ze boli).

edit: to by bylo cos takiego.
(1)
js:
$().load("wezmnie.php",{'sprawdz':aktualnadata},function());

php "wezmnie.php":
$dane->GetDataAfterDate($_POST['sprawdz']);Wojciech Zbigniew Piotrowicz edytował(a) ten post dnia 01.10.08 o godzinie 21:36

konto usunięte

Temat: Zmniejszenie transferu i obciążenia serwera.

"jesli MUSIMY robic wywolanie bez akcji to musimy i nie ma, ze boli"

Niestety MUSZĘ pobierać dane bez jakiejkolwiek akcji więc tak jak myślałem to chyba nie jest możliwe.

konto usunięte

Temat: Zmniejszenie transferu i obciążenia serwera.

jesliby jakos super zamulalo baze danych to bym sie chyba pokusil o kaszowanie danych kronem, a pehapem czytanie plikow tekstowych =)

konto usunięte

Temat: Zmniejszenie transferu i obciążenia serwera.

Narazie opiera się tylko na plikach tekstowych, 1 gra = 1 plik, w bazie są wyniki pod koniec gry



Wyślij zaproszenie do