Temat: Czy warto na swojej stronie chwalić się swoimi projektami...
Marcin M.:
Monika Orłowska:
Wydaje mi się, że jest to pytanie retoryczne. Oczywiście, że się chwalić. Zwłaszcza tymi najlepszymi. Po to, by już na starcie zdeklasować konkurencję.
Ilu Klientów zaczyna poszukiwania agencji od przeglądnięcia ich stron internetowych?
Z moich doświadczeń wynika, że sporo. O dziwo w większości "pierwszych spotkań" z klientem okazuje się, że klient bardzo dobrze zna moje realizacje i odrobił swoje zadanie, żeby zapoznać się z moją ofertą i porównać ją wraz z realizacjami do konkurencji.
Co więcej, współpraca z takimi klientami przebiega na dużo bardziej korzystnych warunkach, ponieważ zazwyczaj, są to osoby, które wiedzą czego chcą, szanują poprzednie realizacje i oczekują również dobrego wykonania naszej pracy przy ich projekcie.
Poza tym - przepraszam, ale czasami jak widzę logotypy klientów na stronie agencji X z dopiskiem "pracowaliśmy nad....", a wiem czym się zajmowali, to pusty śmiech mnie ogarnia. A klienci nie są naiwni, żeby wierzyć bezkrytycznie w to, co sobie różni ludzie na www wypisują.
Racja, ale tak jak Pan Patryk poniżej napisał:
Patryk Scelina:
Ja bym się tym nie przejmował, bo ściema zawsze wyjdzie na jaw. Tak samo jak ludzie wypisują cuda w swoich CV a po tygodniu pracy się okazuje, że 80% tego to Science Fiction. Jeśli ktoś przyciągnie klienta fałszywymi informacjami to szybko go straci, bo albo nie będzie w stanie zrobić tak dobrej pracy jak ta, którą sam sobie przypisuje w portfolio, albo samo oszustwo wyjdzie jakimiś kanałami informacyjnymi. Prędzej czy później.
Dobry produkt się sam broni i promuje. Z drugiej strony, nawet, jeżeli zrobiliśmy banerek dla dużej marki i wykonaliśmy swoją pracę na najwyższym poziomie, wg mnie należy się tym pochwalić. W końcu nierzadko od bannera zaczyna się długofalowa współpraca.