Andrzej
Świątkowski
Menedżer Oddziału,
iQuest
Temat: Dlaczego AEGON się nie reklamuje?
Drodzy forumowicze,Jak możemy ostanio zauważyć za szklanym ekranem (ew.plazmowym), AEGON rozpoczął niedawno nową ofensywę w mediach. Do tej pory ludzie niezainteresowani tematem kojarzyli nazwę firmy, wcześniej Nationwide, zupełnie z niczym. Biorąc pod uwagę dotychczasowy sukces na rynku, świadczyło to bardzo dobrze o firmie.
Dziś miałem okazję znów obejrzeć jeden z odcinków mocno kontrowersyjnej wg mnie reklamy. Więc jak to jest zjeść ciastko i mieć ciastko? Czy można zareklamować brak potrzeby reklamowania się? Idealnie pasuje mi anegdotka w jaki sposób opisać ciszę.
Czas pokaże, czy tego typu marketing odniesie sukces. Chciałem Was zapytać o zdanie. Czy nie uważacie że AEGON strzela sobie samobójczą bramkę? Chcąc podkreślić dotychczasowy fakt odnoszenia sukcesów bez reklamy, przyznaje się że nie jest już tak kolorowo jak było kiedyś? Czy skuteczne jest prezentowanie klientom, jako tematu reklamy, nieudolnośći w jej nakręcaniu? Przecież właśnie zastanawiają się gdzie ulokować oszczędności swojego życia :]
Pozdrawiam,
A.