Mariusz Gąsiewski

Mariusz Gąsiewski Blog Marketing w
Internecie

Temat: Zapisz się na 12 konferencję SEMcampu 7 marca 2013 w...

Data i miejsce spotkania
Czwartek, 7 marca 2013, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego, niedaleko przystanku metra Wilanowska


Obrazek


Program spotkania

9.20 – 9.50 – Rejestracja uczestników


9.50 – 10.00 – Wstęp i sprawy organizacyjne

10.00-10.45 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)
Co wiemy o rozszerzonych kampaniach AdWords kilka tygodnii po wprowadzeniu?

Jak migrować kampanie AdWords do nowych rozszerzonych kampanii AdWords? Które kampanie możemy spokojnie migrować, z którymi warto zaczekać? Jak w pełni wykorzystać potencjał rozszerzonych kampanii?

Jakie elementy roszerzonych kampanii mają największy wpływ na wzrost efektywności kampanii. W co warto inwestować czas i wysiłek? Prezentacja oparta na przykładach kampanii.



10.45 – 11.30 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)
W poszukiwaniu klienta w internecie

Nowe trendy w spojerzeniu na prowadzenie akcji reklamowych w obręcie sieci reklamowych (Google i nie tylko). Kilka ważnych kwestii, które trzeba brać pod uwagę w nowej rzeczystości – kampanii rozszerzonych, RTB i retargetingu. Jak wykorzystać to praktycznie?

11.30 – 12.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy


12.00 – 12.30 – Marcin Pawłowski (Clearsense.pl)
Jak MSP radzi sobie w sieci, czyli strategie e-marketingowe małych i średnich firm

Małe i średnie firmy to wciąż trudny orzech do zgryzienia dla agencji interaktywnych – z jednej strony ich sumaryczne wydatki na SEM sięgają setek milionów złotych, a z drugiej strony ich przedstawiciele są ciągle mocno niewyedukowani, a budżety pojedynczych firm są małe.

W jaki sposób MSP radzi sobie z reklamą internetową, a w szczególności z reklamą w wyszukiwarkach. Prezentacja oparta na badaniu.



12.30 – 13.10 – Maciej Lewiński (maciejlewinski.pl)
Optymalizacja Google AdWords wykorzystując Google Analytics

Na SEMcampie do tej pory poruszane były oba tematy, ale nigdy razem podczas jednego wystąpienia. Tym razem Maciek przedstawi praktyczny sposób optymalizacji lub szybkiego przeprowadzenia audytu kampanii Google AdWords z wykorzystaniem Google Analytics.

Prezentacja skierowana do SEMitów jak również do klientów agencji SEM..

13.10 – 14.10 – Przerwa na obiad


14.10 – 14.55 – Bartosz Binczewski, Dariusz Szpak (OX Media)
Content is the king=seo&social media partners.

Działania na Facebooku i Social Media a pozycjonowanie i wyszukiwarki. Co się sprawdza przy działaniach Social media? Jakie działania Social media uzupełniają aktywności w wyszukiwarkach?



14.55 – 15.55 – Cezary Glijer (Cezzy.pl)
Kto ponosi odpowiedzialność za skutki pozycjonowania?

Czy klient zlecający pozycjonowanie ma jakiekolwiek prawa do reklamacji? Jakie obowiązki po stronie wykonawcy wynikają z umów na pozycjonowanie?

Dlaczego w przypadku nałożenie filtru lub bana przez Google klient zostaje sam? Czy istnieje etyka pozycjonera?

15.55 – 16.20 – Przerwa na kawa


16.20 – 17.30 – Panel dyskusyjny



17.30 – do ostatniego uczestnika – spotkanie “na piwie” SEMcampie w jednym z lokali położonych niedaleko uczelnii Łazarskiego. Szczegóły pojawią się w ciągu następnych 2-3 dni.


Czy spotkanie jest darmowe?
I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych.

Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na cel charytatywny. W tym wydaniu SEMcampu zbieramy pieniądze dla chorego Krzysia.


Obrazek


Krzyś urodził się 29 czerwca 2009 r. Po 3 miesiącach dowiedzieliśmy się, że cierpi na niezwykle rzadką chorobę: Zespół Ommena (jeden z rodzajów złożonego braku odporności). Organizm Synka nie był w stanie bronić się przed niegroźnymi dla zdrowych osób bakteriami, wirusami. Konieczny był przeszczep szpiku kostnego. Do przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych doszło w lutym 2010 r. w Klinice Hematologii we Wrocławiu.

Przeszczep miał być środkiem do odzyskania zdrowia, ale komplikacje, które się po nim pojawiły doprowadziły do rozległego uszkodzenia mózgu i porażenia czterokończynowego. Nasz ośmiomiesięczny wówczas Krzyś przestał siedzieć, ruszać rączkami i nóżkami, utrzymywać głowę, wydawać jakiekolwiek dźwięki. Nie potrafił jeść, nie radził sobie z przełykaniem śliny. Lekarze założyli mu tracheotomię do oddychania i gastrostomię do karmienia wprost do żołądka. Wtedy też rozpoczęła się intensywna kompleksowa rehabilitacja, która jest jedyną drogą do usprawnienia Krzysia.

Najbliższe potrzeby związane z leczeniem i rehabilitacją Krzysia:
- kontynuacja dodatkowej płatnej rehabilitacji,
- wyjazd na turnus rehabilitacyjny z intensywnym programem rehabilitacji,
- zakup specjalnego wózka spacerowego, który zapewni prawidłową pozycję kręgosłupa i stabilizację głowy oraz nóg (Krzyś szybko rośnie i zwykły wózek dziecięcy właśnie przestał mu wystarczać),
- zakup wykonanego na wymiar siedziska żeby uchronić kręgosłup synka przed skrzywieniem,
- zakup łusek na nóżki by zabezpieczyć stopy i kolana w czasie pionizacji,
- cały czas szukamy lekarza neurologa, który będzie miał pomysł jak opanować napady padaczkowe. Bardzo prawdopodobne, że będzie się to wiązało z zagranicznym wyjazdem na konsultację i płatnym leczeniem.


Wpłacanie pieniędzy

W ramach “wejściówki” za SEMcamp pomóż Krzysiowi wpłacając na poniższe konto:
11 1160 2202 0000 0001 0214 2867

W tytule wpłaty koniecznie należy wpisać: “SEMcamp dla Krzysia Matłacza”

Rejestracja i zapisy
Rejstracja, dodatkowe informacje na moim blogu i blogu SEMcampu.

Zapraszam :).
Marcin Wsół

Marcin Wsół Specjalista Google
Ads, MarcinWsol.pl

Temat: Zapisz się na 12 konferencję SEMcampu 7 marca 2013 w...

Zapowiada się bardzo ciekawie :)
I cel szczytny, więc do zobaczenia 7 marca!
Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Zapisz się na 12 konferencję SEMcampu 7 marca 2013 w...

Impreza jak zawsze na wysokim poziomie. Nasze Adseo miało okazję w niej uczestniczyć, dla zainteresowanych, na naszym blogu relacja ze spotkania http://adnews.pl/adseo-obecne-na-semcamp-nr12/



Wyślij zaproszenie do